Gå til innhold

Isa'a skrivehjørne


IsaCathrine

Anbefalte innlegg

Ja, kanskje han rett og slett gjekk lei, sidan du har vegra deg for å treffa han tidlegare? Synst at nettopp derfor burde du foreslå at dåke skal møtast, så blir han kanskje positivt overraska over at du tar initiativet!

Trur nesten eg ville prøvd det alternativet, framfor å venta og sjå om han tar kontakt med deg!

Kanskje det.

Burde kanskje prøve å få møtt han. Er ikke bare bare det så mye som han jobber. Hm *tenke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner så alt for godt din frustrasjon. Å bare ha msn-kontakt med en man er interessert i er VANSKELIG! Jeg blir så forvirra av det som blir sagt, og det er jo helt umulig å tolke et litt tvetydig utsagn når du kun får det på msn.. Selv har jeg lyst til å gi opp, men så logger han plutselig på og lurer på hvordan jeg har det, og så husker jeg plutselig hvor godt jeg liker ham.. Neiognei :frustrert: Skal ikke være lett altså.

Lykke til med din, da ^^ :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkuat sånn er det for meg også!

Innimellom så viser han masse interesse og jeg skjønner plutselig hvorfor jeg liker han så godt..

Du får ha lykke til med din :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig skole

Nå er det kun en dag igjen av ferien og jeg kan ikke akkurat si at jeg gleder meg til å komme tilbake på skolen. Eller, det er vel sjeldent at jeg gjør det, men er ferien lang nok så savner jeg skolen litt iallfall.

Er egentlig ganske dritt lei skolen, ikke fordi jeg ikke liker å lære eller noe sånt, men fordi jeg er lei hvordan ting er der.

Folk kommer for sent til timen, bråker, prater i munnen på læreren, har en generelt negativ instilling til skolen og det å lære, gidder ikke ditt og datt er kjipt.

For det første skulle jeg ønske at det å gå på folkehøyskole ett år, jobbe ett år ol. var mer akseptert, for da hadde man kanskje blitt kvitt en del av de som egentlig er dritt lei skolen og bare går der fordi de føler seg tvunget til det.

For det andre skulle jeg ønske at det var mer disiplin i skolen. Å komme for sent er ikke greit. Å sende melding i timen er heller ikke greit. Prating i timen skal ikke forekomme. Er det så vanskelig?

Tror vi her i Norge er livredde for disiplin jeg.

Dessuten syns jeg skolen er ganske dårlig stelt materalistisk sett.

Triste klasserom, pulter i feil høyde, stoler som er harde som fy, og som også er i feil høyde. Dårlig lys, dårlig luft.

Ja, for når det er iskaldt i klasserommet, så frister det ikke å sette opp vinduet å lufte om vinteren. :frustrert::sur:

Kan de ikke få fikset litt på denne skolen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tips istad om å legge hårbørsten i grønnsåpe- og zalovann, så bestemte meg for å gå og gjøre det.

Tar med meg glasset mitt av en eller annen merkelig grunn, går ned på rommet mitt, og glemmer å ta med zalo og grønnsåpe! Litt surrete ja.

Nå skal jeg få sendt avgårde en mail om jobb..

Plan for i morra:

-Rydde rommet

-Rydde badet

-Vaske badet

-Skifte sengety

-Støvsuge rommet

-Dusje

-Voksing

-Fuktighetskrem

-Lang tur med hunden

-Fikse bilder til hjemmesiden

-Fikse andre ting på hjemmesiden

-Fikse student-siden min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plan for i morra:

-Rydde rommet Litt

-Rydde badet Nesten ferdig

-Vaske badet Litt

-Skifte sengetøy Noope

-Støvsuge rommet Eh, nei

-Dusje Ja

-Voksing Det glemte jeg

-Fuktighetskrem Jupp

-Lang tur med hunden Ja

-Fikse bilder til hjemmesiden

-Fikse andre ting på hjemmesiden

-Fikse student-siden min

Nå sitter jeg på kjøkkenet og steker meg hamburger og leser her på forumet.

Endret av IsaCathrine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Insektsinnvasjon

Ja, da er insektssesongen i gang.

For noen dager siden kom jeg ned på rommet mitt, og så noe svart i øyekroken. Snudde meg, og der var det en passe stor edderkopp. Er jo blitt ganske proff på dette etter hvert, så jeg fant frem dopapir og fluesmekkeren og knærta edderkoppen.

Greit nok, men jeg blir jo helt paranoid etterpå. Tror det er edderkopper over alt. Rister klærene, tør ikke stikke hånda inn på rommet og skru på lyset før jeg går inn som jeg pleier osv.

Slitsomt å ha det sånn..

Og når jeg gikk ut av senga i dag så jeg en svart stripe på gulvet ved senga. Ved en litt nærmere titt så jeg at dette var ett saksedyr-lignene vesen. Den ble også knærta ganske fort.

Holder på å bli gal av dette. Hvordan skal jeg overleve flere måneder til med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg at jeg legger meg. Skal prøve de søvntipsene som stod her på kvinneguiden, og se om det hjelper på søvnen min.

Og nå har jeg over 500 meldinger :-D

Endret av IsaCathrine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld lagde jeg meg ett skjema som ser slikt ut:

Skriv inn klokkeslett

Skrudde av data/tv:

Skrudde av lyset:

Sovnet:

Våkna:

Uthvilt:

Så skal prøve å fylle ut skjemaet hver dag for å se om jeg får noe system på dette, finne ut hvor mange timer søvn jeg trenger osv.

Håper dette hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hus hudpleier i dag. Skikkelig deilig, men vondt også da. Skravlebøtte hu dama, men utrolig søt.

Kom til å tenke på noe når jeg var der, for hun spilte den samme musikken som alltid. Tror det er utrolig sundt jeg. Det er liksom en trygghet å komme dit, også spilles den samme musikken fortsatt. Tror det er noe også voksene mennesker trenger i en stressende og travel hverdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag: Tirsdag

Skrudde av data/tv: Halv 12

Skrudde av lyset: 00:15

Sovnet: Halv 2, kanskje 3

Våkna: Nærmere klokka 7 (vekket)

Uthvilt: Nei, men våken ganske fort.

Endret av IsaCathrine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle lage en hjemmeside om det å bli student. Hva jeg har søkt på, tanker og følelser rundt det å skulle studere, flytte hjemmenifra osv.

Begynte på en piczo-side, men piczo har vært helt f***a i det siste. 9 av 10 ganger kommer det opp "siden kan ikke vises", så detta orker jeg ikke mer.

Nå lager jeg meg en freewebs side om det samme.

Kunne også tenke meg ett forum om det å bli/være student. Har utrolig mange spørsmål rundt dette, og hadde vært gøy å få prate med andre i samme situasjon. Utvekslet tanker, fått svar på spørsmål, tips og råd osv.

Kanskje fått prata med noen andre som går på skolen jeg vil gå på, eller bor i samme by.

Sendte en mail til Quak! (fadderordningen i Tr.heim) etter jeg meldte meg inn der, med spørsmål om ett slikt forum. De hadde ikke kapasitet til å lage noe sånt, men skulle formidle forslaget vidre til neste års Quak!. Men det er NÅ jeg er full av spørsmål, ikke til neste år! GRR.

Så da tenker jeg på å lage ett enkelt forum selv..

Men er litt usikker på om folk gidder å være på ett sånt forum, og om det er vanskelig/mye jobb med ett slikt forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle lage en hjemmeside om det å bli student. Hva jeg har søkt på, tanker og følelser rundt det å skulle studere, flytte hjemmenifra osv.

Begynte på en piczo-side, men piczo har vært helt f***a i det siste. 9 av 10 ganger kommer det opp "siden kan ikke vises", så detta orker jeg ikke mer.

Nå lager jeg meg en freewebs side om det samme.

Kunne også tenke meg ett forum om det å bli/være student. Har utrolig mange spørsmål rundt dette, og hadde vært gøy å få prate med andre i samme situasjon. Utvekslet tanker, fått svar på spørsmål, tips og råd osv.

Kanskje fått prata med noen andre som går på skolen jeg vil gå på, eller bor i samme by.

Sendte en mail til Quak! (fadderordningen i Tr.heim) etter jeg meldte meg inn der, med spørsmål om ett slikt forum. De hadde ikke kapasitet til å lage noe sånt, men skulle formidle forslaget vidre til neste års Quak!. Men det er NÅ jeg er full av spørsmål, ikke til neste år! GRR.

Så da tenker jeg på å lage ett enkelt forum selv..

Men er litt usikker på om folk gidder å være på ett sånt forum, og om det er vanskelig/mye jobb med ett slikt forum.

Det går jo an å senda ei PM til ein av moderatorane her inne, og spørja om det er mulig å få eit eige studentforum her inne på KG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går jo an å senda ei PM til ein av moderatorane her inne, og spørja om det er mulig å få eit eige studentforum her inne på KG!

Joa, men det blir liksom ikke helt det samme..

Er vel ikke såå mange studenter her?

Tenkte liksom ett sted som bare handler om det å studere... Sånn i utgangspunktet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg og venninna mi ble enige om, i ett friminutt, at vi skulle gå tur med hundene sammen etter skolen. I siste time sender jeg henne en mld og spør om hun kommer til meg med en gang, eller om hun skal spise først.

Vel hjemme, mens jeg sitter og spiser forran TVen, så får jeg svar. Hun spør om det er greit å vente til i morra, siden hun må lese til en prøve hun har i morra. Skal til å svare da telefonen min ringer :overrasket:

Og navnet HANS dukker opp :overrasket::overrasket:

(Har jo ikke snakket med han på flere dager).

Jeg trodde jeg hadde surra det til så jeg hadde lagt på, da jeg hører han prate, så forter meg og si hei.

"Hei *søt stemme* Hvor er den bensinstasjonen du har prata om?"

"Hææ?"

"Den besinstasjonen, trenger bensin skjønner du. Den du har prata om. I nærheten deg!"

"Åå, eh, hvor er du da?"

"Vet ikke jeg, Hurumveien"

"Hvor er det?"

"Aner ikke, men er snart på "motorveien", hvilken vei kjører jeg da? Jeg tror jeg er ved Sætre"

"Du vet at det er en besinstasjon i Sætre?"

"Ja, men da måtte jeg jo kjøre over gangveien.."

F**k, nå kommer han til å spørre om vi skal møtes. Hjemme hos meg sikkert. Nei, det går ikke.*

"Åh, eh, kjør mot Drammen"

"Okei. Også?"

"Etter siste rundkjøringa så kjører du mot sentrum, og til venstre med en gang du tar av fra motorveien"

"Okei, rundkjøring, her står det: Sætre og Oslo"

" :overrasket: Du skal til DRAMMEN. Hvor i svarte er du?"

*Isa, få på deg litt sminke, NÅ!*

"Ja, jeg kjører mot Drammen rett frem, jeg er her hvor man kan kjøre til Asker".

"Er du der alt? Ta til venstre snart da. Har du gjort det nå?"

"Venstre opp mot **?"

"Nei, ikke den veien, mot VENSTRE"

"Ja, det er venstre"

*tenke* "Ta til høyre da" :sjenert:

"Hehe"

"Så kjører du rett frem til du ser barnehagen"

*Stå på rommet og titte ned på veien etter bilen hans*

"Barnehage?"

"Ja, på høyre siden, rød"

"Derja, nå ser jeg Statoil og"

"Oi, de tar kort her og ja :ler:"

*Jada, jeg vet jeg bor på lander*

"Jaa"

"Skal vi se, så skal jeg til venstre igjen når jeg kjører ut?"

"Ja"

*skal du ikke spørre om vi skal møtes?"

"Der er barnehagen ja"

*Nå Isa, si det nå, du må si det nå, ellers kommer du til å angre*

"Eh, hvis du vil, så kan du stoppe på parkeringsplassen i bunn av bakken, så kan jeg ta med meg hunden og gå og møte deg?"

"Ja, okei. Hvis jeg finner den så.. Der ser jeg den ja"

"Okei, ser deg om 5-6 minutter"

Jeg tok med meg hunden og fortet meg bort til parkeringsplasen. Vi ble stående og prate litt, også gikk vi litt innover skogen, og tilbake igjen, nedenom elva.

Veldig koselig, glad jeg gjorde det.

Hadde en sånn god følelse inni meg etterpå. Men tror det var mest sånn glad og fornøyd følelse, og at det var litt spennende. Kanskje det var noe mer, men jeg tror egentlig ikke det.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kult at du endelig fekk sjansen til å treffa han. :hoppe:

Trur du at han har lyst til å møta deg igjen? Og har du lyst til å møta han igjen?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, men det blir liksom ikke helt det samme..

Er vel ikke såå mange studenter her?

Tenkte liksom ett sted som bare handler om det å studere... Sånn i utgangspunktet..

Det er nok ein del studentar her inne, vil eg tru! Men kanskje ikkje mange nok, til at det ville ha blitt noko særlig diskusjonar, om det hadde vore eit studentforum her på KG? Ikkje veit eg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Jeg vet ikke helt jeg.

Hva betyr det at jeg sitter her og gliser nå? :P Og den merkelige følelsen :P

Vet ikke helt om jeg vil treffe han igje. Altså, har ikke noe imot det.. Men er det noe jeg vil jobbe for liksom? Hm, vet ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...