Gå til innhold

Vi tar en liten tjuvstart


Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den har fremdeles ikke kommet, men testen var negativ i dag morges :grine::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deprimert i dag. Føler meg elendig. Kvalm, slapp, svimmel og hodepine.. rett og slett ikke i form. Og så er jeg ikke gravid :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har vært uten p-piller i snart to år nå.. Men vi har alltid hoppet av i svingen da.. så vi har ikke prøvd aktivt. Men tenkte det kanskje skulle være enklere å bli gravid siden jeg slapp å vente til at syklusen skulle bli stabil og sånn. Huff, håper ikke vi må vente så lenge som 1-3 år. *krysse fingrene for oss begge to* Vil ha bebis nåååå!! Jeg tror jeg må finne ut hvordan jeg skal klare å ikke tenke så mye på dette. Ikke bra å overfokusere, da blir man bare enda mer skuffet når man ikke blir gravid. Kjenner at skuffelsen var skikkelig stor i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men jeg lurer veldig på hvordan folk greier å stresse ned og ikke tenke på det. Jeg er sånn besatt i hodet mitt. *dunke seg selv i hodet og drive ut de onde åndene*. Hehe. Men når jeg får begynt å ta lappen, så blir det mer fokus på det. Og snart er det jo bryllup også, så det blir litt mer å tenke på når det nærmer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Darkness!

Kjenner meg igjen i en del av det du skriver. Jeg venter også på mensen, er på dag 33 i dag. Har litt ustabile sykluser, da.

Men jeg synes du bør ta en test igjen i morgen tidlig! At den første var negativ trenger jo ikke bety at du ikke er gravid, det kan hende at du testet for tidlig bare.

Spennende dette her! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Jeg tror jeg har litt ustabile sykluser jeg også. Skal teste igjen på onsdag eller torsdag hvis ikke mensen har kommet innen da :)

Jeg har tatt TO negative tester da. Jeg greide jo ikke vente, og tok første 5. mai (regnet med at den ville være negativ), så en til 6. mai. Går ut i fra at jeg ikke er gravid.. Men irriterende med disse plagene likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille venn, er du sikker på at du ikke er gravid? Det er veldig mulig at testen er negativ så tidlig, selv om du er gravid. Ettersom du fikk positiv eggløsingtest, skal mensen komme 14 dager etter. Legen sa til meg at for de som har lengre sykluser, så er det tiden frem TIL eggløsing som er lenger. Fra eggløsing til mensen er det alltid ca 14 dager. Jeg ville testet en gang til var jeg deg..

Før jeg fant ut at jeg var gravid føltes det som om mensen skulle komme når som helst, og puppene mine vart veldig ømme på utsiden.

Jeg er så spent og krysser fingrene mine for deg :hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten så har dere kost dere på helt perfekt tidspunkt for at dette skulle klaffe helt perfekt!

Spent :hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, den kommer vel i natt, tenker jeg. Slemme slemme mensen.

Men snille jento som håper for oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper litt for dere jeg også!  :ler:

:klem:

Fremdeles ingen mens enda. Er på dag 31 hvis jeg teller fra forrige mens. Kommer til å vente til i morgen og se om mensen har kommet da. Hvis ikke, så skal jeg ta en test.. Jeg er egentlig litt redd for å ta test. Blir så skuffet hvis resultatet er negativt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg klarte jo selvfølgelig ikke vente til i morgen. Ikke det at det hadde spillt noe rolle.. Den var negativ i dag også :(

Jeg er så kvalm og uvel, hvorfor er jeg det når jeg ikke er gravid? Nå har det vart leeenge :(

Jeg har brukt sånne billigtester bør jeg kjøpe en skikkelig test?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...