Gå til innhold

Ingen aprilspøk!


Flying

Anbefalte innlegg

Gjest Sabia

Sånn - nå kan denne komme seg inn på Mine innlegg også!! :ler:

Good klem!!! :klem: :klem: :klem: Og krysser fingrene for at lille spiren holder seg gooodt fast!!!

:gravid: Så gøy!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

(vaske var det ja, vaske Sabia...) :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk Amadea! Koselig å se kjendsfolk her inne;) Ha en fin dag i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra

HER er innlegget mitt :ler: Jeg flyttet det, slettet det, og flytter det tilbake igjen :ler:

:hoppe::grine::hoppe::klem: :klem:

Å herreguuud!!! :klem:

Nå har jeg sett denne tråden på "nye innlegg" SÅ mange ganger og tenkt "gå inn og titte eller ikke gå inn og titte". Og så ser jeg jo at HADDE jeg gjort det, så hadde jeg jo kjent deg igjen for en stund siden. :klem: SÅ HERLIGE NYHETER!!! :hoppe:

Jeg som på ingen måte er lettrørt :ironi: sitter her med det bredeste gliiset om munnen og med tårer i øynene.

Gratulerer så myye :klem:

Hvis jeg skal hente bil på Annies trakter neste helg, - kanskje jeg kan ta en tissepause hos deg da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel så glad jeg er nå!! Lettrørt jeg? JEPP!!! Sitter med et bredt smil om munnen og tårer i øynene, dette fortjener du vennen!!! Vil gi deg VERDENS STØRSTE :klem:

Så skal jeg lese resten av boka... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg lest alle sidene. For en tur du er på om dagen!! :hoppe: HAr allerede planlagt at jeg må komme på sykehuset og besøket deg når du føder :sjenert::ler:

Og så så morsomt at du har termin 9 dager før meg 10 år etter!! En fiiiiin tid å gå gravid på!

VENNEN!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, jippi, jippi :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Bare så du vet det min venn, jeg har visst dette minst 2 uker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra

Helt enig Annie. Akkurat som at jeg ikke FATTER hvorfor jeg ikke har lest i denne tråden før, enda så mange ganger jeg har sett den.

Men åh, så herlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk jenter! Håper dere alle har hatt en veldig bra 17-mai. Her har det vært nydelig vær og en fantastisk fin dag.

Jeg er bare innom en liten tur. Måtte svare på en mail. Skal spise litt igjen og kose meg resten av kvelden.

Skal innom på legekontoret i morgen tidlig før jobb med en liten urinprøve. Var på svangerskapskontroll for to uker siden, og da hadde jeg snev av urinveisinfeksjon. Skulle innom igjen med ny prøve, men har ikke hatt tid før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:klø:

:ler: Ikke tenk på det kylling. Det var bare noen av KG vennene mine som endelig fikk høre om denne dagboken, dette nicket og at jeg var gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...