Gå til innhold

Ingen aprilspøk!


Flying

Anbefalte innlegg

Hei snuppa :)

Det går fort til dere har passert 12 uker nå, er jo bare litt over 2 uker igjen :)

Pass på og hvil deg når du har mulighet nå, og ikke tenk på alt du skulle gjort. De løper ikke noe sted. Og jeg lover at i 2. trimester får du masse energi igjen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har jammen rett Impala.. Jeg tar deg på ordet og satser på at det blir bedre om noen uker.. Ha en fin dag snuppa!

Er det mulig.. For en dag.. Hadde en travel dag på jobb i går. Tre møter fylte dagen. Men til tross for det satt jeg med en klump i halsen. Først fordi en kollega av meg sa noe pent til meg, så spanderte en annen is på meg. Da holdt det på å bli for mye.. Så var det sjefen som hadde psykopat-tendenser, så var det en annen kollega som sa noe som var dumt. Så måtte jeg nesten gråte en skvett pga. det. -Jeg liksom.. Jeg er da ikke slik i det hele tatt!!!!!!! Det hele toppet seg når jeg kom hjem. Skulle på badet og der hang det en lapp fra samboeren min. Der sto det. "Jeg elsker deg". Da var det gjort. Resten av kvelden gråt jeg, snufset, hikstet og holdt på.. Kl 23 var jeg så sliten og hadde så vondt i hodet at jeg var helt kvalm. -Så måtte jeg gråte en skvett pga. det også. Lurer på hvorfor kroppen reagerer slik jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Neida, ikke meningen å le av deg altså, det er bare så sinnsykt godt å høre at det ikke bare er meg som er fullstendig, totalt, irrasjonell om dagen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Se dagboken din! Vi postet helt likt! Lo litt av deg jeg også.. ;)

Stå på! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke den eneste som lett tar til tårene altså. Rundt påsketider var det en gudstjeneste på tv som jeg ble sittende å se på fordi det var en barnedåp på gang.....tror du ikke jeg begynte å gråte av å se ett barn bli døpt...følte meg jo helt kokko der jeg satt og mannen min skjønte ingen ting og bare ristet på hodet. :ler:

Hvor langt er du på vei nå egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Nei, vi er nok ikke helt greie å ha med å gjøre om dagen..

Jeg er 9+6 i dag. Dvs at jeg snart går inn i uke 11. (høres så mye bedre ut å si det sånn..) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hører med at sist gang jeg begynte å grine og herje, så satte min kjære seg bare ned ved siden av meg for å trøste meg og sa at det var helt greit.... :sjenert:

Så litt forståelse har jeg fått også altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å ha noen som "forstår" altså. Samboeren min er også veldig forståelsesfull, selv om jeg mistenker han for å tro at jeg er helt tullerusk innimellom.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tenker jeg litt.. Jeg har jo ikke hatt så mange symptomer enda, og i år kveld fikk jeg plutselig noen kjipe tanker om at den lille spiren ikke lever. Jeg tror jeg kommer til å være ganske skjelven hos jordmor om ett par uker. Hvis jeg hører hjertelyden da, er jeg sikker på at jeg besvimer av lykke!

Ting jeg muligens kan kalle symptomer:

Humørsvigninger

Følelsen av totalt utmattelse, må sove

Kviser som jeg vanligvis aldri har

Våkner om natten for å tisse

Trykk mot underlivet (sjelden)

Men alt dette er jo ting som kan komme uten at det er symptomer også..

Jeg har absolutt ingen gode grunner for at ikke alt skal stå bra til. Ikke har jeg spottet og ikke har jeg hatt smerter. Nei, jeg håper at fornuften snart får overtaket igjen, ellers så blir det noen lange uker.. Jeg prøver virkelig å tenke rasjonelt, men det er ikke alltid så kjempe lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men alt dette er jo ting som kan komme uten at det er symptomer også..

Men neppe alt på en gang... :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du har de fleste symptomene jeg :) Men skjønner veldig godt at det ikke er lett å tenke rasjonelt, heldigvis går disse bekymringene litt opp og ned, og om noen uker kan du bare begynne å glede deg :klem: Du er jo kommet ganske langt også nå :) Ha en fin 17.mai :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har helt rett angelou. Jeg har bestemt meg for å bare nyyyyte tiden! Thihi!

Ha en riktig god 17-mai du også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra i morgen så går jeg jo inn i uke 11. Jeg vet at ett par av dere jeg kjenner her inne har "funnet" meg under dette nicket. Nå veksler jeg mellom dette og det andre og det er faktisk vanskelig å holde tunga rett i munnen. Nå føler jeg at tiden er inne for å dele det med alle jentene.

Selv om hele gjengen kommer til å finne meg nå, så kommer jeg fortsatt til å bruke denne kun som en graviditetsbok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG KAN JEG POSTE HER INNE OG!!!!! :ler:

Kjære vennen min!!! :hjerte::gravid:

Nå føles det som om jeg har ventet i år og dag på at jeg endelig kunne gratulere deg på KG!! :ler:

Som dere kanskje skjønner så har jeg vært så heldig at jeg har visst om dette i endel uker nå :)

Den dagen du sa det til meg, så lo og gråt jeg om hverandre.

Jeg ble så utrolig glad på deres vegne og ikke minst for at jeg fikk vite det

Jeg var så rørt! :)

Og når jeg sitter her og skriver for harde livet til deg så kjenner jeg jammen at jeg er like rørt denne gangen og :ler:

Det er veldig spesielt for meg at du er gravid og det vet du vennen :)

Og ikke kunne jeg skrive dette her inne i dagboken din heller, fordi da ville alle kjenne deg igjen enda lettere ;) men nå blir alt så mye lettere sånn sett!

Jeg er kjempe glad i deg og sender deg tusen klemmer!!

Gleder meg til å følge deg gjennom dette!! og ikke minst til å se deg igjen om ikke så lenge :klem::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk, takk sjarmis! Du fikk jo høre det på msn du.. Uten å ha mulighet til å ringe.. Thihi.. Vi var litt stressa begge to da ja.. Det var så godt å kunne dele det med noen. Det var jo alt for tidlig å si det til noen her hjemme. Jeg har jo enda ikke gjort det. Det skal spares til det rette øyeblikket. Jeg gleder meg så kjempe mye til å kunne rope det ut til hele verden.

Ettersom hele jenteligaen vet det nå, så ble det brått veldig virkelig for meg. Vi har jo delt "alt" her inne på KG i over ett år nå, så det har faktisk vært litt unaturlig å holde dette utenom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Dallandra!!! Klart du hadde kjent meg igjen med en gang! Har ikke gjort noe for å skjule hvem jeg er. Jeg har skrevet mye det samme her og inne i bloggen vår. Jeg er faktisk kjempe overrasket over at ikke flere av dere har funnet meg jeg.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...