Gjest Leiababe Skrevet 7. juni 2007 #101 Del Skrevet 7. juni 2007 Kan godt være de er bra, men jeg som har bomma litt. Har jo registrert at mange andre på forumet her bruker de.. Hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 8. juni 2007 #102 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg finner ut når jeg har EL ved å måle temperaturen hver morgen og skrive det inn i fertility friend.com. Det er gratis nettside. Og mange spørsmål får svar der. For temperaturen din skal hoppe ca en halv grad når du har eggløsning. Og det er lett å se ut fra tabelllen/charten om du har/har hatt EL eller ikke. Så det er noe dere kan prøve for å finne El uten at det koster penger hver måned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #103 Del Skrevet 9. juni 2007 Jeg finner ut når jeg har EL ved å måle temperaturen hver morgen og skrive det inn i fertility friend.com. Det er gratis nettside. Og mange spørsmål får svar der. For temperaturen din skal hoppe ca en halv grad når du har eggløsning. Og det er lett å se ut fra tabelllen/charten om du har/har hatt EL eller ikke. Så det er noe dere kan prøve for å finne El uten at det koster penger hver måned. Men er det ikke litt sent egentlig å ha sex den dagen man konstanterer at man har eggløsning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #104 Del Skrevet 9. juni 2007 Koritd er IKM då?? :-D Ut i fra EL så tror jeg det er 11. eller 12. juni Ikke lenge igjen. Håper mensen uteblir, men har ikke så store forhåpninger denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #105 Del Skrevet 12. juni 2007 Kjennes ut som mensen er på vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #106 Del Skrevet 12. juni 2007 Uffda Hvordan går det med deg da? Jeg tror jeg må snike meg inn i dagboken din for å se om du har skrevet noe der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 12. juni 2007 #107 Del Skrevet 12. juni 2007 Hei Hvordan går det? Noe tegn til mensen? Håper ikke det. Håper du har en i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #108 Del Skrevet 12. juni 2007 Hei, Jeg tror ikke jeg har fått mensen enda, men regner med den kommer i løpet av i dag eller i natt. Hvis ikke kommer den nok i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 12. juni 2007 #109 Del Skrevet 12. juni 2007 Kryssar fingrane for at mensen ikkje kjem likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #110 Del Skrevet 12. juni 2007 Ingen mens foreløpig. Var en tur på toalettet i sted. Men jeg er ganske så sikker på at den er rett rundt hjørnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #111 Del Skrevet 12. juni 2007 Da kom mensen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 12. juni 2007 #112 Del Skrevet 12. juni 2007 det blir deres tur skal dere se.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #113 Del Skrevet 13. juni 2007 Krysser fingrene for at det går bedre neste gang. Jeg var egentlig forberedt på at det ikke kom til å bli klaff denne gangen. Hadde liksom en følelse av at det ikke kom til å bli noe spire. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #114 Del Skrevet 13. juni 2007 Ja, det er litt kjedelig, men akkurat nå så er det mensplagene som er mest irriterende. Føler meg elendig. Drittmensen! Jaja. Din fruktbare periode er: 27.06.2007 - 02.07.2007 Eggløsningen finner sted: 30.06.2007 Termin: 24.03.2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 13. juni 2007 #115 Del Skrevet 13. juni 2007 Så kjipt med mensen. Slemme mens! Men jeg følte det på samme måte som deg forrige syklus. Altså at det ikke blir noe baby. Og jeg var heller ikke gravid forrige syklus. Jeg tror vi kvinner skal stole litt på "mage følelse". Selv om jeg har opplevd at den har tatt grundig feil enkelte ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 13. juni 2007 #116 Del Skrevet 13. juni 2007 Bruker du eggløsingstester?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #117 Del Skrevet 14. juni 2007 Hei på dere, snille jentene. Jeg bruker denne eggløsningskalkulatoren, og har brukt ClearBlue eggløsningstester som har slått ut hver gang. Nå er jeg lei av mensen og venter utolmodig på at det skal bli klart for neste PP. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #118 Del Skrevet 14. juni 2007 Mensen er ekle greier. Vondt i magen og bind og tamponger *syte og klage noe voldsomt* Ja, er det ikke slik at en veldig stor prosentandel blir gravid innen fire PP? Nå må det bli vår tur snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 16. juni 2007 #119 Del Skrevet 16. juni 2007 Irriterande med mensen, når ein håpar på å vera gravid! Satsar på at det blir klaff neste månad. Neste månad har eg og kjæresten min planar om å bli prøvarar, og eg håpar virkelig eg slepp å venta lenge på å bli gravid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #120 Del Skrevet 16. juni 2007 Hehe, når det står mellom det å vere gravid fordi ein ønsker det og å få mensen fordi ein ikkje enno har fått det til so er mensen skikkelig ekkelt Eg aner lite om prosentandelar, men håper me slepp å gå for lenge uten å få det til... Det syns eg alle bør sleppe sjølv om verden ikkje alltid er so grei med alle. Spennande er det i alle fall, trur eg blir litt overraska den dagen eg tester positivt, i mellomtida får me nyte tida med kjærestane våre og tida som kjærestepar Ja, jeg synes virkelig det begynner å bli vår tur nå :slåss: Satser på klaff for oss neste PP, så kan vi flytte over til graviditetsdagbøkene Irriterande med mensen, når ein håpar på å vera gravid! Satsar på at det blir klaff neste månad. Neste månad har eg og kjæresten min planar om å bli prøvarar, og eg håpar virkelig eg slepp å venta lenge på å bli gravid! Så spennende! Kanskje dere er så heldige å få klaff på første forsøk? Dere får uansett ha lykke til. Kommer til å stikke innom prøvedagboken din hvis du lager en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå