Gå til innhold

Vi tar en liten tjuvstart


Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Hei hei

Måtte nett innom her og hilse på deg. du er heldig som har regelmessig syklus, da er det litt lettere å finne eggløysing.. Satser på at de klaffer i denne pp, og at du slår følge med meg fram mot jul :)

Lykketilklem fra Jento :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oida, hvordan havneetjeg her inne igjen... oops

*snike meg ut igjen*

:ler:

Mihihi :) Vi vet du har lyst til å sette i gang du også :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles ingen eggløsning.. Har tatt tester tre dager nå. Forventet eggløsning er 22. april.

Føler at ALLE er gravide eller har fått baby nylig. En jeg gikk på VGS med fikk nylig bebis, og en annen er gravid i femte måned. Svigerinnen min er høygravid, sjefen min er høygravid. En bekjent av meg sin kone er høygravid, to kollegaer har nettopp fått bebiser (de ble pappa).. en kollega av mannen fikk nettopp en liten gutt..

ALLE får baby utenom meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles ingen eggløsning.. Har tatt tester tre dager nå. Forventet eggløsning er 22. april.

Føler at ALLE er gravide eller har fått baby nylig. En jeg gikk på VGS med fikk nylig bebis, og en annen er gravid i femte måned. Svigerinnen min er høygravid, sjefen min er høygravid. En bekjent av meg sin kone er høygravid, to kollegaer har nettopp fått bebiser (de ble pappa).. en kollega av mannen fikk nettopp en liten gutt..

ALLE får baby utenom meg :(

Og alle utenom meg. :sur: Kanskje me skulle ha starta ein frustrerte-ikkje-gravide-kvinner-klubb? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fremdeeeeles ingen eggløsning :( Forventet eggløsning var 22. april.. og testen har ikke slått ut verken i går eller i dag. Tenk om jeg ikke har eggløsning i heletatt?

:grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Bare innom for å oppdatere meg på hva som skjer hos deg... følger med vettu :)

Håper El kommer snart da, utrolig kjipt å gå sånn og vente... Krysser fingrene for deg jeg. Har du noen EL tegn da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke. Jeg føler meg litt oppblåst, og utfloden har forandret seg litt (æsj, her går vi på detaljer).. Har poppet ut kviser i hele ansiktet. Er det EL-tegn?

Ps. har addet deg på msn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kjøpte jeg ny eggløsningstest og fant ut at jeg har eggløsning. Vi klarte selvfølgelig ikke vente i går da.. for jeg forventet eggløsning 22. april.. og den kom ikke i går heller.. så da prøvde vi i går.. Kan vi bli gravide da, tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi prøvd på følgende dager denne PP (2):

En dag før testen slo ut

Dagen etter testen slo ut

Håper det setter seg en liten spire denne gangen, men det er vel for mye å håpe på..

Jeg har ligget med beina i været og opp med rumpa hver gang. Ser skikkelig tåpelig ut. Haha.. Men mannen insisterte på at jeg måtte gjøre slik. Hehe. Jaja, er nå bra at han engasjerer seg :) Vi har like lyst på baby begge to.

På onsdag var vi og besøkte lille Ola på 6 mnd (ungen til en kompis av mannen). Han bare smilte og var fornøyd hele tiden. Hver gang de la han til å sove så gliste han så fornøyd. Jeg også vil ha en så søt unge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*krysser finger og tær til jeg ser blå ut for at det klaffet denne gangen*

Jeg er (ikke) innom og leser (ikke) litt om hvordan det står til her i gården for det er (ikke) spennende! knis.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du kryser fingrer og tær for oss, Bare Bea. Når skal dere begynne å prøve da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Inne og krysser fingre og tær. Og det burde absolutt være mulighet for at det kan bli klaff. Han svømmere lever jo en stund, så dagen før EL er vel egentlig optimalt slik jeg har forstått det...? Håper det blir bebis på deg i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Prøver å smøre meg med tolmodighet, men nå fikk nettopp en bekjent av meg bebis i dag morges, så nå er jeg ikke misunnelig i heletatt, altså!

Takk for lykkeønskninger, Leiababe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. I dag er jeg kjempetrøtt, og har veldig vondt på en måte "fremme" i magen. Kan det være tegn på graviditet? Det med trøttheten er relativt normalt for meg da, så akkurat det trenger ikke å ha noe med graviditet å gjøre. Føler at magen er oppblåst også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig ferdig med trafikalt grunnkurs, så nå er det ikke lenge igjen til jeg begynner med kjøretimer. Har lyst til å få tatt lappen så fort som mulig, slik at jeg har lappen den dagen vi forhåpentligvis får en liten bebis.

I morgen er IKM.. Kan nesten ikke vente med å teste.. men mensen kommer meg kanskje i forkjøpet? Har sånn rar følelse i magen, men det er sikkert bare forventningene som skaper den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greide ikke å vente med å teste. Testen var negativ :( Men jeg skal prøve igjen på søndag, da er IKM. Jeg skrev feil i forrige innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...