Gjest Skya Skrevet 21. april 2007 #41 Skrevet 21. april 2007 Hva skjer når man poker noen? ← Tror du gir dem tilgang til din profil for en stund, ikke sikker på hvor lenge... (dette er det jeg tror altså)
Vihi Skrevet 21. april 2007 #42 Skrevet 21. april 2007 Ja, jeg tror det er en uke. Ble poka av en fyr, og skulle poke tilbake. Mener det da sto at han ville få tilgang til profilen min i en uke.. Facebook er avhengighetsdannende....
dront Skrevet 21. april 2007 #43 Skrevet 21. april 2007 Må innrømme at det er litt morsomt... Selv om jeg ikke har funnet så mange gamle kjente ennå har jeg i hvert fall fått kontakt med endel av de jeg vil, mest folk jeg har hatt kontakt med de siste årene uansett
snøfnugg Skrevet 22. april 2007 #44 Skrevet 22. april 2007 Jeg har det,men vet ikke helt hva jeg synes om det-har mer sansen for myspace.
Amalie_85 Skrevet 22. april 2007 #45 Skrevet 22. april 2007 Har profil der men jeg blir jo helt sprø fordi jeg ikke skjønner noe
Gjest Tweek Skrevet 22. april 2007 #46 Skrevet 22. april 2007 Jeg registrerte meg der, men har ikke gjort noe med profilen. Likte det ikke så veldig.
Malou Skrevet 22. april 2007 #47 Skrevet 22. april 2007 Opprettet profil på facebook for noen uker siden. Litt gøy å kikke etter gamle kjente, men for tidlig å si om det er avhengighetsdannede ennå.
Annie Skrevet 24. april 2007 #48 Skrevet 24. april 2007 Har profil der, men er ikke veldig aktiv og skjønner ikke helt vitsen enda.
Gjest Bellatrix Skrevet 25. april 2007 #49 Skrevet 25. april 2007 Hvajør dere med folk dere ikke kjenner som vil legge dere til som venn? Jeg fikk nettopp spørsmål fra en jeg ikke kjenner. Kjenner i hvert fall ikke igjen hverken navn eller bilde. Jeg sendte bare en beskjed tilbake "kjenner jeg deg"?
Gjenglemt sykkellås Skrevet 25. april 2007 #50 Skrevet 25. april 2007 Hvajør dere med folk dere ikke kjenner som vil legge dere til som venn? Jeg fikk nettopp spørsmål fra en jeg ikke kjenner. Kjenner i hvert fall ikke igjen hverken navn eller bilde. Jeg sendte bare en beskjed tilbake "kjenner jeg deg"? ← Det samme har jeg gjort. Noen har faktisk tatt feil pga jeg har noen lunde likt navn som andre (selv om jeg har mange navn, og det ikke er en levende sjel som heter nøyaktig det samme som meg her i landet.) Jeg legger i hvert fall aldri til folk jeg ikke vet hvem er.
Gjest Tweek Skrevet 25. april 2007 #51 Skrevet 25. april 2007 Jeg logger meg på facebook hver gang jeg åpner disse facebook trådene.
dront Skrevet 25. april 2007 #52 Skrevet 25. april 2007 Jeg synes så langt Facebook funker til å holde kontakten med folk litt langt borte. Og jeg har funnet/blitt funnet av et par veeeldig gamle bekjente det var morsomt å få kontakt med igjen. Samtidig har jeg noen gamle klassekamerater under oppsikt, og antar at de har "sett" meg, men vi legger hverandre ikke til. Hehe. Får nesten litt noia.
Annikken Skrevet 25. april 2007 #53 Skrevet 25. april 2007 Jeg digga Facebook helt til jeg fant nedturen: Ekskjærester. Typen min har adde en av dem, nå har en annen meldt seg. Jeg er ikke overbegeistra over å se trynene til eksene til typen min hver gang jeg loader profilen hans (de dukker jo opp randomly under "friends".) Det går ikke an å velge hvem du ikke vil "se", dette er en feature de må legge til SNAREST hvis ikke tror jeg at jeg skipper hele Facebook... greit at han har hatt flere ekser enn meg (er også litt grinete fordi bare hans ekser melder seg og ikke mine ) men jeg orker ikke å bli nødt til å bli påminna at de trynene der har ligget og hatt seg med han!
Gjest Jytte Skrevet 25. april 2007 #54 Skrevet 25. april 2007 Jeg må rett og slett spør "hva er facebook"? Har ikke behov for å vite det, altså selvom jeg ikke vet hva det er....
Betsy Skrevet 25. april 2007 #55 Skrevet 25. april 2007 Facebook er på en måte litt gøy, men får litt noia da jeg er litt folkesky! Dessuten tør jeg ikke legge til tryner jeg kjenner, men som jeg ikke har sett på en god stund, i vennelisten - så jeg ender nok opp som forholdsvis venneløs! Lenge leve anonymiteten, sier nå jeg bare!
Gjest care Skrevet 26. april 2007 #56 Skrevet 26. april 2007 Jeg har omsider registrert meg, men skjønner ikke helt greia. Har prøvd å søke etter noen klassekamerater av meg, men finner fint lite. Kanskje det bare tar litt tid for folk flest.
Malou Skrevet 26. april 2007 #57 Skrevet 26. april 2007 Opprettet profil på facebook for noen uker siden. Litt gøy å kikke etter gamle kjente, men for tidlig å si om det er avhengighetsdannede ennå. ← Jeg tror jeg er i ferd med å bli hekta nå. Ja ja, så lang tid holdt det likssom....
Drua Skrevet 26. april 2007 #58 Skrevet 26. april 2007 Jeg digga Facebook helt til jeg fant nedturen: Ekskjærester. ← Eksen min la til meg, og jeg synes det var kjempevanskelig å si "nei", så da måtte jeg bare ha han på vennelista. Vi er ikke uvenner sånn sett, men vi har null kontakt og jeg er ikke interessert å ha kontakt med han heller. Tror kanskje jeg skal legge inn litt restriksjoner på hva han får se av livet mitt i det minste.
Annie Skrevet 26. april 2007 #59 Skrevet 26. april 2007 Ekser hadde jeg ikke giddi å lagt til på vennelista nei.
Anglofil Skrevet 26. april 2007 #60 Skrevet 26. april 2007 (endret) Har jo skrevet før at jeg er helt hekta og i går kom jeg i kontakt med ei jente jeg faktisk ikke har sett på 10-12 år - minst! Ble skikkelig glad, for vi var ganske gode venninner før hun flytta. Dette var jo på barneskolen, så det var skikkelig rart å se henne igjen. Nå har vi sendt meldinger til hverandre og tatt opp igjen kontakten. Facebook er helt genialt, plutselig finner jeg hen hel haug med gamle venner jeg ikke har sett siden barneskolen. Mvh Yvonne Endret 26. april 2007 av yvonne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå