Gå til innhold

Vi tar en liten tjuvstart


Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Gjest Leiababe

Kan godt være de er bra, men jeg som har bomma litt. Har jo registrert at mange andre på forumet her bruker de.. Hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg finner ut når jeg har EL ved å måle temperaturen hver morgen og skrive det inn i fertility friend.com.

Det er gratis nettside. Og mange spørsmål får svar der.

For temperaturen din skal hoppe ca en halv grad når du har eggløsning. Og det er lett å se ut fra tabelllen/charten om du har/har hatt EL eller ikke.

Så det er noe dere kan prøve for å finne El uten at det koster penger hver måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner ut når jeg har EL ved å måle temperaturen hver morgen og skrive det inn i fertility friend.com.

Det er gratis nettside. Og mange spørsmål får svar der.

For temperaturen din skal hoppe ca en halv grad når du har eggløsning. Og det er lett å se ut fra tabelllen/charten om du har/har hatt EL eller ikke.

Så det er noe dere kan prøve for å finne El uten at det koster penger hver måned.

Men er det ikke litt sent egentlig å ha sex den dagen man konstanterer at man har eggløsning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koritd er IKM då??

:-D

Ut i fra EL så tror jeg det er 11. eller 12. juni :) Ikke lenge igjen. Håper mensen uteblir, men har ikke så store forhåpninger denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda :troest:

Hvordan går det med deg da? Jeg tror jeg må snike meg inn i dagboken din for å se om du har skrevet noe der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

Jeg tror ikke jeg har fått mensen enda, men regner med den kommer i løpet av i dag eller i natt. Hvis ikke kommer den nok i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen mens foreløpig. Var en tur på toalettet i sted. Men jeg er ganske så sikker på at den er rett rundt hjørnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at det går bedre neste gang. Jeg var egentlig forberedt på at det ikke kom til å bli klaff denne gangen. Hadde liksom en følelse av at det ikke kom til å bli noe spire.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er litt kjedelig, men akkurat nå så er det mensplagene som er mest irriterende. Føler meg elendig. Drittmensen!

Jaja.

Din fruktbare periode er: 27.06.2007 - 02.07.2007

Eggløsningen finner sted: 30.06.2007

Termin: 24.03.2008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt med mensen. Slemme mens!

Men jeg følte det på samme måte som deg forrige syklus. Altså at det ikke blir noe baby. Og jeg var heller ikke gravid forrige syklus.

Jeg tror vi kvinner skal stole litt på "mage følelse". :)

Selv om jeg har opplevd at den har tatt grundig feil enkelte ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei på dere, snille jentene.

Jeg bruker denne eggløsningskalkulatoren, og har brukt ClearBlue eggløsningstester som har slått ut hver gang.

Nå er jeg lei av mensen og venter utolmodig på at det skal bli klart for neste PP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen er ekle greier. Vondt i magen og bind og tamponger *syte og klage noe voldsomt*

Ja, er det ikke slik at en veldig stor prosentandel blir gravid innen fire PP? :) Nå må det bli vår tur snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterande med mensen, når ein håpar på å vera gravid! Satsar på at det blir klaff neste månad. :)

Neste månad har eg og kjæresten min planar om å bli prøvarar, og eg håpar virkelig eg slepp å venta lenge på å bli gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, når det står mellom det å vere gravid fordi ein ønsker det og å få mensen fordi ein ikkje enno har fått det til so er mensen skikkelig ekkelt ;)

Eg aner lite om prosentandelar, men håper me slepp å gå for lenge uten å få det til... Det syns eg alle bør sleppe sjølv om verden ikkje alltid er so grei med alle.

Spennande er det i alle fall, trur eg blir litt overraska den dagen eg tester positivt, i mellomtida får me nyte tida med kjærestane våre og tida som kjærestepar :klem:

Ja, jeg synes virkelig det begynner å bli vår tur nå :slåss: Satser på klaff for oss neste PP, så kan vi flytte over til graviditetsdagbøkene :sol:

Irriterande med mensen, når ein håpar på å vera gravid! Satsar på at det blir klaff neste månad. :)

Neste månad har eg og kjæresten min planar om å bli prøvarar, og eg håpar virkelig eg slepp å venta lenge på å bli gravid!

Så spennende! Kanskje dere er så heldige å få klaff på første forsøk?

Dere får uansett ha lykke til. Kommer til å stikke innom prøvedagboken din hvis du lager en :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...