Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2007 #61 Skrevet 27. mars 2007 Hva med dem? Er de alle patetiske tapere? ← Virkeligheten anonyme internett-postere lever under er ofte omvendt proposjonal med støynivået ang. den enkelte sak ...
punktom Skrevet 27. mars 2007 #62 Skrevet 27. mars 2007 Men for å svare på tråden. Helt ærlig så bruker jeg lite tankeaktivitet på de som aldri får pult. Kjipt for dem, men det er nok folk i verden som har det verre. Det er ingen menneskerett å pule eller reprodusere seg.
Gjest Eir Skrevet 27. mars 2007 #63 Skrevet 27. mars 2007 Til Cassie: Takk for gode råd. Det å gi komplimenter pleier jeg sjeldent gjøre, siden det implisitt tilsier at jeg ser på kvinner som objekt som skal behage meg visuelt. Akkurat det elementet kommer ikke i første rekke hos meg. ← Man kan da gi komplimenter for andre ting enn utseende også. Har du først kommet i snakk med noen du synes er interessante, så er det lov å si det, og som regel blir det godt motatt også. Selv setter jeg mye større pris på komplimenter som feks går på at jeg er intelligent, flink til å se en sak fra flere sider, morsom, enn de som kun går på utseende.
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2007 #64 Skrevet 27. mars 2007 Jeg aner ikke hvordan du, C, er eller hvordan du oppfører deg. Men du kan ikke tro at du ikke får kjæreste fordi du er snill og hyggelig? Se rundt deg; det er utvilsomt mange snille og hyggelige menn som har kjæreste. Det du skriver angående ons kan ha noe sannhet i seg, men ift forhold er det bare tull. Jeg er kvinne og innrømmer glatt hva jeg vil ha (i virkeligheten også ): macho badboys til å ha sex med når jeg er singel, en snill og bra gutt som jeg også tenner på når jeg vil ha kjæreste. Ingen lysår mellom hva jeg sier og hva jeg vil ha der! Akkurat som Tweek.
Gjest Gjest_Cassie_* Skrevet 27. mars 2007 #65 Skrevet 27. mars 2007 Igjen: Det er mulig det jeg skriver er helt på trynet, men jeg synser nå litt allikevel. Kan det være at du ikke er flink til å gi i møte med nye mennesker? Du sier at du ikke gir komplimenter. Jeg lurer også på om du er veldig avventende, at du tenker at du ikke har sjans allikevel, og at det skinner gjennom til den du snakker med. Dette vil i såfall gjerne bli tolket som mangel på interesse. Når jeg sier "gi" mener jeg å gi av deg selv, å være interessert i personen og lytte til synspunktene, å gi komplimenter, å smile og ha øyekontakt, og gjerne varte opp litt, i betydningen å tilby en jakke hvis hun fryser, å passe på at hun trives og har det bra. (Jeg mener ikke slike overdrevne gentlemansfakter, bare det at du er oppmerksom på hennes behov og viser det.) Kan det være slik at det at du har blitt avvist så mange ganger har gitt seg utslag i mistro til kvinner, og at det derfor er vanskelig og skummelt for deg å "gi" i møte med dem? Det kan jo også være underbevisstheten som jobber, for å beskytte deg selv mot nok et nederlag.
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2007 #66 Skrevet 27. mars 2007 Jeg aner ikke hvordan du, C, er eller hvordan du oppfører deg. Men du kan ikke tro at du ikke får kjæreste fordi du er snill og hyggelig? Se rundt deg; det er utvilsomt mange snille og hyggelige menn som har kjæreste. Det du skriver angående ons kan ha noe sannhet i seg, men ift forhold er det bare tull. Jeg er kvinne og innrømmer glatt hva jeg vil ha (i virkeligheten også ): macho badboys til å ha sex med når jeg er singel, en snill og bra gutt som jeg også tenner på når jeg vil ha kjæreste. Ingen lysår mellom hva jeg sier og hva jeg vil ha der! Akkurat som Tweek. ← Hva synes de snille om det? Eller er det noe du ikke forteller dem? Du hadde sett rygg+støvsky fra meg i alle fall...
