Gå til innhold

Ingen aprilspøk!


Flying

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men tenk hvordan det er for meg da!!! Er ikke akkurat verdens mest tålmodige jeg heller.. Jeg har lyst til å fortelle alle om dette, men "må" vente i flere uker til. Det er hardt det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg 4+7. Kjenner fortsatt ikke all verden og innbiller meg innimellom at jeg bare lurer meg selv. Men jeg får bare ta tiden til hjelp og stole på testene jeg har tatt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tenk hvordan det er for meg da!!! Er ikke akkurat verdens mest tålmodige jeg heller.. Jeg har lyst til å fortelle alle om dette, men "må" vente i flere uker til. Det er hardt det..

Det kan jeg skjønne, tror jeg hadde fortalt det til alle med en gang, hadde det vært meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe: Gratulerer med barn i magen Isdronningen.

Ps,jeg er nesten helt sikker på at jeg vet hvem du er. Gleder meg til du skal fortelle det for og se om min mistanke stemmer.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg skjønne, tror jeg hadde fortalt det til alle med en gang, hadde det vært meg...

jupp, det tror jeg kan være en god ide! Ville hørt på Daria om jeg var deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe:  :hoppe: Gratulerer med barn i magen Isdronningen.

Ps,jeg er nesten helt sikker på at jeg vet hvem du er. Gleder meg til du skal fortelle det for og se om min mistanke stemmer.

:klem:

Heeeeeei! Tusen takk skal du ha! Mange som "vet" hvem jeg er nå. Blir spennende å se om dere har rett:)

jupp, det tror jeg kan være en god ide! Ville hørt på Daria om jeg var deg ;)

Takk for tipset Peppa, men tror jeg holder meg til det jeg har tenkt jeg. :)

Endret av Isdronningen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med graviditeten! Vet jeg hvem du er tro? :klø:

Hvorfor kan du ikke si det før om to uker? Vi vil vite det nåååååå! :ler:

Du går virkelig en spennende tid i møte. Nyt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk kylling! Utrolig stort dette:)

De fleste av dere aner ikke hvem jeg er, så dere kan ta det helt med ro. Jeg er bare en helt vanlig KG bruker, som ikke ønsker at mine IRL venner skal vite at vi venter barn. Jeg som mange andre velger å vente til det har gått noen uker. Av naturlige årsaker kommer jeg aldri til å fortelle "hvem jeg er". Men de som kjenner meg, vil nok etter hvert finne meg her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag gikk jeg inn i min 6.uke. Jeg kjenner fortsatt ingenting. Jeg kjenner bare at det murrer litt i underlivet. Litt vanskelig å forklare.. Den "jippi-wæh-boble-gode-følelsen" har slippet litt taket. Jeg går nesten å avventer situasjonen. Det er fortsatt uvirkelig at jeg skal få stor mage, skal fortelle dette til noen og faktisk få ett lite barn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo kjennes fullstendig surrealistisk? Synbes det er vanskelig nok å forestille meg at andre jeg kjenner faktisk går rundt og produserer en baby, å se for meg å gjøre det selv virker omtrent like realistisk som Star Wars... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

virker omtrent like realistisk som Star Wars...  :ler:

Halloooo????

Klart Star Wars finnes!! Jeg ser dem oppi verdensrommet hver dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hele neste uke er jeg i Oslo på møter. Det innebærer lange dager, middag med partnere og mye sosialt. Sjefen skal være med. Han kjenner meg veldig godt og vet at jeg vanligvis drikker vin til maten, når vi er ute på slike ting. Har absolutt ikke lyst til at han skal vite noe enda. Lurer på om jeg må lyve på meg en pencelin-kur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å følge med deg. Siden du er kommet ca 2 uker lenger enn meg.

Ja, det stemmer, jeg er gravid jeg og. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så hyggelig! Gratulerer såååå mye! Jeg gikk inn i min 6. uke i dag jeg. Jeg kjenner fortsatt ingenting. Ingen vonde pupper eller halsbrann.. Har sneven av kvalme hver kveld etter kl 23.. Kjennes ut som en mild fyllesyke.. Vet ikke om det er fordi jeg er trett, eller gravid.. Eller så føles alt bare bra. Bruker ikke alt for mye tid på å tenke. Dagene går unna og jeg gleder meg til jeg skal på min første kontroll. Gleder meg enda mer til uke 12 er over..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag er jeg 6+1.. Her teller vi dagene... Hehe..

I går var jeg ute med jobben. Jeg som vanligvis drikker vin til maten, under slike middager fikk noen rare blikk, til tross for at jeg sa at jeg hadde ørebetennelse og at jeg derfor gikk på pencelin. De bare: Jaja, det har vi hørt før.. Du får huske at alle vi har vært borti det.. Er det mulig.. Hvorfor skal menn bry seg om sånne ting da. Noen ganger skulle jeg ønske at de mennene jeg jobber sammen med ikke hadde vært så oppmerksomme og direkte.. Jaja.. De får bare vente en stund, så skal de få lov til å se: Hva vaaaar det vi sa! :ler:

Kjenner fortsatt ingenting merkelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og titter (og gjør meg til kjenne).

Det alkoholgreiene er et mye større problem enn jeg trodde det var før jeg ble gravid, så aldri helt problemet før, men gjør det nå - det skal være sikkert :)

Jeg fikk ingen symptomer før jeg var rundt 6-7 uker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og titter (og gjør meg til kjenne).

Det alkoholgreiene er et mye større problem enn jeg trodde det var før jeg ble gravid, så aldri helt problemet før, men gjør det nå - det skal være sikkert :)

Jeg fikk ingen symptomer før jeg var rundt 6-7 uker jeg ;)

Hei angelou! Så hyggelig at du er innom! Ja, det er kjempe vanskelig.. Jeg som er på så mye igjennom jobben kommer til å få det "vanskelig" i tiden framover altså.. Måte på hvor mange pencelin kurer jeg kan gå på..

Kanskje jeg får noen symptomer nå i min 7.uke da.. Spent:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kløøøøør! Tror ikke at dette har noe med graviditeten å gjøre, men jeg har blitt så utrolig tørr i huden. Jeg sprekker og det er så sårt. Jeg drikker mye vann og har aldri hatt det sånn før. Har fått utselett under armene, på puppene, på magen og på leggen. Mulig det er en alergisk reaksjon. Ellers er jeg 6+4 og utenom litt gråting så har jeg det veldig bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...