Gjest Leiababe Skrevet 1. juli 2007 #161 Del Skrevet 1. juli 2007 Innom for å ønske deg en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #162 Del Skrevet 1. juli 2007 Innom for å ønske deg en fin søndag Ha en fin søndag du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #163 Del Skrevet 4. juli 2007 Det er regn regn regn, her. Flomvarsel og hele pakken. Nesten som å bo i Bergen Er masse småting å ordne til bryllupet, men tankene flyr innom her innimellom likevel. Ønsker meg en beeebis. I går fikk jeg kost masse med nevøen min. Han lo for første gang til meg i går! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 4. juli 2007 #164 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Vel vel Darkness, no har me faktisk hatt ein veldig fin sommar i Bergen så langt! Heile juni var fantastisk, og først no dei siste dagane har det kome nokon regndråpar. Så myten om at det alltid regnar i Bergen, er nok ikkje heilt sann. Iallfall ikkje om sommaren! Om hausten og vinteren kan eg heller vera enig i at det gjerne er slik... Så spennande med bryllup snart! Er det allerede no på lørdag du giftar deg? Eg og ønskjer meg bebis!!! No med ein gang. Me får berre prøva for harde livet i tida framover, både eg og du - så lykkast me forhåpentligvis snart. Ha ein fin onsdag! Endret 4. juli 2007 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #165 Del Skrevet 4. juli 2007 Hehe, ja, jeg har hørt at dere har hatt mye fint vær. Foreldrene mine bor jo fremdeles der borte. Her regner det bare Ja, det er på lørdag vi gifter oss. Gleder meg! Ha en fin onsdag du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 6. juli 2007 #166 Del Skrevet 6. juli 2007 Lykke til med bryllupet i morgon. Håpar dagen blir heilt perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 6. juli 2007 #167 Del Skrevet 6. juli 2007 Masse lykke til i morra! Kose dere og nyte dagen. Kommer til å tenke på deg, og gleder meg til å se bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 7. juli 2007 #168 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Gratulerer med bryllupsdagen! Håper du får en perfekt dag. Ønsker detaljert rapport når du er tilbake. Endret 7. juli 2007 av May Helen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #169 Del Skrevet 9. juli 2007 Lykke til med bryllupet i morgon. Håpar dagen blir heilt perfekt! Masse lykke til i morra! Kose dere og nyte dagen. Kommer til å tenke på deg, og gleder meg til å se bilder Gratulerer med bryllupsdagen! Håper du får en perfekt dag. Ønsker detaljert rapport når du er tilbake. Takk, søte KG-jenter! Jeg har oppdatert bryllupsdagboken min med referat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #170 Del Skrevet 9. juli 2007 Håper alt står bra til med deg og at det var ein herlig dag i går Ser fram til å høre korleis det heile var!! (testa forresten negativt) Dagen var super. Synd testen var negativ. Jeg testet negativt på lørdag, men det kan ha vært altfor tidlig å teste. I dag var jeg hos legen for sjekk av ryggen (jeg er skeiv i ryggen, men det var visst ingenting å gjøre med). Stilte noen spørsmål om prøving og sånn, men hun virket som jeg visste mer enn henne om emnet.. Hun skrev nå i hvert fall en henvisning til gynekolog, så da får jeg tatt en sjekk og sett om alt er OK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 9. juli 2007 #171 Del Skrevet 9. juli 2007 Så bra at du hadde ein flott bryllupsdag, darkness. Gratulerer så masse som nygift! Kjedelig med negativ test. Men alt håp er vel ikkje ute enda, om du testa litt for tidleg? Eg testa også negativt på lørdag, og i dag kom mensen. Men no ser eg fram mot ein ny prøveperiode, og satsar på full klaff denne gangen. Kvifor fekk du henvisning til gynekolog, viss du er skeiv i ryggen? Eg skjønte ikkje heilt den... Eg har forresten fått henvisning til røntgen av rygg og hofter, fordi eg har ryggplager og er litt skeiv i ryggen. Det var faktisk kiropraktoren min som henviste meg! Kiropraktorbehandling har iallfall fungert bra for mine ryggproblem, så det anbefaler eg om du ikkje allerede har prøvd det - viss du er plaga med vondt i ryggen. Blir det bryllupsreise snart, eller? Håpar uansett du får kost deg masse saman med din kjære i tida framover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #172 Del Skrevet 10. juli 2007 Nei, det med skeivheten hadde ingenting med saken å gjøre. Hehe. Vi skal på bryllupsreise i oktober. Inntil da skal vi kose oss hjemme i Norge med regnværet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 26. juli 2007 #173 Del Skrevet 26. juli 2007 hei kan ikke bare stikke av så kjekt at dere prøver,kjedelig med negativ test,men det skjer når du minst venter det,erfaring grattis som frue og fin dag dere hadde jeg vil gjerne se bilder om det er mulig. litt rart alt er over nå men godt å tenke på andre ting også....nei nei ikke baby her så denne siden følger jeg det ikke i... men hopper innom og ser hva som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #174 Del Skrevet 27. juli 2007 Hei Minnimy! Jeg testet positivt 11. juli Så jeg har flyttet over i graviditetsdagbøkene! Du kan gjerne få se bilder hvis du sender meg mailadressen din på PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå