Chica Skrevet 10. juni 2008 #881 Del Skrevet 10. juni 2008 Øving er juks, og talen skriver du fint på fredag Hilsen ei som snakker av erfaring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. juni 2008 #882 Del Skrevet 10. juni 2008 Oi oi, nå er det ikke lenge til du er fru!! Håper du ikke stresser for mye med de siste forberedelsene, og at du får tid til å nyte den siste tida før den store dagen litt! Og ikke minst at du får en strålende fin bryllupsdag! Så tøff du er som skal holde tale forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 10. juni 2008 #883 Del Skrevet 10. juni 2008 Oi oi!! 4 dager igjen!! :juhu: Håper du har tid til å slappe av litt disse siste dagene! Om ikke lenge er du fru!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marna Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #884 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) har du skrevet talen nå da? Den er vi heldigvis ferdige med vi, var jo faktisk fort gjort å skrive den! Men øve ja... æsj, tror jeg tar det på sparket jeg! 4 dager igjen!! Herregud, jeg får hjertebank bare ved tanken! Ja, talen er skrevet, blir nok litt småpussing på fredag kjenner jeg meg selv rett. Gikk fort å skrive talen min også, over all forventning. Men hvor bra den er, det er jeg ikke så sikker på da. Den er i allefall ikke skrevet etter noen bok Blir nok ikke så mye øving på meg heller, blir litt småstressa bare jeg tenker på å øve, da er det mer behagelig å ikke gjøre det :gjeiper: Nå er det 3 dager igjen, ikke få panikk!!! Du Marna du Marna, tenk at du allerede om 4 små dager er en gift frue! Jeg gleder meg så enormt på dine vegne og håper du får kost deg disse siste dagene før og ikke stresser altfor mye. Dagen kommer til å bli helt perfekt! Skulle ønske jeg kunne vært en flue på veggen i bryllupet deres, men får nok nøye meg med et referat med bilder her (for det må komme altså ) Kos deg og nyt dagene både før og etter selveste Dagen!! :klemmer: Kiler så vanvittig i magen i dag! I går kveld var alt galt, i dag er en ny og bedre dag. Tror hodet er litt så-der for tiden, kjennes ut som hormonene bobler, hehe. Er vel slik det skal være i forkant. Koslig å høre at du gleder deg på mine vegne, du er søt da Skal prøve å kose meg, men det er litt vanskelig av og til. Er så utrolig stresset for denne brudevalsen vi ikke har øvd på ennå ...og talen da... Men jeg koser meg innimellom også da, tenker mest på dette på kveldstid. Ja, flere som har sagt at de ønsker å være flue på veggen den dagen, så de fluene som får komme inn er heldige, hehe. Referat med bilder kommer, det lover jeg! Gleder meg!!! Og snart skal samboeren få morgengaven sin!!! Å, som jeg gleder meg til det. Ble det at du tok bilder forresten? Tusen takk, ja snart er Dagen her. I morgen kommer mange av gjestene, da blir jeg nok litt mer stresset igjen. Men det går bra tilslutt Gode :klemmer: til herlige Tassie. Endret 11. juni 2008 av Marna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marna Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #885 Del Skrevet 11. juni 2008 Øving er juks, og talen skriver du fint på fredag Hilsen ei som snakker av erfaring Hei Talen er skrevet, men finpusses nok i siste liten, hehe. Øving blir det nok ikke så mye av heller kjenner jeg meg selv rett Oi oi, nå er det ikke lenge til du er fru!! Håper du ikke stresser for mye med de siste forberedelsene, og at du får tid til å nyte den siste tida før den store dagen litt! Og ikke minst at du får en strålende fin bryllupsdag! Så tøff du er som skal holde tale forresten! Nei, nå går det fort-fort-FORT!!!!!! Det er snart, og det er kjemperart å tenke på! Som sagt blir det litt stressing, men jeg klarer å slappe av innimellom også. Det er bare det at jeg fatter ikke at JEG skal gifte meg på lørdag, NÅ lørdag! Om 3 dager... Tror det blir en merkelig dag, har jo drømt om den i så mange år Takk takk, det blir nok en kjempefin dag. Å, så godt å høre du synes jeg er tøff, føles ikke slik ut bestandig skjønner du. Nå fikk jeg litt nytt mot igjen! :-D Oi oi!! 4 dager igjen!! :juhu: Håper du har tid til å slappe av litt disse siste dagene! Om ikke lenge er du fru!! 3 dager nå!!! Snart er jeg fru, det skal bli deilig å ikke planlegge bryllup mer! Det blir litt intenst på slutten. Du er snart ved målstreken du også, spennende tider!