Gå til innhold

Lykkebo

Burpen

Anbefalte innlegg

Tenk at Burpelita er 2 mnd allerede! :overrasket: Hjelpe meg som tiden flyr!

Så flink hun er som sover natten igjennom uten mat! :hoppe: Nyyyyyt det, plutselig en dag blir hun irritert over tenner som klør, og vil ikke sove i det hele tatt! :ler:

Lykke til nå i innspurten, snart er det sommerferie! :sjarmor::tommel::hoppe:

masse :kose: , :kyss: og :klem: fra meg og Ida til verdens beste Burpen og Burpelita :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bra du ikke skriver så mye her, for da rekker jeg å holde meg oppdatert selv om jeg ikke er her så ofte. :ler:

Lykke til med oppgave innlevering. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jammen med vinter og votter siden jeg har vært her... Trenger kanskje litt tid på å venne med til den "nye KG" for dette var uvant!

Tusen takk til dere som har gjort et tappert forsøk på å holde liv i boka mi, mens jeg har vært mer eller mindre totalt fraværende! En ekstra takk til morsomme smile som brukte alle sine krefter på å trekke opp boka mi fra 1000 meter dyp!!

Siden sist jeg var her har diplomoppgaven blitt levert! Det var en utrolig deilig følelse å bli ferdig med den... Den sleit virkelig på meg, og de siste dagene satt vi neste døgnet rundt.

Dagen etter levering satte vi snuta østover! Var kjempestas å komme hjem med Burpelita. Var mange som var spente på å treffe henne, og alle lot seg sjarmere i senk av de herlige smilene og den hinende latteren hennes!

...og jeg kan selvfølgelig ikke klandre dem!

17. mai så vi først på lille niese i barnetoget, før vi dro på familiebesøk. Etter det dro vi for å se på lillesøster i russetoget. Da fikk jeg akutt lyst på kebab (av alle ting...), så det ble "dagens pølse og is" for min del!

På fredagen tok storesøster, lille niese, Burpelita og jeg oss en koselig shoppingtur! Lille niese er så herlig! Hun er helt oppslukt i Burplita, og sa navnet hennes, og skulle kose på henne hele tiden... Etter shoppingen, ble det et lite familiebesøk.

Lørdag gikk med på enda mer familiebesøk. Og vennebesøk!

Søndag hjelp vi til med beising av hus, før vi dro på besøk (igjen...), og dro hjem igjen for å grille.

På mandag, tok vi hade-besøks-runden, og pakka og ordna litt til hjemreisen.

Vi kom oss avgårde rundt klokka halv ni i går morges, og kjørte til klokka var halv ett, før Burpelita våkna og ville ha mat!

Hun var en drøm å kjøre med. Begge veier! Sov stort sett hele tiden... Herlige lille jenta mi!

Idag har vi vært på barseltreff. Var kjempekoselig å treffe folka og småtassene igjen!!

Har ikke fått tid til å pakke ut av bagene våre ennå, så det går vel morgendagen med til... Kan ikke akkurat si at jeg gleder meg, men det må jo gjøres!

På fredag skal Brueplita og jeg på café med ei venninne! Vi gleder oss kjempemasse...

Det var en kort-kort oppummering før jeg hopper til køys! Er stuptrett, og begynner å bli forkjøla, så det er nok lurt med nok søvn...

Nå som skolen er over, skal jeg få tid til runden snart!

Enn så lenge,- en diiiiger nattaklem til alle sammen!

...så skal Burpen prøve å finne smilyene før neste innlegg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ENDELIG har jeg fått tid til runden igjen!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Jeg har savna det, så det var kjekt... Litt trist at mange ikke er like aktive nå som før, men sånn er det jo bare :(

Nå skal vi snart ut på trilltur. Må bare vente på at Burpelita skal våkne. Hun har sove siden halv ti i går kveld, bare avbrutt av to matpauser. En klokka halv seks, og en klokka halv ni!

Kan ikke si noe annet enn at jeg er veldig fornøyd med sovedyret mitt :sjarmor:

:klem: til alle som er innom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk på en aldri så liten runde jeg også nå! :hoppe: Kjenner jeg har savna det litt jeg også, så det blir full skjerpings fremover! :heiajente:

Så herlig med et sovedyr i hus!! :mrgreen: Ida er litt begge deler hun, noen netter kan hun sove hele natta kun avbrutt av 1 matpause, og andre netter SKAL hun ligge mellom oss og sparke meg i ryggen halve natta... :frustrert::ler:

Ha en fin trilletur i dag, skal snart ut på en jeg også! :rosasmil:

Gooood :klem: til Burpen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er synd det blir flere og flere av de "faste" på runden som ikke er her så mye lenger.

Hyggelig at du får tid til runde da! :klem:

Kose dere på trilletur!

Du får nyte sovedyret ditt! Her er det morgen 06.30! :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovedyr har jeg også bestilt så det blir spennende å se om bestillingen kom fram! Håper h*n slekter på sin mor, så blir det vel ikke noe problem! :ler:

Det er vel ikke så rart at det ikke er så mange som er så aktive nå en periode med så mange babisser rundt omkring!

Trives du fortsatt i mammarollen eller??? Det er rart hvor fort de små forandrer seg. Det er vel bare å nyte hver eneste dag!!! :jepp:

Håper du får en fin pinse, god trilletur og grillings!

Stor :klem: !!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG har jeg fått tid til runden igjen!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Phuuuu, jeg også... ;)

Jeg har savna det, så det var kjekt... Litt trist at mange ikke er like aktive nå som før, men sånn er det jo bare :(

Det kommer når alle er tilbake på jobb igjen ;)

Da vet jeg i allefall at jeg kommer være mer online... hehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke saa mye jeg er paa kg for tiden heller, men jeg skylder litt paa Facebook, er ikke bare gutteplutten som stjeler av tiden min. :sjenert:

Sover Burpelita mye om natten altsaa? Her i huset er det fortsatt to amminger paa natten, saa jeg gleder meg til det blir bedre.

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrållan Full skjerpings på deg også høres bra ut! :kose: Haha, høres kjekt ut med ei lita Ida som skal sparke i ryggen natta gjennom :ler::kyss:

Susan Ja, det er trist... Jeg håper det går seg til igjen, på en eller annen måte! Morgen klokka 06.30!? *grønsj* Da hadde jeg fått fnatt... Jeg eeeeelsker at Burpelita sover litt utpå! :klem:

smile Når man legger inn bestilling på sovedyr, så bør man få det. Hvis det er tomt på lager, så bør man hvertfall få beskjed i god tid, sånn at man kan endre forventningene sine :ler2: Åja, gjett om jeg trives!! Jeg kunne ikke ha funnet en rolle som passer meg bedre... Jeg tror den ene dagen er toppen av lykke, men så kommer neste dag, og er så uendelig mye bedre! Jeg lurer på hvor dette vil ende... Du har virkelig masse å glede deg til! :hjerte: Diger :klem: og :kose:

cappo Der sier du noe! Får satse på at du har rett... Nå har man jo så mye å henge fingrene i! (Men det har man jo helt sikkert på jobb også... :sjenert: )

Holly Er du også på facebook? Jeg er litt der også, men det er ikke det som tar tida mi... Burpelita sover masse, ja :Nikke::sjarmor: Er veldig fornøyd med det! Det er faktisk rundt 12 timer vi ikke merker henne i det hele tatt... :klem: og :kys_2:

-------------------------------------------------------------------

Idag sov Burpelita og jeg til klokka halv ett!! Skikkelig deilig... Må si at jeg var oppe til tre i natt, og bate kake sambo skulle ha med på jobben da, ellers hadde jeg nok ikke trengt så mye søvn. På sånne dager priser jeg meg lykkelig for at Burpelita er et sovedyr!

Etter å ha stått opp, kledde jeg på Burpelita, og plasserte henne i en MT, og gikk til posten for poste et brev. På vei tilbake sovna hun, og jeg la henne i vogna. Der sov hun videre. Helt til vi kom hjem... Jeg tror den ungen er programert inn på å våkne når vi kommer på gårdsplassen her :ler:

Til helga reiser vi til østlandet igjen! :hoppe: Jeg gleeeeder meg sånn! Da skal Burpelita og jeg være helt til etter dåpen, som er den 17. juni. Sambo skal jobbe på kontoret i Oslo neste uke, mens uka etter så flyr han hjem og jobber her ei uke, før han flyr tilbake til østlandet. På den måten har jeg bil mens jeg er på hjemstedet! Å, som jeg gleder meg!! :hoppe: Blir nok endel dåpsplanlegging, tenker jeg! Og masse, masse besøk!

Og endelig, første gang på tre år, får jeg feira bursdagen min hjemme :sjarmor:

Nå er det natta her. Sambo har allerede krypi til køys, og jeg har skikkelig lyst til å krype etter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte helt å skrive at jeg fant igjen Burpelita på ryggen idag, etter å ha lagt henne fra meg på magen!! :hoppe: Jeg vet ikke om hun rulla rundt, eller bikka over, for jeg så det ikke, men rundt kom hun sg, hvertfall... Flinke jenta mi!! :hjerte:

Og hun er en racer på å assje seg oppover når hun ligger på gulvet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så ofte innom jeg heller... Men jeg skylder også på facebook :ler:

Koselig å lese om deg og Burpelita :hjerter: Og et sovedyr er vel greit å ha? Tror lilleI er lik meg... altså et B-menneske :sjarmor:

Skal prøve å skjerpe meg, og være litt mer inn på her.... ;)

Da du skal på Østlandet? Skal du i nærheten her eller? :sjenert:

:ler:

:klem:

Endret av Leonessa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres jo veldig kjekt ut å komme hjem en tur! Så får besteforeldre fulgt meg Burpelita litt også! Det blir kjekt!! :hoppe:

Kjekt å lese om hverdagen din! Ha en fin-fin dag! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grrr... Nå ser jeg at innlegget jeg skrev i går har blitt borte på en mystisk måte!

Blir bare kjapt nå, for jeg må skynde meg til legetime... Skal ta celleprøve, og jeg gruuuuuer meg!!

Leonessa Ja, du kan skylde på facebook :Nikke::ler2: Innmari deilig å ha et Burpeilitasovedyr, altså!! :hoppe: Jeg vet ikke om vi får tid til en tur dit du vet når vi skal østover :( Det må isåtilfelle bli om vi tar en svipptur den andre helga (fra fredag til lørdag). Jeg må høre med samo om det lar seg gjøre... Han skal jobbe i Oslo hele første uka, de skal ha noe sosialt enten på onsdag og torsdag kveld, eller torsdag og fredag kveld. Hvis det er torsdag og fredag, så skjerer det seg. Hadde vært kjempekjekt å treffes! :Nikke::klem:

smile Jeg gleder meg masse til reise hjem! Har savna alle så masse etter at Burpelita ble født. Blir kjempegodt å komme hjem for en lengere periode nå, selvom det sikkert blir mest dåpsplanlegging og stress! Ha en fin-fin dag du også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det kan jeg tenke meg at du har savnet folk etter at Burpelita ble født ja. Er redd jeg også kommer til å gjøre det. Jeg vil jo gjerne vise fram den lille tenker jeg!

Gikk det bra hos legen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smile Bor du også langt unna familien din? Legetimen gikk fint! Celleprøven var jo ikke noe å grue seg forbi det hele tatt... Dumme meg :ler2:

--------------------------------------------------------------------

Idag har vi vært på laaaang bære/trilletur! :) Burpelita koser seg sånn når hun bæres i mei tai!, og jeg elsker å bære henne! Jeg får mange kommentarer for bæretøyene mine, og det er kjempegøy :rosasmil:

Nå sover Burpelita, og en drøss med husarbeid står på planen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...