Gå til innhold

Småtråkk!

Gjest Neria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God helg :klem:

Takk :) Og håper helga di er bra den også.

Var en delvis vellykket handletur i dag. Fant 2 bra BHer :juhu: Det kan være skikkelig vanskelig å finne noen som sitter bra, men fant faktisk noen. Og jammen er jeg ikke 2 størrelser større enn før, pleier å bruke 85 D, men nå måtte jeg ha 85 F før de satt bra.

Derimot fant jeg ikke et eneste par sko i str 40 i noen av de to butikkene jeg var innom. Kunne trenge et par vanlige sko med lisser til å bruke til bukser og sånn, men ingen ting i min størrelse i dag nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig søndag :)

I dag har vi gått en tur i skogen, jeg plukket litt røsslyng og mannen spiste masse blåbær (hadde glemt å ta med noe å plukke i... :klaske: )

Og om et par timer får vi besøk av et vennepar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten!

I daer jeg bare skutt etter jobben, enda det ikke var spesielt mye å gjøre i dag.

Også er jeg så irritert. For vi fikk installert alarm i går. Og mens batteriet i alarmsentralen lades opp så piper boksen sånn ca hvert minutt. Men nå har den pepet i et døgn i strekk, så nå er jeg LEI :grr:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom det en mann og fiksa alarmen. Var jammen greit å få det gjordt, den har kommet med et lite pip hvert minutt siden tirsdag.

I dag var jeg hos legen. Hun gjorde GU og tok celleprøve. Ikke det mest behaglige jeg vet, men greit å få det gjort det også. Lenge siden jeg tok celleprøve sist. Blodprøvene hun tok forrige gang så fine ut, jeg har masse jern. Også er jeg rhesus negativ. Hadde ingen antistoffer nå, men da får jeg en sprøyte rett etter fødselen så det ikke blir no tull i et evt senere svangerskap.

Etter legeturen tok jeg en tur til en venninne som har en 5 uker gammel datter. :babyjente: Hun var så søøøøøøt :) Og så sovna hun på fanget mitt. Gleder meg til å få sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg!

God helg til deg også :klem:

:juhu: Har fått innkalling til ultralyd. Og på Rikshospitalet som er der jeg helst vil føde til og med! Var sikker på at det kom til å bli noe rot med ultralyden siden det ble første time hos legen så sent. Men alt ser ut som om det går som det skal nå. Skal på ultralyd midt i uke 18. Fine greier.

Og i dag kjøpte jeg 2 par sko, fant endelig noen som passet :juhu: Jeg trengte både et par til skjørt og et par gode til bukser.

Så da kjøpte jeg disse

og

disse

men i svart i stedenfor rødt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilige sko. ;)

Takk :) Det var nemlig skikkelig krise på skofronten her. Både det paret jeg pleier å bruke til skjørt og bukseskoene mine gikk i stykker samtidig. Så den siste uke har jeg vassa rundt i et par slitne joggesko og følt meg som en boms.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøffe sko ja.

Så spennende med innkalling til UL, da er det bare å vente en liten stund til, så får du se den lille som vokser seg større for hver dag. Kjempestort å se den lille på skjermen :rødme: . Det er godt å ha noe å glede seg til.

Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøffe sko ja.

Så spennende med innkalling til UL, da er det bare å vente en liten stund til, så får du se den lille som vokser seg større for hver dag. Kjempestort å se den lille på skjermen :rødme: . Det er godt å ha noe å glede seg til.

Ha en fin dag.

Ha en fin dag du også :klem:

Jeg gleder meg masse til UL, bare 1 1/2 uke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er så søøøøøøøt :rødme:

Vi har to års bryllupsdag i dag, og han kom hjem fra jobb med nydelige røde roser og en liten pakke med to flotte øredobber i :love:

Forelska jeg.

Og i morgen skal vi ut å spise. Ble ikke tid til det i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med overstått to års bryllupsdag da, roser og gaver fra mannen. hva mer kan man ønske seg*drømme*...

Godt å høre at dere har kommet vel i havn med oppussinga da, og at dere er fornøyde med resultatet. Da er ingenting bedre:)

Spennende med UL ja, skal selv inn til UL den 19 nov. Litt etter deg kan du si, men jeg klarer ikke vente så lenge så jeg har bestilt privat den 5 oktober. Koster en del siden jeg må reise norge rundt for å få gjort det, men det synes jeg det er verdt :jepp:

lykke til med UL da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra dag på jobben i dag. Vi var nok folk på jobb så jeg fikk tatt ting i mitt eget tempo og trengte ikke å stesse i dag. Merket at jeg ble mye mindre sliten av det enn i går hvor jeg hadde høyt tempo hele dagen. Har rett og slett litt mindre overskudd nå enn før graviditeten.

Har hørt at folk sier man får masse energi i 2. timester. Og det er jeg jo inni nå. Venter spent på om energien setter inn snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Neria

Du er så flink med å komme på besøk i dagboka mi og legge spor. Jeg er innom de dagbok også, jeg bare legger ikke spor etter meg. :sjenert:

Mannen din er så utrolig søt. Jeg har også en oppmerksom samboer, men han er ikke noe blomster menneske. Så eneste gangen jeg fikk blomster fra ham var for min siste bursdag.

Eller så er det ikke lenge til du skal til UL. Bare i uke igjen. Vi ønsker selvsagt full rapport.

Ønsker dere å vite kjønnet? Eller vet dere kjønnet?

Og har magen din begynt å vises?

Du må passe deg på jobben. Som gravid så blir du fortere sliten og energien forsvinner fortere. Så det skal ikke mye til før du er utmattet. Ta ting i din tempo. Resten får andre bry seg om.

Jeg kommer til å bli flinkere fremover med å legge spor etter meg. Du har en utrolig koselig dagbok og her er det kos å være. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Eller så er det ikke lenge til du skal til UL. Bare i uke igjen. Vi ønsker selvsagt full rapport.

Ønsker dere å vite kjønnet? Eller vet dere kjønnet?

Og har magen din begynt å vises?

Full rapport fra UL skal bli :) Jeg gleder meg såååå mye. Har ikke engang hør hjertelyd så det skal bli fin å se at det faktisk er no liv der. Jeg har lyst til å vite kjønnet, men det er jo ikke sikkert de kan se det så jeg tenker ikke så mye på det foreløpig.

Magen er et kapittel for seg. Jeg har litt mage til vanlig, er ikke veldig tynn. Så nå veier jeg omtrent det samme som før og magen er i samme størrelse, den bare driver og skifter fasong. :ler: Har krøpet litt nedover og utover på midten.

Jeg kommer til å bli flinkere fremover med å legge spor etter meg. Du har en utrolig koselig dagbok og her er det kos å være. :klem:

Så koselig at du legger igjen spor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg tur på IKEA alene. Bruker så mye mer penger på småpell da enn når mannen er med. :fnise: I dag skulle jeg bare kjøpe et par pledd til å dekke over den gamle sofaen med og en par puter til sofaen. Men jeg kom ut igjen med 3 poser med nyttige greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...