Gjest *marie* Skrevet 14. desember 2007 #521 Skrevet 14. desember 2007 (endret) Gratulerer med seks måneder igjen Endret 14. desember 2007 av *marie*
Marna Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #522 Skrevet 14. desember 2007 :juhu: Gratulerer med ny bil!!! :juhu: Ja tenk imorgen er det bare 6 mnd igjen til du er kone! Herlig tanke Tiden går kjempefort nå...! Så fin utsikt dere kommer til å få i nyhuset! Koselig å få sett litt bilder! Det gjør dagen litt mer spennende ...jepp dagen min er ikke mye spennende.... mattemattemattemattematte..... Da er det sååå koselig at du legger ved bilder av ting og tang!! Jeg også falt pladask for de lysene! Hvor fant du de? De var dødsskjønne :rødme: Håper du har det fint! Stooore Takk takk, er herlig med ny bil! Vår gamle 92 modell var ikke sikker med tanke på at det ikke fantes airbager eller noe slikt. Godt å vite at denne bilen er det stikk motsatte og i tillegg herlig å kjøre. Det er automat da, blir en smule vanskelig å legge fra seg giringen, men det er nok en vane Ja, nå er det 6 måneder igjen til den store dagen!!! IIIIIK, så mye å gjøre, men guri som jeg gleder meg! , får en fin utsikt i nyhuset Godt å høre at min kjedsomhet gjør dagen din mer spennende Kjenner så alt for godt til at dagene med lesing blir laaaange og alt annet er mye morsomere! Lysene og lysestakene kjøpte jeg på en bitteliten butikk i trondheim, de hadde masse dill-dall som jeg elsker! Husker ikke hva butikken het heller, men det var ikke noen kjede i allefall... Men har sett lysene på en glassbutikk også (men husker ikke hvilken... :klø: jo, det var på tilbords mener jeg) Jeg har det fint, har tatt helg nå, det er goooodt! Nå kl 20 skal jeg på cafe besøk med tre av mine nærmeste venner, gleder meg da jeg ikke har møtt den ene på et år! Nå kooooser jeg meg med en julebrus (verdens beste, brun fra ringnes med nisse som drikker brus med sugerør på etiketten) Har planer om å koooooose meg sammen med min kjære i helgen, skal gjøre ferdig julegaveshoppingen i morgen håper jeg! Håper du får en GOOOOD HELG!!!
Marna Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #523 Skrevet 14. desember 2007 dææææven, 7-SETER?? her snakker vi ambisjoner, altså kan jo ta et par-tre i slengen, så går det fortere å fylle den opp... var litt søte de lysene, ja ooooog, 6 måneder til !!!!!!!!!! Jepp, 7 seter må til Her har vi ambisjoner ja Så sant så sant, vet jo aldri hvor mange som kommer i slengen. Vi er i alle fall forberedt på det meste :juhu: 6 måneder igjen til bryllup!! Tiden går i allefall fort til deres store dag nå ser jeg på tickeren din!!! Spennende! Håper du får en suuuperfin helg!
Marna Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #524 Skrevet 14. desember 2007 6 måneder igjen! Takk takk søte Ballerina!! Håper du får en toppers helg! Stooooore klemmer kommer i din retning!!!!
Marna Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #525 Skrevet 14. desember 2007 Jeg gjør som Tassie, og hopper og danser litt for at det bare er 6 måneder igjen!! :juhu: :juhu: Og, gratulerer med ny bil! Sier som MrsG, dere har viekrlig ambisjoner om dere skal fylle opp den Ha en strålende helg Det gjør du helt rett i Takk skal du ha for dansingen, du er dyktig! Takk takk, som sagt stor stas med ny bil. Skal prøvkjøre den for første gang nå straks, det blir spennende! (automatgiring, hjeeeelp...) Ambisjoner og ambisjoner 5 barn er vel ikke no?!? Nei, vi får ta en av gangen og se hvor mange vi lander på. Ikke alle som får det til en gang, så vi får se! Har en spennende tid i møte! Sååå koslig at det klaffet for dere altså! Håper du får en kjempefin helg du også! koooos deg med de rundt deg (og den bittelille inni magen, selv om h*n ikke gir deg særlig respons ennå)
Marna Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #526 Skrevet 14. desember 2007 Gratulerer med seks måneder igjen Åh, tuuusen takk søte *marie*!! Snill du er som danser for meg Gooood helg til deg!
Marna Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #528 Skrevet 14. desember 2007 God helg Takk for det, koslig at du stikker nesa innom boka mi :-D Ønsker deg en kjempefin helg jeg også! Håper du har det bra
Anea Skrevet 15. desember 2007 #529 Skrevet 15. desember 2007 Gikk glipp av 6-mnd-igjen-festen din jo! :grine: Men grattis med under 6mnd igjen! Juhu, som tiden går! Og grattis med ny bil! Så deilig! Morsomt når man plutselig har bremse istedenfor clutsh Har det blitt noen bråstopper på deg enda? Håper vi også får kjøpt oss bil over jul. Hverdagen blir så mye enklere med bil. Har ikke følt behovet helt før nå siden vi bor i sentrum, men med barn blir det en heeeelt annen logistikk. Merket godt det i dag da jeg dro alene på flyet i dag med baby, vogn og altfor mye bagasje : Koselig å se deg her inne igjen! Lysene og julepynten var sååå søte! Kjempefin tomt også. Så deilig å ha lys og luft rundt seg.. Og du har du snøøø! Heldige du. Har lyst på hvit jul jeg! Drister meg frempå med en liten snøballkrig: Hansajulebrus på glassflaske er verdens beste :slåss:
Marna Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #530 Skrevet 17. desember 2007 Gikk glipp av 6-mnd-igjen-festen din jo! :grine: Men grattis med under 6mnd igjen! Juhu, som tiden går! Og grattis med ny bil! Så deilig! Morsomt når man plutselig har bremse istedenfor clutsh Har det blitt noen bråstopper på deg enda? Håper vi også får kjøpt oss bil over jul. Hverdagen blir så mye enklere med bil. Har ikke følt behovet helt før nå siden vi bor i sentrum, men med barn blir det en heeeelt annen logistikk. Merket godt det i dag da jeg dro alene på flyet i dag med baby, vogn og altfor mye bagasje : Koselig å se deg her inne igjen! Lysene og julepynten var sååå søte! Kjempefin tomt også. Så deilig å ha lys og luft rundt seg.. Og du har du snøøø! Heldige du. Har lyst på hvit jul jeg! Drister meg frempå med en liten snøballkrig: Hansajulebrus på glassflaske er verdens beste :slåss: Takk for det, feiringen gikk stille for seg, så du gikk ikke glipp av så mye! Ja, tiden går kjempefort!!! Takk takk, ja det er deilig med ny bil! Har bare kjørt den en gang ennå, og det gikk over all forventning. Men skal ikke se bort i fra at det blir noen bråstopper nei Vi bor sentralt vi også, men er vant til å ha bil. Og hverdagen blir så mye lettere, må nesten ha bil for å besøke svigers en gang i mellom. Og for å ikke snakke om når en forhåpentligvis får barn! Ser deg for meg på vei til flyet ja, en smule mye og ha med seg... Håper dere får kjøpt dere bil på nyåret, det kan absolutt anbefales Det er koselig å være her også! Godt å ha litt tid nå før jul! Koslig å høre at julepynt, bryllupslys og tomten vår er fin, får aldri nok av slike kommentarer :-D Synes tomten er fin og den er nesten helt i sentrum, kort vei til jobb er det også for begge to! Bedre tomt kan en ikke få, kostet oss dyrt da siden vi rev et hus til nærmere millionen. Men pga et godt salg på vår tidligere leilighet hadde vi muligheten, og jeg er sikker på at vi aldri kommer til å angre på det! Selv med den ene drittnaboen, som jeg ikke skal ha noe med å gjøre. Ja, vi har ikke så mye snø nå, her er det blitt is og glatt! Hadde vært fint med litt nysnø nå til jul, men vi får vel ta til takke med det været vi får... Er med på snøballkrig jeg :snø: For ringnes sin julebrus på glassflaske er verdens beste :slåss: Tror ikke vi blir enige jeg, men julebrus = julestemning!!! Det kan vi være enige om Åh, herlige tid!
Marna Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #531 Skrevet 17. desember 2007 Mamma har snakket med kokkedamen som hun visste av, og hun kunne ikke. Så da får vi finne noen andre. Det ordner seg! Og så ringte de fra selskapslokalet for litt siden, hun hadde sagt feil pris til oss! For først sa hun at det ville koste oss 7000 i leie av huset for fredag, lørdag og søndag. Men da hun ringte fortalte hun at det ble ca 3500 kroner for alle dagene. Nais Slike beskjeder liker vi å få :juhu: Det var dagens lille oppdatering fra meg... Jo, har bestemt oss for å gå for paiprduker i stedet for å leie duker, blir så myyyyye enklere og billigere. Så nå har jakten på fine og litt tykkere papirduker begynt... Har hørt mye bra om binders sine... Noen andre forslag/erfaringer? Er nå ALT en skal bestemme seg for også...
Februarmamsen Skrevet 17. desember 2007 #532 Skrevet 17. desember 2007 Vi brukte de fra Binders i minnestund i sommer. Synes de er ganske fine jeg
Gjest Musica Skrevet 17. desember 2007 #533 Skrevet 17. desember 2007 Vi skal også ha papirduker. Tenker det blir duni-etellerannet fra binders.
naley Skrevet 17. desember 2007 #534 Skrevet 17. desember 2007 (endret) vi brukte duni sine. På toppen av de igjen hadde vi dette, stoffet fra Ikea for å få mer duk følelse. Kostet bare 5 kr meteren og det ble kjempe fint Har noen bilder av bordene, bare send en PM med mail adresse vist du vil se de Endret 17. desember 2007 av naley
Anea Skrevet 17. desember 2007 #535 Skrevet 17. desember 2007 Så bra med lokalet!! Det er masse penger å bruke på noe annet det! Synes også Duni sine duker er fine - ser nesten ikke ut som papir. Naley sitt tips var jo kjempelurt da! For oss begynner bil omtrent å bli uunnværlig nå med barn i hus. Det er så deilig å være hjemm og ha muligheten til å låne mamma sin bil! Bortsett fra når barnesete med blondinesperre skal monsteres for første gang da :ler: Tror jeg så rimelig sånn ut før i dag: Det er jo selvfølgelig litt luksus å rive et greit brukandes hus på en tomt. Regner med dere planlegger å bo der i mange år, og da synes i allefall jeg det er greit å prioritere å få drømmehuset - spesielt når dere har mulighet til det. Og du... Det kan jo hende at det kan ordne seg med naboen etterhvert. Mamma hadde de kranglene med naboen da hun flyttet inn her, men nå er de blitt perlevenner. Har faktisk fått låne barnesetet med dem (riktignok det med blondinesperre da ) Og hvis ikke - så er det som du sier - da er det bare å la være å snakke med dem.
*Lollipop* Skrevet 18. desember 2007 #536 Skrevet 18. desember 2007 :juhu: for prisen på lokalet! :juhu: *følger med på duk-tipsene.... har ikke helt tenkt den banen så veldig.. prøver å skyve sånne ubehagelige detaljer bort *
Marna Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #537 Skrevet 18. desember 2007 Takk for duk-tips jenter!!! Dere er mine redningsdamer :-D Bare en liten kjapp runde innom for å si at dere får ha en fin kveld! Jeg våknet kl 16 etter nattvakt og jeg og forloveden skal ut å spise senere i kveld. Vi har vært kjærester i 8 år i dag!!! :rødme: :rødme: :rødme:
Gjest Ballerina Skrevet 18. desember 2007 #538 Skrevet 18. desember 2007 Kos dere når dere er ute og spiser :love: 8 år da! Gratulerer så mye!
Marna Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #539 Skrevet 18. desember 2007 Kos dere når dere er ute og spiser :love: 8 år da! Gratulerer så mye! Tuuusen takk, ja tenk 8 år! Er så mye jeg husker fra ny-forelsketperioden, kiler i magen bare jeg tenker på det og kjæresten min Vi pleier å dra dit vi var på date, men etter 8 år på rad skal vi ta et annet sted i år. Forandring fryder
Marna Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #540 Skrevet 18. desember 2007 O-oooooooo-000!!!! Helt glemt å fortelle. I går kjøpte vi oss to champagneglass i "line" glass serien vi samler på! Så leverte vi dem inn til gravering, så snart har vi velkomstglassene klare!!! :juhu: Glassene var laget av meeeeeeget tynt glass, så han var litt spent på om hun som skulle gravere fikk det til uten å ødelegge glasset... Så vi skal ta oss en tur til shoppingsenteret nå Spennende! Har ikke tenkt å samle på champagneglassene, men vi fant ut at det var koslig å ha kun de to bryllupsglassene våre til spesielle anledninger Derfor har jeg nå klart å bruke 773 kroner på våre TO velkomstglass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå