Skrållan Skrevet 17. april 2007 #101 Del Skrevet 17. april 2007 Æsj, rakk ikke slengkysset jeg heller... men jeg vet hvor jeg kan finne flere! Håper eksamen din i dag gikk bra snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 17. april 2007 Forfatter #102 Del Skrevet 17. april 2007 Så herlig at så mange ville ha slengkyss ...og Skrållan,- jeg har alltid et slengkyss til deg på lur Jeg får bare hoppe uti det,- eksamen idag gikk til helvete. Rett og slett. Men for å være ærlig, så driter jeg i det... Jeg har kosa meg med Burpelita, og det har vært vel verdt det! Jeg er jo selvfølgelig litt skuffa, men det går over! Den værste skuffelsen har faktisk lagt seg allerede, etter en aldri så liten shoppingtur Kjøpte meg en hvit hettejakke med glidelås på siden (helt vanlig,- type bomull...) , og med noe stilig mønstergreier på brystet. Jakka var enda finere på meg enn det den var på veggen i butikken, og jeg har sikla på den sååå lenge, så selvom jeg hadde bestemt meg for å ikke kjøpe den pga prisen (1000 spenn!! ), så gjorde jeg det allikevel! Skal se om jeg finner bilde av den på nett. Hvis ikke, så skal jeg ta et bilde og legge ut Lurer egentlig på hva slags merke det er, siden den var så svindyr. Får sjekke det etterpå... Så kjøpte jeg meg disse skoene. bildet er ganske urettferdig mot skoene. De er mye finere i virkeligheten, og passer (selvfølgelig) perfekt til den nye jakka I tillegg kjøpte jeg meg ei mellomlys dongribukse, og tre helt enkle topper, en gul, en svart og en grå. Burpelita fikk Snoopy-joggedress! Rosa :rosasmil: Er visst på tide å kle henne i litt jentefarger for folk har veldig lett for å si "han" når de snakker om henne. Er vel kanskje min feil, siden jeg syns det er så mye stilig i "ikke-typisk-jente"-farger... ...så må jeg ikke glemme ammeinnleggene da... Jeg har leita etter Chicco-innlegg i en evighet. De har vært tomme på apotekene rundt her, pga noe produksjonsfeil, visstnok. Idag fant jeg fire 60-pakninger, og kjøte alle sammen Barseltreffet på fredag var kjempekjekt! Mange hyggelige folk, som jeg gleder meg til å bli bedre kjent med... Burpelita var snill,- hun syntes det nok var kjekt å høre babyhyl! Vi er superfornøyd med mei tai og slynge jeg kjøpte!! Burpelita koser seg skikkelig i slynga,- det er foreløpig den som er mest brukt. Den er jo sydd til mine mål, og selvom den passer sambo, har vel det mer å gjøre med Burpelitas størrelse, så sambo har finni ut at han også vil ha en! Han skal bare bestemme seg for stoff, så skal jeg slenge inn en bestilling på slynge til han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 17. april 2007 #103 Del Skrevet 17. april 2007 Da må jeg få ut litt gruff for en liten ting som irriterer meg grenseløst. Minn meg på det om jeg glemmer det... ← Du glemte å kvitte deg med gruffet vennen... Så leit å høre at eksamen gikk så i dass, men jeg synes det er superimponerende at du i det hele tatt har lest og tatt en eksamen jeg, så rett etter en fødsel! All ære til deg! :rosasmil: Lekre sko du har kjøpt deg! jeg går og sikler på et par baby phat-sko på jobben til lillesøs... de er hvite med bling bling på, og jeg har såååå lyst på! den nye jakken din hørtes fiiiin ut også, gleder meg til å se bilde! Hihi! Skal si du hamstra Chicco-innlegg! men så er de gode også da... digger de og Medela-innleggene jeg! Vil tro Burpelita syntes det var stas med andre babyer ja! de er jo så facinerte av andre babyer/barn disse smårollingene våre! Digert på verdens herligste Burpen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 18. april 2007 #104 Del Skrevet 18. april 2007 Så leit å høre at eksamen gikk så i dass, men jeg synes det er superimponerende at du i det hele tatt har lest og tatt en eksamen jeg, så rett etter en fødsel! All ære til deg! :rosasmil: ← ------> Så gøy å høre om tanker og sysler du har men jammen tipper jeg at skapet ditt begynner å bli fullt av nye topper!!! Ha en super dag med jenta di!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 19. april 2007 #105 Del Skrevet 19. april 2007 Vennen! Æsj... kjipt med examen! Men godt du kozer deg med lille søta di Mi var skikkelig sur og sint istad, sååå trøtt! Så godt at barseltreff var vellykket! Ha en suuuuuuper kveld og helg! psssssss. du må joine facebook.com!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 21. april 2007 #106 Del Skrevet 21. april 2007 Goooood helg snuppa! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 21. april 2007 Forfatter #107 Del Skrevet 21. april 2007 Dagene flyr fra meg... De går så altfor for! Ikke bare fordi Burpelita blir større og større for hver dag som går, men også fordi jeg ikke får lest så mye som jeg burde til eksamen. Skrållan Takk for gruffpåminnelse! Det kommer under... Er så godt å høre at noen er imponert over meg, for det er nemlig ikke jeg. Hadde vært det hvis jeg hadde gjort det godt på eksamnene, men... Ja, sant skoene var stilige!? Sikker på at de du sikler på er det samme. Kan ikke du få rabatt av søster'n da? Jeg syns også Chicco og Medela er best. Chicco hakket bedre Diiiiiiiiiiigert sleng- din vei smile Man får aldri for mange topper... ...masse fra hun som ikke kan bruke samme topp på byen noen gang, eller som ikke kan bruke samme klær to ganger samme uke... epica Jeg vil heller kose meg masse med Burpelita, og stryke så det suser på eksamen, enn å ikke kose meg Hørtes festlig ut med ei illsint lita ei... :kys_2: Skrållan God-god helg til deg også!! :kyss: Gruff: Alle skal synes og mene noe om alt... *grrr* Tom folk jeg såvidt kjenner... Er ei som iløpet av de siste to ukene har mast om å passe Burpelita minst annenhver dag, for jeg har bare godt av å komme meg ut litt. Sambo og jeg har bare godt av å finne på noe sammen. Alene. Joda, greit nok det, tanken er god. Men irriterende med det maset. Vi takker pent nei. Jeg har ikke tid til å pumpe nå som jeg leser hvert eneste ledige minutt, og jeg vil ikke at hun skal få mme bare fordi det er noen som vil passe henne. Dessuten vil jeg ha henne her... Vil kunne kose på henne, snuse på henne, og bare se på henne når ting går litt i stå med lesinga. Null forståelse En annen skjønner ikke at det er vanskelig for oss å komme på besøk nå som jeg leser. "Må jo ha pauser." Joda, jeg må jo ha pauser, me de har jeg mest lyst til tilbringe i dusjen, for å skrubbe bort fastgrodd gulp, i senga,- sovende, eller i sofaen foran tv'en... Han skjønner heller ikke at det ikke er bare-bare for sambo å ta med seg Burpelita alene. "Da får jo Burpen lest i fred..." Burpen får ikke lest i fred når hun vet Burpelita er borte, langt unna, uten mat... Hadde det bare vært noe system på spisinga hennes, men det er det ikke. Her går det fra 20 minutter til tre-fire timer før hun vil ha mat igen. Oftere 20 minutter enn fire timer. Null forståelse Var på 6-ukerskontroll igår. Det gikk greit! Må tilbake i slutten av mai for å ta celleprøve. Syns han kunne gjort seg ferdig når han først grafsa inni der, men nei... Jeg fikk resept på Cerazette og sånn nesespray som får melka til å renne lettere. Har pillene liggende her på bordet, men vil egentlig ikke begynne på dem... Vil ikke ha i kroppen hormonene, og vil egentlig vente på mensen. Dessuten skal jeg ned i vekt, og ikke opp, og når vektøkning er en vanlig bivirkning, så... *grrr* Nå er Burpelita ferdigspist, så nå må jeg hive meg tilbake i Norges Lover, og helvetes forskrifter. Jeg må lete, bla, banne, henvise, banne, lete, henvise, banne og bla litt til... Gjett om det skal bli herlig med sommerferie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 21. april 2007 #108 Del Skrevet 21. april 2007 Skjønner du har nok å henge fingrene i om dagen! Så skjønner jeg at du aller helst vil at Burpelita skal være hos deg!!!! Ha en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 21. april 2007 #109 Del Skrevet 21. april 2007 Skrållan Ja, sant skoene var stilige!? Sikker på at de du sikler på er det samme. Kan ikke du få rabatt av søster'n da? Jeg syns også Chicco og Medela er best. Chicco hakket bedre Diiiiiiiiiiigert sleng- din vei ← Får rabatt av søstersn ja, men skoene blir dyre nok likevel! Tror de koster rundt tusenlappen jeg... Jeg synes Medela er hakket bedre jeg! Men det er fordi chicco sine blir litt som natusan sine når de blir klissbløte - de klister seg litt vel til puppen! Sånn sett er Medela sine bedre synes jeg. Lekker som en sil enda jeg skjønner du.. Angående gruffet: Tanken til hun som vil passe Burpelita er god, men hun får da steiki ta godta at det ikke passer for tiden! Jeg forstår UTMERKET at du ikke gidder å pumpe over skolebøkene, og mme blir på en måte "feil" bare for å tilfredsstille denne dama! Støtter deg 100 % i denne saken! Og han andre må jo også forstå at siden Burpelita er så liten, så er hun litt avhengig av puppen til mamma enda... Og helt enig - Burpen får ikke lest i fred når hun vet Burpelita kanskje er sulten og er langt unna!! Jeg får i allefall ikke ro i kroppen når jeg er borte, og sambo sender sms om at Ida tuller fælt med flaska... Da hiver jeg meg rundt og kommer hjem så fort jeg bare klarer! Andre folk klarer ikke å sette seg inn i en nybakt mors tanker, det har jeg funnet ut... Har opplevd mye rart fra andre folk etter at Ida kom jeg også. Bare gjør det du føler er best, og drit i de andre. Så får de heller bare bli sure! på Burpen! Godt å høre 6-ukersen gikk bra! :rosasmil: Og ang cerazette... siden du ammer, skal det vel litt til for at du går opp i vekt av dem? Jeg har ikke gått opp et gram etter jeg begynte med mine. Men jeg skjønner tankegangen din! Noen ganger har jeg lyst til å bare kaste mine piller ut av vinduet og heller bare bruke kondom, jeg er ikke så stor fan av hormonene i dem jeg heller... Har du prøvd den nesesprayen forresten? Jeg synes den var så vond å bruke jeg, var jo så sterk at det svei i nesa lenge etterpå! God jusslesing! Synes synd på deg, juss er ikke akkurat lettlest... Gooood helg søta! Masse :kyss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 24. april 2007 Forfatter #110 Del Skrevet 24. april 2007 Nå hadde jeg skrevet et laaaangt innlegg, som bare forsvant... Verken orkeer eller gidder å ta det på nytt nå *grrr...* Sorry, smile-snupp, og Skrållan-snupp, det blir bare en på dere nå De lange avhandlingene forsvant... Det viktigste,- Burpelita var på seksukerskontroll igår! 4870 gram, og 57 cm lang :rosasil: Store gullskatten min :rødme: Får se om jeg får skrevet resten av avhandingen min på nytt senere i kveld. Nå er det tid for middagslaging Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 24. april 2007 #111 Del Skrevet 24. april 2007 Tar en god istedet jeg Jammen har nok lille Burpelita vokst ja!!! :rosasmil: Hun har det nok bra hos dere!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonessa Skrevet 25. april 2007 #112 Del Skrevet 25. april 2007 Er altfor sjelden innom Kg om dagen... håper du ikke har glemt meg Så mye Burpelita har vokst! Tida flyr! Synes du er flink jeg, som driver med skolearbeid så kort tid etter fødsel! Synes jeg hadde nok med LilleI jeg.... Jeg hadde i alle fall ikke klart det! Så all ære til deg! Skal prøve å bli litt flinkere til å følge med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 25. april 2007 #113 Del Skrevet 25. april 2007 Det viktigste,- Burpelita var på seksukerskontroll igår! 4870 gram, og 57 cm lang :rosasil: Store gullskatten min :rødme: ← Her er det seksukerskontroll med Maja i morgen. Spent på tallene jeg Og at du ikke vil ha barnevakt enda skjønner jeg kjempegodt. Jeg driver og går rnder med meg selv om jeg skal ha med meg knøttet på min 6 ukers kontroll eller om mamma skal få ha henne den timen jeg blir borte. Tror jeg tar henne med, synes det er så guffent når hun er "alene" De er jo veldig små enda jentene våre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 26. april 2007 Forfatter #114 Del Skrevet 26. april 2007 smile Godt at du ser deg fornøyd med en gode Leonessa Er skjelden innom for tida jeg også... Men du (ingen av "vennene mine") er glemt av den grunn Burpelita vokser i takt med tiden. I racerfart! Takk for skryt... Det er tøft, men det går. Alt går Arwen Nå må jeg innom deg for å sjekke hvor mye Maja har vokst :rosasmil: Jeg får gnagende vondt inni meg etter å ha vært "borte" fra Burpelita mer enn en time. Det kan komme selv når hun ligger i vogna ute, eller på soverommet og sover... Jeg er glad for at jeg er ferdig med skoleeksamnene mine, for det har vært tøft å være borte fra henne de timene. Både for meg og puppene mine --------------------------------------------------------------------------------- Hektiske dager!! Idag har vi fått utlevert hjemme-uke-eksamen i eiendomsmegling. Den virker ganske grei, men veldig omfattende... Vi har fått kun ett tema,-næringsmegling. Det er ett tema jeg har fått satt meg ordentlig inn i i år,- næringsmegling Vi er tre på gruppa. De to andre er snille og kommer til meg, sånn at det skal bli lettest mulig med Burpelita :rosasmil: Etter at de dro hjem, har jeg gjort litt på bacheloroppgaven vår, som skal leveres 16. mai... I tillegg til Burpelita, er det jo de "vanlige" hussyslene, som klesvask, husvask og matlaging. Innimellom må jeg sove også... I natt var klokka nærmere to før jeg fikk karra meg i seng. Da hadde Burpelita sovi søtt i flere timer, så jeg kan ikke gi henne skylden heller Huset begynner å ta mer og mer form. Neste uke begynner de på det elektriske ...og vi må få ut finger'n og velge parkett og fliser! Har egentlig en dåp som snart må begynne og planlegges... Burpelita skal døpes 17. juni i hjemkommunen min! Sånn, det var en kort oppsummering. Håper dere har forståelse for at jeg ikke rekker innom dere så ofte som før ...og jeg har orreste bestilt to nye Mei Tai fra Heng&Sleng :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 26. april 2007 #115 Del Skrevet 26. april 2007 må si jeg er imponert over alt du rekker å fylle dagene med. skole, hus og lille burpelita :rødme: husk å slappe av litt innimellom, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 26. april 2007 Forfatter #116 Del Skrevet 26. april 2007 Og så må jeg jo bare skryte litt da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 26. april 2007 #117 Del Skrevet 26. april 2007 nydelig :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 26. april 2007 #118 Del Skrevet 26. april 2007 Så søt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 26. april 2007 #119 Del Skrevet 26. april 2007 Kjempesøt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 26. april 2007 #120 Del Skrevet 26. april 2007 Så fin jente du har! (men det vet du jo selvfølgelig!!! ) Jeg ser hun har vokst siden de første bildene som kom av henne. Artig!!! Har ikke du flere sånne Mei Tan fra før? Er det ulik str på de eller er det bare designet du skifter? :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå