Flying Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #141 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg har opplevd noe merkelig i det siste. Som oftest har jeg tyggis i munnen. Nå i det siste så kan jeg bare tygge i 20-30 minutter på en tyggis før jeg blir skikkelig kvalm. Nesten så jeg brekker meg. Da må tyggisen ut før neste tygg, ellers så går det galt. Hm, lurer på om jeg kan kalle det ett symptom jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 11. mai 2007 #142 Del Skrevet 11. mai 2007 Trøttheten er ihvertfall ett helt klart symtpom Jeg stupa rett på sofaen etter jobb i den tid du er når jeg ja. Men det blir bedre om ikke så lenge da Gleder meg til du skal stå frem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 11. mai 2007 #143 Del Skrevet 11. mai 2007 Og jeg stuper i sofaen med en gang jeg kommer hjem, og sambo prøver å si at "kanskje du blir litt mer våken hvis du går deg en tur og får frisk luft", og da begynner jeg bare å grine og tenker at "den mannen skjønner ingenting ). Bare gled deg Ha ei fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #144 Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg griner også i tide og i utide.. Ingenting som skal til.. Etter jobb i går kledde jeg av meg og la meg godt under dyna. Der lå jeg en hel time. Deilig. Første gangen jeg har hatt behov for det i hele mitt liv.. Sto opp igjen, gråt en skvett fordi sambo kom hjem fra jobb og var i strålende humør resten av kvelden.. Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. mai 2007 #145 Del Skrevet 11. mai 2007 gråt en skvett fordi sambo kom hjem fra jobb ← Følte han seg velkommen hjem da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #146 Del Skrevet 11. mai 2007 Huff, ja stakkars. Ikke lett å skjønne hva som foregår.. Nå har jeg akkurat hatt medarbeidersamtale. Æsj, var litt ubehagelig å sitte der og ikke si noe om at jeg var gravid. Jeg sitter jo i ledergruppa og har ett tett og veldig bra forhold til sjefen. -Så jeg skulle absolutt ha sagt det.. Vi planla resten av året og neste år.. Jeg satt der nesten helt likegyldig og tenkte.. thihi, dette gjelder ikke meg.. blablabla.. Jeg må skjerpe meg jeg nå. Skal tross alt jobbe en del måneder enda.. Men klarer ikke helt å engasjere meg. Denne graviditeten kom på ett såå utrolig bra tidspunkt i forhold til jobb altså. Hadde jeg ikke blitt gravid nå, så hadde jeg vært tvunget til å gjøre noen grep for min egen del. Jeg skal gi meg selv to/tre uker, så skal jeg fortelle det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. mai 2007 #147 Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg satt der nesten helt likegyldig og tenkte.. thihi, dette gjelder ikke meg.. blablabla.. ← Høres ut som ge på medarbeidersamtale det Ikke gravid-biten da, men "dette-angår-ikke-meg". Det er litt vanskelig å engasjere seg helhjertet når det mest opplagte svarte på sjefens spørsmål om målene for året er "få meg en annen jobb"... Men den gangen sjefen var inneforstått med at det var målet, ble samtalen ganske festlig: "Mål for året... hmm, vi satser vel på at du ikke er her neste år, men noe må vi jo finne på å skrive..." Det er jo helt vanlig å hvertfall vente til etter uke 12 med å si fra på jobben, så det synes jeg ikke du skal tenke så mye på, så lenge du gir dem tid nok til å finne en egnet vikar. "Hei, jeg skal ut i et års permisjon om noen uker" er kanskje ikke så populært... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #148 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Egentlig en litt "god" følelse å være så likegyldig. -selv om det selvfølelig ikke er bra.. Jeg skjønner hvordan du må ha det. For jeg har det jo slik uten egentlig å ha planer om å bytte jobb, så det er ikke rart at du sitter med de blablabla-tankene. Tror ikke det blir en vikar i mitt sted. Aner rett og slett ikke hvordan vi skal gjøre det jeg. Kan i alle fall ikke ta inn en ekstern ressurs. Spørs om det medfører en del omrokkeringer internt. -eller at jeg tar det jeg MÅ, så ordner vi resten på en annen måte.. Sikkert det sjefen kommer til å tro.. Endret 11. mai 2007 av Isdronningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 11. mai 2007 #149 Del Skrevet 11. mai 2007 Akkurat som å lese om meg selv, sitter med prosjekter som er planlagt igangsatt på høsten hvor jeg skal ha masse oppgaver - og jeg føler meg som en liten luring Skal si det på jobb over helga jeg da, er jo snart 13 uker på vei så det er vel greit å gjøre det snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. mai 2007 #150 Del Skrevet 11. mai 2007 Spørs om det medfører en del omrokkeringer internt. -eller at jeg tar det jeg MÅ, så ordner vi resten på en annen måte.. Sikkert det sjefen kommer til å tro.. ← Du MÅ vel strengt tatt ikke ta noe som helst når du er i permisjon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 11. mai 2007 #151 Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg er enig med Daria. Du MÅ ikke noe som helst. Det er greit at du er behjelpelig på ditt jobb og gjør overgangen så smidig som mulig, men hvis du ikke har krefter til det, så er ikke det ditt problem. Jeg har jobbet før på et sted med høye forventinger og høy arbiedspress og mye stress og mye overtid. Sånt kan ta knekken på deg. Og dette er i hvert fall en periode i livet ditt hvor du må ta godt vare på deg selv, og ikke kun for din egen skyld. Ha en fin helg. Slapp av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #152 Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg vet dere har rett. Men det er forskjell på det å vite, og det å gjennomføre.. Jeg jobber med saken.. God helg til dere alle:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 11. mai 2007 #153 Del Skrevet 11. mai 2007 Ikke så lett for oss flinke piker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #154 Del Skrevet 11. mai 2007 Ikke så lett for oss flinke piker ← Der sa du det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 13. mai 2007 #155 Del Skrevet 13. mai 2007 Man skal ihvertfall ikke si noe på jobben for man føler at man er klar for det, og det er ingen som forventer å få vite noe før det gått 12 uker Tror det blir godt for deg å være hjemme med en liten en stund, og få ett annet syn på livet. Jeg tror du kommer til å takle det helt fint. Merker selv at jeg har begynt å gi litt blaffen på jobben, men det får forsåvidt ingen konsekvenser, for endel av mine oppgaver er allerede overført til andre. Går bare å gleder med til sommerferiestart i uke 29 jeg, som er tre uker for oppstart permisjon Håper du har hatt en fin gravidhelg : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 14. mai 2007 #156 Del Skrevet 14. mai 2007 Håper du har hatt ei bra helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #157 Del Skrevet 14. mai 2007 Hei Impala og angelou! Jeg er egentlig veldig klar for å både fortelle det på jobb og til resten av verden jeg.. Men jeg "må" nok vente ett par uker til.. I dag er jeg 9+5. Synes dette går bra jeg.. Jeg har hatt en fin helg. Lørdag var vi hos gartneren i to timer.. Vi kjøpte hekk, planter og noen trær. Vi planet lørdag ettermiddag. Det ble så fint altså. Søndag var det konfirmasjon. Reiste fra hjemme kl 11, var tilbake kl 21. Ble en lang med veldig trivelig dag. I dag har jeg hatt møter fra kl 8 til nå. Nå ble jeg helt ferdig. Tror jeg kunne ha sovnet her jeg sitter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 14. mai 2007 #158 Del Skrevet 14. mai 2007 Har dere fortalt det til nærmeste familie ennå, eller venter dere med alle til 12. uke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #159 Del Skrevet 14. mai 2007 Har faktisk ikke fortalt det til noen enda vi.. Fryder oss med tanken om at vi "lurer alle".. Tror egentlig at mamma alt har skjønt det, men holder henne på pinebenken litt til. Egentlig ingen grunn til å ikke si noe. De får jo uansett vite det, hvis det ikke skulle gå bra. Men vi venter på det rette tidspunktet. -Og i følge sambo blir ikke det før etter uke 12.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 14. mai 2007 #160 Del Skrevet 14. mai 2007 Det blir uansett moro å si det til familie og venner når den tid kommer. Selm om de kanskje begynner å skjønne det. En glad nyhet er alltid velkommen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå