Gjest TaraTarantell Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Ja, det ser ut som om facebook tar de fleste med storm for tiden. Har du en nettprofil på facebook og er facebook en så bra ting som det nå later til å være?
Mirepoix Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 (endret) Har profil der, men er ikke så veldig aktiv der egentlig. Så har ikke kommet helt inn i det, men har mange venner som er innpå der! Syns det er litt uoversiktlig, også er det itillegg en haug av folk jeg aldri har møtt som legger meg til som venn osv=P hehe Er mer på nettby jeg=P Endret 12. april 2007 av Mirepoix
Gjest Frk Åberg Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 Ja, jeg har det, men vet ikke om jeg liker det.
-frøya- Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 Har profil der og synes det er gøy.... Møtt mange gamle barndomsvenner som jeg har mistet kontakten med pga av at vi begynte på forskjellige skoler her og der osv
IsaCathrine Skrevet 12. april 2007 #5 Skrevet 12. april 2007 Ikke enda, men lurer på om jeg skal lage meg! Er jo så mange som har det.
Samantha Skrevet 12. april 2007 #6 Skrevet 12. april 2007 Eg har ganske nettopp blitt hekta på Facebook. Likar det myyykje bedre enn f.eks Blink og Nettby. Syns det er fint at folk eg ikkje har akseptert som vennar ikkje kan snoke på sida mi. Dessuten har eg funne/ (og blitt funne av) en haug med folk eg ikkje har hatt kontakt med på mange år. Kjempekjekt!
Gjest Frysepulver Skrevet 12. april 2007 #7 Skrevet 12. april 2007 Jeg har det og har kommet i kontakt med gamle klassekamerater etc
Gjest Bellatrix Skrevet 12. april 2007 #8 Skrevet 12. april 2007 Ja, jeg har det, men vet ikke om jeg liker det. ← Enig. Har ikke svart på pollen, da den mangeler et alternativ.
Gjest Rosin Skrevet 12. april 2007 #9 Skrevet 12. april 2007 Dette er ikke noe for meg. Jeg holder kontakt med venner gjennom fysiske møter, telefon, msn, sms og brev.
Gjest Gitte Skrevet 12. april 2007 #10 Skrevet 12. april 2007 Nei det gidder jeg ikke. Jeg har kontakt med de av gamle klassekamerater jeg vil holde kontakt med utenom facebook, blink, nettby osv osv osv. Orker ikke ha profiler overalt jeg må holde styr på.
Gjest Frøken Titt Skrevet 13. april 2007 #11 Skrevet 13. april 2007 Ja det har jeg. Er litt hekta for tiden.
Snasen Skrevet 13. april 2007 #12 Skrevet 13. april 2007 Dette er ikke noe for meg. Jeg holder kontakt med venner gjennom fysiske møter, telefon, msn, sms og brev. ← Og du er hvor gammel? Ja jeg er på facebook, men tror jeg er litt yngre enn de som sier at 'nei fysj og fy, dette kan jeg klare meg for uten'.
Gjest Kira Skrevet 13. april 2007 #13 Skrevet 13. april 2007 Har også profil, men er ikke særlig aktiv (ennå).
Scheherazade Skrevet 13. april 2007 #14 Skrevet 13. april 2007 Har profil og har hatt det en del måneder, synes facebook er ganske genialt, og håper det kommet i norsk språkdrakt snart. Enig i at det er bra at man kan sette rettigheter for profilen og innhold selv.
Gjest Frøken Titt Skrevet 13. april 2007 #15 Skrevet 13. april 2007 Og du er hvor gammel? ← Du fremstår ikke som så veldig moden selv med dette -tegnet.
Gjest Purple Skrevet 15. april 2007 #16 Skrevet 15. april 2007 Jeg har profil der, men aner ikke hva jeg skal med det. Har ikke funnet så mange gamle kjente, og hvorfor skal jeg det? Jeg har kontakt med dem det er naturlig for meg å ha kontakt med. Men jeg skal gi det litt tid, og se om jeg liker det etterhvert.
Titta Skrevet 15. april 2007 #17 Skrevet 15. april 2007 Ja, har profil der og liker det godt. Greit sted å kommunisere med både venner jeg treffer i det daglige og å holde seg oppdatert på folk jeg ikke har hatt kontakt med på lenge. Jeg er fryktelig dårlig på å skrive brev/mail, og msn er ikke alltid like greit da begge må være pålogget samtidig. På facebook er det lett å legge igjen en liten hilsen, og det synes jeg er greit. Liker også at profilen min kun er åpen for mine venner. Hadde profilen vært helt åpen hadde jeg nok ikke brukt facebook.
Gjest Skya Skrevet 15. april 2007 #18 Skrevet 15. april 2007 Ja, jeg har profil der. Og jeg har funnet mange gamle kjente. Noe jeg synes er morsomt. Er koselig å mimre litt og samtidig se hva det har blitt av folk. Liker facebook bedre enn Blink og Nettby. For her kan jeg faktisk ha kontroll over hvem som ser profilen min og dermed dele bilder med mine kjente. Et trykk og du er hekta.
Gjest Maxagaze Skrevet 15. april 2007 #19 Skrevet 15. april 2007 Har ikke profil, liker å ligge litt lavt i terrenget..
iingvild Skrevet 15. april 2007 #20 Skrevet 15. april 2007 Har profil, og har sett igjen bilder av folk jeg har gått i barnehage, på barneskole, ungdomskole, videregående og studert sammen. Genialt om man snart skal arrangere fest sammen med tidligere klassekamerater.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå