Mirabella76 Skrevet 17. juni 2007 #121 Del Skrevet 17. juni 2007 Ja, jeg synes virkelig det begynner å bli vår tur nå :slåss: Satser på klaff for oss neste PP, så kan vi flytte over til graviditetsdagbøkene Så spennende! Kanskje dere er så heldige å få klaff på første forsøk? Dere får uansett ha lykke til. Kommer til å stikke innom prøvedagboken din hvis du lager en Ja, det hadde vore supert om me var så heldige å få klaff på første forsøk. No har eg starta prøvedagbok, så det er berre til å stikka innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #122 Del Skrevet 17. juni 2007 Hurra for ny prøvedagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 18. juni 2007 #123 Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg syns også det er på tide at det klaffer for dere, darkness|. Blir ikke dette din 4. PP? Hadde du en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #124 Del Skrevet 18. juni 2007 Dette blir PP4, ja. Håper det klaffer denne gangen. Venter på at tante rød skasl pakke kofferten sin og dra snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 18. juni 2007 #125 Del Skrevet 18. juni 2007 Hei snupsi! Nå må det jo bare bli deres tur snart, håpe-håpe og krysse fingre Er kjedelig når man må gjennom så mange PP Vi er forresten også blitt prøvere nå, så vurdere om jeg skal lage prøvedagbok jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #126 Del Skrevet 18. juni 2007 Hei snupsi! Nå må det jo bare bli deres tur snart, håpe-håpe og krysse fingre Er kjedelig når man må gjennom så mange PP Vi er forresten også blitt prøvere nå, så vurdere om jeg skal lage prøvedagbok jeg også Hei susemor Så spennende at dere har blitt prøvere! Er dette nr 2 eller nr 3 dere prøver å nå? Selvfølgelig må du lage prøvedagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 18. juni 2007 #127 Del Skrevet 18. juni 2007 Hei susemor Så spennende at dere har blitt prøvere! Er dette nr 2 eller nr 3 dere prøver å nå? Selvfølgelig må du lage prøvedagbok Vi har 2 jenter fra før, 5 og snart 8 år Vet du om jeg kan få flyttet den vanlige dagboka mi og videreføre den som prøvedagbok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #128 Del Skrevet 18. juni 2007 Vi har 2 jenter fra før, 5 og snart 8 år Vet du om jeg kan få flyttet den vanlige dagboka mi og videreføre den som prøvedagbok? Jeg tror du kan få en moderator til å gjøre det, ja Håper dere på en gutt denne gangen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 18. juni 2007 #129 Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg tror du kan få en moderator til å gjøre det, ja Håper dere på en gutt denne gangen? Skal prøve å få flyttet den da Tja, for meg er det akkurat det samme, men skjønner jo at enkelte i familien har lyst på en gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 18. juni 2007 #130 Del Skrevet 18. juni 2007 Forresten, hvor finner jeg alle forkortelsene?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #131 Del Skrevet 18. juni 2007 Forresten, hvor finner jeg alle forkortelsene?? :klø: Tror du finner de på toppen av prøver-kategorien i en sticky-tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #132 Del Skrevet 18. juni 2007 Skal prøve å få flyttet den da Tja, for meg er det akkurat det samme, men skjønner jo at enkelte i familien har lyst på en gutt Hehe. Det viktigste er at barnet er sunt og friskt, men det er jo godt med litt variasjon kanskje. Spesielt for pappa, muligens? Tenk å leve i hus med fire kvinnfolk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #133 Del Skrevet 18. juni 2007 Hehe. Det er en berikelse å ha barn da Jeg håper på en jente, men blir kjempeglad for en gutt også. Jeg vil bare ha en liten bebis! Foreløpig så tjuvlåner jeg den lille nevøen min på 1mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #134 Del Skrevet 18. juni 2007 Ja, nå synes jeg tante rød kan reise sin kos og bli leeeenge vekke. Tenk hvor deilig det må være å ikke ha mensen på evigheter! Jeg har veldig lyst på jente, jeg tror jeg passer best til jentemamma, og det hadde vært koselig med en liten prinsesse som kan snurre pappa rundt lillefingeren Men om det blir en gutt, så kan jeg lære han å spille fotball, og pappa'n kan kjøre gocart med han og sånn. Det blir jo stas uansett! Det er viktig å snuse litt på små bebiser, jeg har nemlig hørt at de har sånt babystøv som gjør oss fortere gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 18. juni 2007 #135 Del Skrevet 18. juni 2007 Ja, litt babystøv hadde eg og trengt no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #136 Del Skrevet 20. juni 2007 Ja, litt babystøv hadde eg og trengt no. Skal si ifra hvis jeg finner noe og får noe til overs På fredag skal jeg til legen for å få sjekket ryggen. Litt av ryggsøylen min virker å være skjev, og det var visstnok ikke bra hvis man blir gravid og blir tyngre. Skal nevne at vi prøver, kanskje legen har noe tips også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #137 Del Skrevet 20. juni 2007 Hehe. Jeg håper det slår til for begge denne måneden, så slipper noen av oss å bli alene igjen her på prøveforumet I følge eggløsningskalkulatoren så ligger det slik an hos meg: Din fruktbare periode er: 27.06.2007 - 02.07.2007 Eggløsningen finner sted: 30.06.2007 Termin: 24.03.2008 Så det blir ikke tvangs- enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #138 Del Skrevet 20. juni 2007 Du ligger litt foran meg nå, siden du har kortere sykluser enn meg. Så da følger jeg spent med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 21. juni 2007 #139 Del Skrevet 21. juni 2007 I følge eggløsningskalkulatoren så ligger det slik an hos meg: Din fruktbare periode er: 27.06.2007 - 02.07.2007 Eggløsningen finner sted: 30.06.2007 Termin: 24.03.2008 Så det blir ikke tvangs- enda Hei-hei! Akkurat det samme fikk jeg også, når jeg regner etter 28-dagers syklus. Vet jo ennå ikke hvor mange dager syklus er, siden det bare er ei uke siden jeg tok ut spiralen. Men får nå bare regne etter 28 dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #140 Del Skrevet 21. juni 2007 Eg er veldig spent sjølv, har hatt sopass tydelig EL denne gongen at eg har litt forhåpningar. Søndag, mandag og onsdag -> el-slim og "ubehag"i magen i det området. Meiner at IKM er ca.2juli(seinast 4.juli) Husk å legg igjen spor i dagboken min om du blir gravid eller ikke da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå