Gå til innhold

Ingen aprilspøk!


Flying

Anbefalte innlegg

Ja, hun er fantastisk. Hun er fastlegen min, men det er bare andre gangen jeg er hos henne. Veldig happy for at det er hun som skal følge meg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for at du sa i fra at jeg kunne finne deg her ;)

Ikke kjør deg for hardt nå da, du har en til å tenke på nå.

Og igjen, gratulerer så mye :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er på en liten oppdaterings runde. :) Du skal bare være glad for at du ikke kjenner graviditeten på deg enda! :) Har selv ligget på sofaen i 2 mnd. å det var ikke gøy! Men nå er jeg på føttene igjen. Jippi! :)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, så koselig det var å lese om en "fersk graviditet". :gravid:

Kjenner meg igjen i mye av det.. Tror det her med "gravid" er noe som er litt mer lik tilstand enn hva man først tror (man vil jo så gjerne være individuell, men likevel har vi mennesker så mange kollektive fellestrekk, atte..)

Det hørest ut som om du har en deilig lege!

Lykke til videre :hoppe:

Jeg skal se om jeg ikke klarer å følge med litt, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er på en liten oppdaterings runde. :) Du skal bare være glad for at du ikke kjenner graviditeten på deg enda! :) Har selv ligget på sofaen i 2 mnd. å det var ikke gøy! Men nå er jeg på føttene igjen. Jippi! :)

:vinke:

Åh, så kjedelig du har hatt det da! Stakkars! Ja, jeg er jo glad for at jeg ikke har det slik. Så deilig at du er på føttene igjen! Nå må du kose deg! :)

Ååå, så koselig det var å lese om en "fersk graviditet".  :gravid:

Kjenner meg igjen i mye av det.. Tror det her med "gravid" er noe som er litt mer lik tilstand enn hva man først tror (man vil jo så gjerne være individuell, men likevel har vi mennesker så mange kollektive fellestrekk, atte..)

Det hørest ut som om du har en deilig lege!

Lykke til videre  :hoppe:

Jeg skal se om jeg ikke klarer å følge med litt, ja!

Tusen takk Kummin:) Så hyggelig at du var innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har blitt litt glad i onsdager jeg nå. Da er jeg liksom ett skritt videre. I dag er jeg 9 uker på vei. Dvs at jeg går inn i min 10.uke! Bare to uker igjen… :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, nå ble jeg usikker på om jeg egentlig er i uke 9 eller 10.. Jeg vet at jeg er i uke 9, men så snart det er 9+1 så er det vel riktig å si at jeg er i uke 10? Hehe, ikke lett det her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres vel logisk ut at når du er 9+1 er du i 10. uke? Ikke at jeg har peil, egentlig... :sjenert:

Nærmer deg de magiske 12 med stormskritt jo :hoppe: Hvordan er formen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er upåklagelig! Ikke er jeg trøtt og ikke er jeg kvalm. Jeg har det egentlig veldig bra. Fortsatt ingen symptomer. Men de tre siste dagene har jeg merket at det skjer noe nederst i underlivet.. Litt vanskelig å forklare, men det føles som om noe er på gang. Egentlig ganske fascinerende med tanke på alt som faktisk foregår der nå. Ellers så er jeg oppe på do hver natt da. Slike koselige ting er helt greit..:)

Ja, ikke sant det høres riktig ut at jeg er i uke 10?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at det ikke skjer noe i underlivet altså.. Hehe, men det er der jeg merker det.. Hilsen doktor Is.. :ler:

Endret av Isdronningen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er i din 10.uke nå ja. To uker til nå, det går fort det med alle fridagene fremover. Og etter 12 uker, kommer tiden til å fly :ler:

Bra at du kjenner at det skjer noe da, du har masse spennende å se frem til altså :)

Stooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å være sååå trøtt! Sitter på jobb og er helt i svime jeg.. Har bare lyst til å lukke døra på kontoret og sooove... Det eneste som frister når jeg kommer hjem er å krype langt under dyna og sove. Passer dårlig med tanke på at det det er en hektisk dag på jobb i morgen. Både med en medarbeidersamtale, to andre møter og overhøring i kirken.. Brødrene mine skal konfirmeres på søndag, så da må jeg vel stille opp i morgen kveld også.

Endret av Isdronningen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler:

Du får legge deg tidlig i kveld -og sette deg langt bak i kirken i morgen, så du kan småduppe diskre ;) Jeg har faktisk sovnet under en gudstjeneste -med det er vel litt mer lovlig når man er 4... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Spørs om det hadde vært så populært gitt. Men har man ikke lov til "alt" når man er gravid da? Hehe.. Problemet mitt er at jeg ikke kan bruke den unnskyldningen enda, ettersom ingen vet det..

Kanskje du gidder å kringkaste det på facebook, slik ta du er sikker på at mange får det med seg? *not* Da tror jeg sambo hadde blitt happy.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvfølgelig fordelen med å fortelle det -da har du en unskylding for/mot det meste :ler:

Kan kringkaste jeg :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...