Gå til innhold

Har du facebookprofil og liker du det?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei.. Eller, jeg opprettet en i falskt navn for å kikke på hva det var. Fant ikke så mange kjente. Kan man slette profilen/kontoen sin der når man vil? Forøvrig er jeg ikke særlig fan av mimring med folk jeg uansett ikke ville hatt kontakt med. Vi får se etter hvert, jeg har noen venner jeg pga geografisk avstand og lite mailskriving nesten har mistet kontakten med, så om de oppretter profil kan jeg la meg friste jeg også. Ei venninne av meg har et lite, lukket venneforum fra før, og det er en bra måte å holde kontakten på, så jeg er LITT åpen også. Men å opprette profil for å se hva alle de halvkjedelige folka fra grunnskolen driver med (jeg vet såpass som at de fortsatt er totalt uinteressante... Litt arrogant jeg, ja...), det kommer jeg aldri til å gjøre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, bruker det og synes det er morsomt.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest -eline-
Skrevet

Jeg opprettet en profil og så om det var noen kjente der, fant ikke noen og sletta meg igjen. Har vært medlem av flere slike steder før, og de gangene har det stort sett endt opp med at folk ikke bruker stedet etter noen måneder. Er dog medlem av et annet slikt sted, dvs det er mer et diskusjonsforum og jeg synes i hvertfall det er mer interessant.

Skrevet

Jeg endte faktisk med å registrere meg allerede i dag :ler: Fordi noen venninner av meg har gjort det. Aner ikke hvor mye stedet vil bli brukt, ser for meg at det blir litt sånn "hei og hadet" da jeg ikke er typen til å holde kontakten og småprate med perifere bekjente. Men greit nok for vennekontakt, kanskje?

Skrevet

Lagde meg Facbook i går.. skjønner ikke så veldig mye ennå:P

Gjest Bellatrix
Skrevet
Dette har jeg aldri hørt om. Link?

www.facebook.com

Skrevet

Noen som har noen idé om hvem som bør ta kontakt med hvem der inne? Jeg har fått kontakt med noen venner, og ser at vi også har felles bekjente som de har registrert som venner. Noe av det samme i nettverk og grupper, at man finner kjente. Er det jeg som har kommet "sist" som skal ta kontakt, eller bør jeg vente til de kontakter meg? Har kontaktet noen av de jeg kjenner best, men liker ikke å føle meg som en masekopp... Og så godt som ingen kontakter meg før jeg kontakter dem...

(utålmodig, kanskje)

Synes forresten det virker uoversiktlig dette, men noen av gruppene (interesser, skoler) kan nok fungere i lengden.

Skrevet

Midnattsol lurte meg inn!

Skrevet
Ja, har profil der og liker det godt. Greit sted å kommunisere med både venner jeg treffer i det daglige og å holde seg oppdatert på folk jeg ikke har hatt kontakt med på lenge.

Jeg er fryktelig dårlig på å skrive brev/mail, og msn er ikke alltid like greit da begge må være pålogget samtidig. På facebook er det lett å legge igjen en liten hilsen, og det synes jeg er greit.

Liker også at profilen min kun er åpen for mine venner. Hadde profilen vært helt åpen hadde jeg nok ikke brukt facebook.

Signerer egentlig bare dette jeg :Nikke: Eneste jeg ikke liker er at jeg har blitt bittelitt avhengig, og bruker altfor mye tid der :ler:

Skrevet

Har ikke prøvd, og tror ikke jeg kommer til å prøve heller. Liker Nettby, jeg. :)

Skrevet (endret)
Og du er hvor gammel? :roll:

Ja jeg er på facebook, men tror jeg er litt yngre enn de som sier at 'nei fysj og fy, dette kan jeg klare meg for uten'.  :murvegg:

Ja, alder er noe dritt... Og det er alltid alder som er avgjørende for alt... :ironi:

Ung alder er iallefal synonymt med oposisjon og tverrhet.. :sjarmor:

Endret av T.S
Gjest baby-E
Skrevet

Jeg har profil der. Har fått kontakt med mange gamle kjente så jeg syns det er artig!

Gjest -eline-
Skrevet

Ok... jeg gav etter for presset, etter ca tusen slike "I've added you as a friend"-mail så gjorde jeg den derre testprofilen min aktiv og har lagt til endel venner og skravlet litt med gamle kjente. Så man skal aldri si aldri :sjenert:

...men jeg lurer fremdeles på hvor lenge dette kommer til å være morsomt og hva skal man gjøre etter at man har lagt til alle som man kjenner? Antar at det hele dør ut på samme måte som feks Orkut. ;)

Skrevet

Jeg har det, og liker det, men syns det er litt slitsomt at det er så mange fra videregående og folk jeg har møtt en gang som legger meg til. For øyeblikket har jeg 40 "venner", jeg har maks et par i virkeligheten om jeg tenker meg godt om :roll:

Så.. et spørsmål: hvis man fjerner en venn fra vennelisten, vil den personen se det?

Skrevet

Så.. et spørsmål: hvis man fjerner en venn fra vennelisten, vil den personen se det?

Tror ikke de får beskjed, jeg fikk hvertfall ikke beskjed da en venninne av meg som jeg hadde på listen min slette hele profilen sin. Kom ikke opp noe på "home" siden eller noe. Men om du sletter noen så vil du jo hvertfall forsvinne fra deres venneliste også, de er ikke sånn at de bare forsvinner fra din, så da vil de jo få det med seg hvis de følger litt med.

Skrevet

Lagde meg en nå, men da jeg skulle søke etter gamle skolekamerater, stod ikke byen min der.

Skrevet

Hva skjer når man poker noen?

Skrevet

Har profil, men er ikke så aktiv ennå... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...