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 11. juni 2008 #886 Del Skrevet 11. juni 2008 Skal ikke skryte av at talen vår er 100 % kvalitet heller, men vi har iallefall fått skrevet ned det vi ville si! Det får bli som det blir, ingen av oss er jo verdenskjente talere så! Men å øve ser jeg på som litt bortkasta, for det blir jo ikke som man har øvd på likevel når man først kommer i gang. Så lenge man har teksten foran seg, så skal det nok gå bra! :rosasmil: Ikke få panikk du liksom! Jeg HAR panikk! Enn om kjolen ikke passer (hallo, tror nok den gjør det... svigermor sydde den kraftig ut... hehe), enn om bryst-tapen jeg skal ha istedet for bh ramler av, enn om skoene blir for trange etter en lang dag (hovne føtter er lekkert...), enn om enn om enn om! ...men så vet jeg innerst inne at det ordner seg, alt sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 11. juni 2008 #887 Del Skrevet 11. juni 2008 Tusen takk, ja snart er Dagen her. I morgen kommer mange av gjestene, da blir jeg nok litt mer stresset igjen. Men det går bra tilslutt Skulle nok egentlig ha sitert mer, ble vel bare tull å sitere nå når det ble så lite, men det får nå gå Godt å høre at du får slappet av litt innimellom alt stress og tanker og bekymringer! Tror nok det er helt normalt å få litt småpanikk de få dagene før selveste Dagen. Det er jo stort å endelig skulle gifte seg å bli kone! Så det kommer en del gjester imorgen ja.. da får du prøve å nyte dagen idag til det fulle! Nå vet jo ikke jeg hva slags forhold du har til de som kommer da, men hos meg så er det folk som alltid har meninger om alt og alt jeg gjør er galt, så jeg kommer til å rømme ut av huset når gjestene kommer torsdagen før bryllupet Nå er det bare 3 dager igjen til du er frue og kan slappe helt av! Så har du din første sommer som gift! Tenk det! All planleggingen og det siste stresset med alle bekymringer kommer til å være så utrolig verdt det når du ser at dagen deres kommer til å bli helt fantastisk og fylt av bare glede og lykkerus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 12. juni 2008 #888 Del Skrevet 12. juni 2008 Lykke til med innspurten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 12. juni 2008 #889 Del Skrevet 12. juni 2008 2 dager Marna!!! :juhu: Det er sant at jeg ikke har lenge igjen jeg heller. Det er helt utrolig!!! Kjenner meg igjen litt i stressinga. Hehe.. Håper du klarer å kose deg litt også!! Har du mye igjen som gjenstår nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 12. juni 2008 #890 Del Skrevet 12. juni 2008 Har det litt travelt om dagen, så stikker innom nå jeg for å ønske deg og din kjære en fantastisk dag på lørdag. Det kommer til å bli kjempeflott og minneverdig for alle med de flotte detaljene du har bakt inn. Nyt dagen, Marna. Du kommer til å stråle i den flotte kjolen din, og mannen i ny bunad. Heldige deg som har man som vil bruke bunad - det er flott det! Håper dagen blir alt dere har drømt om og mer til. Hjertelig til lykke Snart er du Fru! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. juni 2008 #891 Del Skrevet 12. juni 2008 2 dager :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 13. juni 2008 #892 Del Skrevet 13. juni 2008 1 dag igjen! Ikke stress i dag, prøv å deleger oppgaver så du kan nyyyyyte din siste dag som frøken! Treffes i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 13. juni 2008 #893 Del Skrevet 13. juni 2008 shit nå er det i morgen!!!!!!!!!!!!!!!!! håper du ikke stresser for mye rundt, og har ting under kontroll!!! husk å nyt dagen din i morgen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. juni 2008 #894 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Lykke så masse til i morgen Håper dere får en superbra og helt uforglemmelig dag Endret 13. juni 2008 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 13. juni 2008 #895 Del Skrevet 13. juni 2008 Nyt kvelden i kveld Marna!! Håper du er godt i rute med forberedelsene så du får slappet av så mye som mulig! Nå kribler det skikkelig godt i magen min også kjenner jeg.. Etter deg er det min tur! Håper du får en fantastisk dag i morgen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marna Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #896 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Totalt umulig å få overdsikt i dag, har svevd rundt som en forvirret hodeløs høne... Men har fått mye hjelp, folk er kjempeflinke til å hjelpe til. I dag skal jeg gifte meg!!! Siste timer som frøken, skal ta en liten gjennomgang av brudevalsen med pappa og forloveden nå, før han drar hjem til sine foreldre. Jeg skal dusje og tenke om jeg har husket alt til i morgen... Snakkes når jeg er gift!!! Jeg meg i dag! :-D **Edit:Skrivefeil*** Endret 16. juni 2008 av Marna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 13. juni 2008 #897 Del Skrevet 13. juni 2008 Lykke til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 14. juni 2008 #898 Del Skrevet 14. juni 2008 Gratulerer så mye med den store dagen i dag Marna og Marnamannen!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 14. juni 2008 #899 Del Skrevet 14. juni 2008 Lykke til idag kjære Marna og :love: :love: :love: :love: :love: :love: GRATULERER MED DAGEN!!! :love: :love: :love: :love: :love: :love: Håper dere får en helt fantastisk dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 14. juni 2008 #900 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Gratulerer! Endret 14. juni 2008 av Pysepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå