Gå til innhold

Isa'a skrivehjørne


IsaCathrine

Anbefalte innlegg

Det er nok ein del studentar her inne, vil eg tru! Men kanskje ikkje mange nok, til at det ville ha blitt noko særlig diskusjonar, om det hadde vore eit studentforum her på KG? Ikkje veit eg...

Ikke nok til at det blir sånn jeg ser det for meg tror jeg.

Tenker meg liksom studenter fra hvert eneste studentsted.. Og ikke bare 1, men flere. Det er liksom litt av poenget.

Menne.. får se.

Om jeg ikke får til noe forum selv, så er det jo en god ide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *kosejoker*

Så kult at du snakket med han :-D Skjønner godt at du sitter og gliser jeg.. ;) Skjønner at du er forvirret nå, men bare ta en ting av gangen. Ikke bekymre deg for ting, og ikke ta sorgene på forskudd. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHeiHei

Jeg skulle bare si hei jeg :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kult at du snakket med han :-D Skjønner godt at du sitter og gliser jeg.. ;) Skjønner at du er forvirret nå, men bare ta en ting av gangen. Ikke bekymre deg for ting, og ikke ta sorgene på forskudd. :kose:

Kult at jeg møtte han! Har jo ikke turt det før.. Men nå måtte jeg bare. Og at JEG spurte om det. Skikkelig imponert over meg selv.

Tar ting helt med ro nå..

Har bare send noen smser med han etterpå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig gøy at dere leser dagboka mi. Blir sååå glad hver gang jeg ser at noen har skrevet her.

:klem: på dere alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg og venninna mi bestemt oss for å ta teorien før 17. mai. Sånn rett før. Håper det går bra. Må klare det.

Fant ut at vi bare måtte sette oss en dato, slik at vi får begynt å lese.

Sto i avisa i går at noen hadde brutt seg inn til dene ene russebussen (til blant annet noen jenter som går i klassen min).

Så hadde dissse folka helt spyleveske og besin(?) i girkassetanken(?).

Heldigvis har de ei på bussen som kan litt om biler, og som oppdaget en kanne med noe merkelig utenfor bussen. Hun hadde heldigvis sjekket alle tanker og funnet tanken med denne vesken. Hadde de startet bussen hadde den antageligvis blitt ødelagt for ca 50.000 kroner.

Fikk litt sjokk når jeg hørte hvem de tror har gjort dette! Trodde det var ordentlige gutter jeg, ikke at de kunne finne på noe sånt. Men de er vel livredde for at jentebussen skal bli bedre enn deres egen.

Skjønner egentlig ikke at de gidder å ha russebuss jeg. Så utrolig mye penger, stress, fustrasjon, intriger, krangling og tid for 17. dager med buss. Er ikke alle som er sikkre på om de blir ferdig med bussen til 1. mai engang.

Glad jeg ikke har buss jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her jeg er russ er det INGEN som har russebuss. Føler ikke nødvendigheten heller. Men så bruker vi til gjengjeld russefrakker her da, noe som tydeligvis er merkelig i andres øyne:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russefrakker? Er du fra Trondheim eller noe sånt?

Her er det ingen som bruker frakker.. Badedrakt derimot (gutter) :ler:

Skal du på noen av disse store arrangsemangene (åssen skriver man det? :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fra Trønderland ja ;) Er visst bare her frakkene henger igjen enda. Og ikke skal jeg på noen store arrangement (?) heller, vi trøndere liker å holde oss her vi bor i russetida...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt egentlig.

Her skal folk til Tryvann alle dagene, fornebu, tusenfryd, kongeparken + diverese andre mer lokale ting.

Skjønner ikke at de orker jeg!

Mange som var på fest i natt liksom. Skjønner ikke helt poenget med å legge det til en torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjør nok ikke det, da skal jeg forhåpentligvis ut i de svenske skoger og leke fotograf. Evt til østlandet og leke fotograf. Men så kommer jeg nok tilbake igjen en tur, for jeg er så glad i Trondheim <3 Gled deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad i Trondheim jeg og!!

Fotografering er gøy da! Men hvorfor de svenske skoger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tja, jeg har søkt to folkehøgskoler i Sverige fordi jeg føler de svenske skolene er bedre enn de norske (de krever arbeidsprøver, i norge kommer du inn om du er rask til å søke..) og så befinner disse skolene seg litt usentralt, om ikke i skogen:P Har ikke fått svar fra dem enda, men har kommet inn på "backup-skolen" min, en folkehøgskole i Norge som ser helt fin ut den og, men jeg vil til sværje... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha. Sånne arbeidsprøver, eller intervju/opptaksprøve syns jeg vi burde hatt mer av i Norge også. Til alle skoler.

Selv om man har gode karakterer så er det jo ikke sikkert man egentlig passer til det man søker på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og så hadde det vært så kult å komme inn når jeg vet at det er pga bildene mine (: Så jeg er litt spent for tida. Hååååper!

Når er det du får vite om du har kommet inn (på dronning mauds minne, var det ikke?) i Trondheim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant! Du må si ifra om du kommer inn!

Dronning Maud ja.

Får ikke vite om jeg kommer inn før 20. juli!!!!

Og da er jeg i syden også! Så finner det nok ikke ut før 24 eller noe sånt. Kjipt altså. Syns jeg burde få vite det før skolen slutta.. Så slepper jeg å gå og bekymre meg i sommerferien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...