Kvist Skrevet 9. mai 2007 #61 Del Skrevet 9. mai 2007 Åhh! Vet akkurat hvordan den skuffelsen er, når man er så sikker på at den skal være positiv, og så er det ikke det... 31 dager er jo ikke lenge da... sånn egentlig... kan jo være at du er litt treg med HCG produksjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #62 Del Skrevet 10. mai 2007 Da er jeg 100% sikker på at jeg ikke er gravid. Jeg har tatt en ny test kjøpt på Apoteket i dag. Grunnen til at jeg føler meg så skuffet og lei, er vel mest fordi jeg føler meg i elendig form. Jeg er fremdeles kvalm, trøtt og slapp. Mensen har fremdeles ikke kommet. Jeg var overbevist om at den var kommet i natt, men neida. Ingenting. Jeg er helt med på tankegangen din Glow, det er mye verre for de som har prøvd i flere år.. Jeg forventet egentlig ikke at det skulle gå så fort for oss heller, men nå vil jeg liksom bare ha mensen og få formen tilbake. Skjønner ikke hva det er med kroppen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #63 Del Skrevet 11. mai 2007 Mensen er fremdeles ikke kommet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #64 Del Skrevet 11. mai 2007 Mensen er fremdeles ikke kommet.. ← Jeg trekker det tilbake. Nå har sannelig mensen endelig kommet på dag 33. Første gang jeg har blitt glad for å få mensen, gitt Betyr at vi snart er klar for en ny PP. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #65 Del Skrevet 12. mai 2007 Jess. Nå blir det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 12. mai 2007 #66 Del Skrevet 12. mai 2007 Hehe.. full rulle Håper det gjør susen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #67 Del Skrevet 12. mai 2007 Hehe.. full rulle Håper det gjør susen ← Jess. Men vi får vel vente til Tante-Rød er reist igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #68 Del Skrevet 14. mai 2007 Her har tante-rød dratt sin kos. Men heldigvis er det lite av "henne" generelt sett når det pågår også. Lykke til i denne pp då, kanskje det blir vår tur i mai ← Jaa, det hadde vært hyggelig om vi kunne dratt over til graviditetsdagbøkene sammen Tante-Rød holder på å pakke kofferten sin her også heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 15. mai 2007 #69 Del Skrevet 15. mai 2007 Så kjipt med mensen! Men denne månden sitter spiren vettu Skal heie på dere Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #70 Del Skrevet 15. mai 2007 Så kjipt med mensen! Men denne månden sitter spiren vettu Skal heie på dere Ha en fin dag! ← Så hyggelig at du heier på oss Satser på at spiren sitter snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 22. mai 2007 #71 Del Skrevet 22. mai 2007 Får virkelig håpe at spiren sitter snart. Hadde ikke gjort noe i alle fall Du får bare stå på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #72 Del Skrevet 22. mai 2007 Vi er i full gang ja. Hehe. Tror EL er rundt 25. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 23. mai 2007 #73 Del Skrevet 23. mai 2007 Dere får kose dere ekstra i disse dager. Hvilken PP er du i nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 23. mai 2007 #74 Del Skrevet 23. mai 2007 Lykke lykke til da. EL kan jo være her når som helst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #75 Del Skrevet 23. mai 2007 Dere får kose dere ekstra i disse dager. Hvilken PP er du i nå? Vi er i PP3 offisielt sett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #76 Del Skrevet 23. mai 2007 Lykke lykke til da. EL kan jo være her når som helst Takk Vi prøver så godt vi kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #77 Del Skrevet 24. mai 2007 Ble ingen i går. Mannen har problemer med noe betennelse eller noe i knærne, så han er sykemeldt og har veldig vondt. Håper det holder med de neste dagene fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 24. mai 2007 #78 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Uff da,, han må forte seg å bli frisk.. men en dag uten er visst bare bra det, da blir miniene som kommer ut sterke og klare til å befrukte egg! Ha en strålende dag! Endret 24. mai 2007 av Bare Bea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #79 Del Skrevet 24. mai 2007 Uff da,, han må forte seg å bli frisk.. men en dag uten er visst bare bra det, da blir miniene som kommer ut sterke og klare til å befrukte egg! Ha en strålende dag! Ja, vi får satse på det. Ha en flott dag du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 24. mai 2007 #80 Del Skrevet 24. mai 2007 Rekner med du skal ha deg litt i kveld!?! Bruker du eggløsningstester??Anbefalest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå