Gå til innhold

Ingen aprilspøk!


Flying

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må bare påpeke at jeg også skjønner hvem du er, og har hatt en sterk mistanke en stund ;)

:hoppe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!! :)

Tusen takk og gratulerer så mye til deg også med den nyedelige prinsessa! :)

Må bare påpeke at jeg også skjønner hvem du er, og har hatt en sterk mistanke en stund  ;)

:hoppe:

:klem:

Nei, gjorde du? Hehe..

:klem:

Og jeg skjønner ikke hvem du er. :ler:

Neida, men ikke tenk på det! Du kjenner meg uansett ikke med det andre nicket du altså. :klem: Nå bruker jeg den samme avataren både med denne og den andre, så det er ikke så vanskelig å forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går veldig bra med meg i dag. Var innom legekontoret i dag tidlig med en urinprøve. De skulle ringe hvis jeg hadde urinveisinfeksjon. De har ikke ringt, så da går jeg ut i fra at alt er helt greit. Har vært en lang dag og nå gleder jeg meg til å komme hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sabia

Innom med en gooood klem snuppa!!! Håper tida frem til ferien går fooort!! Og at du ikke sliter deg helt ut frem til da.. Kos deg med tanken på den lille som vokser frem i magen...! Det er stort det!!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hatt en fin dag. Har shoppet undertøy, topper og sko. "Glemte" at jeg var gravid og kjøpte alt i str s og m.. Litt dumt kanskje.. Men pytt pytt.. Jeg skal jo tross alt tilbake til den str med en gang etter fødselen jeg da! :ler:

Jeg har også vært hos frisøren og kjøpt ny shampoo, balsam og hårkur. Nå skal jeg bort å ta litt sol før jeg skal ta noen timer spa, mens sambo er på kamp.

Ha en fin helg alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange av klærne du kan bruke godt ut i svangerskapet da :)

Eneste som jeg ikke kan bruke er buksene mine. Syns faktisk det er deilig jeg med bukser som dekker magen godt, slik de gravidbuksene gjør. Men det tror jeg er en smakssak :)

Håper du koste deg med spa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GRATULERER!!

Du lurte meg i alle fall! :smilyblomst:

Håper du har det bra!

Herved på mine innlegg. :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare bukser jeg trenger foreløpig også, har så mange gensere, tunikaer osv som det er plass til mye mage i, heldigvis - veldig mange av klærne mine jeg er glad i og vil bruke lengst mulig. Og nå er det jo så moderne med topper som er stramme over puppa og vide over magen - :tommel: PERFEKT for oss gravide vettu :)

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk loffen! :)

Neida magen min er akkurat like flat som den alltid har vært. Det er jo litt tidlig enda også da. Er 10+5 i dag. Ikke mange dagene før jeg går inn i uke 12.. Torsdag neste uke skal jeg til jordmor. Grugelder meg! Vil så gjerne høre hjertelyden.

I dag har jeg hjemmekontor. Orka rett og slett ikke på kontoret. Så nå ser jeg på God morgen Norge, vasker klær og spiser frokost.. Deilig med en slik dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flying Queen

Må bare få denne inn på denne brukeren også jeg. Blir litt forvirra selv.. Da har jeg den på "mine innlegg" så slipper jeg å lete for å se om noen har skrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...