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2007 #67 Skrevet 27. mars 2007 Hvis verden var slik at damer ikke hadde sex med menn som ikke var snille, ville verden raskt endret seg til det bedre. Drittsekkene måtte skjerpet seg noe voldsomt. I dag er det motsatte i ferd med å skje. Flere og flere menn skjønner at det ikke fungerer å være snill, men at det hjelper å behandle damer dårlig. Bestselgeren the Game lærer menn hvordan de skal bli drittsekkplayers og horder av amerikanske menn går på workshops for å lære akkurat det. Det igjen er med på å skape en generell sjekkekultur hvor det er slik amerikanske menn (og snart norske) menn ter seg ovenfor damer i sin alminnelighet. I tråd med dette brer det seg en økende forrakt blant menn ovenfor kvinner på grunn av dette. Når det du får ved å oppføre deg anstendig er avvisninger og å måtte ta til takke med å være den trygge, men ikke så seksuelt interesante kjæresten blir du lett sint på kvinner og mister respekt for dem når det kommer til seksualitet. Jeg har merket en voldsom økning i oppfordringer til å sjekke som en dritsekk og å sette damer "på plass" gjennom drittsekkoppførsel blant menn jeg kjenner. Med dette følger ofte nedlatende oppførsel dagen derpå. Noe ala den typen nedlatende oppførsel ovenfor kvinner som rappere glorifiserer, er i ferd med å bli et ideal som en motreaksjon og forsvarsmekanisme. Ved å ha mest sex med badboys sørger kvinner for at verden ikke blir så bra som den hadde blitt hvis de hadde endret seg og de er i ferd med å gjøre den til et svært mye værre sted å være. Spesielt for dem selv. Ens egen atferd skaper motreaksjoner. Å få i pose og sekk lar seg sjelden gjøre i lengden. Jeg har aldri hatt problemer med å få meg hverken sex eller damer, men jeg allikevel irriterer det meg meg kraftig at kvinner i så stor grad har et så idiotisk attraksjonsmønster og glorifiserer og belønner dårlig oppførsel. Etter hvert har jeg utviklet en viss skadefrohet ovenfor de tårrene som kvinner feller når badboyen behandler dem for dårlig, eller når de ikke klarer å oppretholde strategien med å bare ha ons med badboys og allikevel blir forelsket. De får som fortjent som min mor sier. Min mor mener også at kvinner som har et slikt tenningsmønster er seksuelt underutviklet og at man ved fult utviklet seksualititet har den største tenningen og den største kjærligheten med en person som er bra for en. Hun har selv hatt sin voldsomste lidenskap med en meget snill og sunn mann. Hun sier at hvis man ikke finner større spenning i et interesant menneske som kan utfordre deg til å vokse, enn i en person som bare er spennende fordi han gir faen i deg, så er du emosjonelt dum. Sunne intelektuelt stimulerende menn gir henne langt mer spenning en platte utelivsrotter med lav selvfølelse og stort ego. At lav selvølelse og problematisk eller manglende farsfigur er utbredt blant de mest aktive badboysjentene backer opp synet hennes. Det er på tide at de kvinnelige seksuelle neandertallerne å utvikle en ordentlig seksualitet. 3
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2007 #68 Skrevet 27. mars 2007 Jeg aner ikke hvordan du, C, er eller hvordan du oppfører deg. Men du kan ikke tro at du ikke får kjæreste fordi du er snill og hyggelig? Se rundt deg; det er utvilsomt mange snille og hyggelige menn som har kjæreste. Det du skriver angående ons kan ha noe sannhet i seg, men ift forhold er det bare tull. Jeg er kvinne og innrømmer glatt hva jeg vil ha (i virkeligheten også ): macho badboys til å ha sex med når jeg er singel, en snill og bra gutt som jeg også tenner på når jeg vil ha kjæreste. Ingen lysår mellom hva jeg sier og hva jeg vil ha der! Akkurat som Tweek. ← Jeg hadde aldri giddet å bli sammen med en dame som deg. Jeg skal både være den dama mi synes er mest seksuelt interesant og den hun liker best som person. Fortell den snille kjæresten din at du seksuelt sett foretrekker en annen type mann enn han og se hvor glad han blir. At damer ligger med mange menn gjør meg ingenting, men ligger hun med mange badboys blir hun det samme for meg som en jente blir for visse gutter når de synes hun er en hore fordi hun har ligget med for mange. Vet at jeg ikke er alene om det synspunktet akkurat. 1
Gjest Gjest_Cronos_* Skrevet 27. mars 2007 #69 Skrevet 27. mars 2007 Vet at jeg ikke er alene om det synspunktet akkurat. ← Ordvalg kan jo variere, men jeg skjønner godt hva du sier. Håper at hun sa det mest for å provosere, ellers synes jeg synd på andrevalget hennes....
Gjest Peachbud Skrevet 27. mars 2007 #70 Skrevet 27. mars 2007 Kvinner kan bli tent av krangel. Start gjerne en heftig debatt. Så blir hun tent seksuellt, og vil knulle deg. ← Nei! Seriøst, Valentino. Det gjør vi ikke. Krangler jeg med en person første gangen jeg møter ham (eller hun for den skas skyld), gir det et dårlig utgangspunkt for videre bekjentskap. Det fører kun til at jeg får et dårlig inntrykk av ham.
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2007 #71 Skrevet 27. mars 2007 Standardfrasen.."har du lighter?" kommer nesten uten unntak på byen hvis noen prøver å sjekke meg opp (noe jeg som regel finner lett ut av de neste 5min.) Det har nesten blitt så vanlig at jeg ler når den kommer. Til dere andre jenter: (røykere da selvfølgelig) Opplever dere samme tilnærmelse når folk vil komme i kontakt? Men jeg tar selvsagt heller lighter'n enn de grusomme "du har stjerner i øynene, faren din må være en tyv blabla" greiene. ← Ja for jeg går utifra at du selv både har guts til å være den som tar kontakt og at du da utviser masse kreativitet. Hvis ikke det stemmer bør du tenke på hvor vanskelig det hadde vært for deg hvis kjønnsrollene var omvendt og ha litt sympati med gutter som må slite med å ta initiativ og være mere kreative enn de 2000 som har prøvd seg før dem. Blir forøvrig ofte spurt om fyr av både damer og gutter og regner selvølgelig med at de vil sjekke meg opp alle sammen Det jeg faktisk opplever ganske ofte er at damer ber om fyr og så stiller seg rett ved og sånn halveis skuler bort på meg og viser med kroppspråk at de vil at jeg skal ta kontakt. Tror det er så utbredt fordi det gir damer en mulighet til å være semiaktive på sjekkern. Hadde de prøvd seg på en aktiv sjekkereplikk hadde de tatt skrittet over i en helt annen kategori av sjekking. Jeg har to kammerater som konsekvent sjekker ved å starte krangel eller diskusjoner som grenser opp mot det. Deretter snur de det rundt og sjarmerer henne. Det har flere fordeler. Det formidler til en omsvermet dame at her er det en gutt som ikke legger seg flat for meg slik de fleste andre gjør. Når han så blir sjarmerende etter en stund (uten å vise interesse) så er han en sjarmerende gutt som hun ikke kan få. De du i utgangspunktet ikke likte eller trodde at ikke likte deg liker du bedre enn om derer hadde likt hverandre fra begynnelsen. Det har blant annet med lettelsen og overraskelsen og er vist i diverse psykologiske eksperimenter. Det skaper også masse opphiselse som når han blir tiltrekkende i hennes øyne snus rundt og transformeres til økt tiltrekning. Dette er det også gjort eksperimenter på. Hvis folk blir sterkt opphiset av frykt sinne etc. så rangerer de en attraktiv forsøksperson de snakket med som mere attraktiv enn om de ikke ble opphiset før møtet. Slikt må vi gutter tenke på for å få damer til sengs desverre. Men, det funker som faen.
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2007 #72 Skrevet 27. mars 2007 At det overhodet er mulig å synke så dypt som å betale for sex.. ha sex med DEN du liker, ikke bare for å få erfaring! HERREGUD.
valentino Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #73 Skrevet 27. mars 2007 At det overhodet er mulig å synke så dypt som å betale for sex.. ha sex med DEN du liker, ikke bare for å få erfaring! HERREGUD. ← Ta deg sammen, ditt politisk korrekte krek. Du skriver: "sex med DEN du liker". Hva om INGEN vedkommende liker er interessert? Kvinner fatter ikke at menn kan oppleve at INGEN kvinner er interessert i å ha sex med dem.
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2007 #74 Skrevet 27. mars 2007 En dame som tenner mest på badboys møter en snill gutt hun vil slå seg til ro med er hun for ham en lite attraktiv partner. I forhold til jenter med et konsekvent sunt tiltrekningsmønster vil sexen bli mye dårligere og sjeldnere fordi hun ikke tenner på sitt maksimale slik hun gjør med badboys. Derfor er badboyjenter svært lite attraktiv partner. Det vet jeg det er mange som tenker og de jeg snakker med som ikke har tenkt på det før skal jeg bevistgjøre på det.
valentino Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #75 Skrevet 27. mars 2007 En dame som tenner mest på badboys møter en snill gutt hun vil slå seg til ro med er hun for ham en lite attraktiv partner. I forhold til jenter med et konsekvent sunt tiltrekningsmønster vil sexen bli mye dårligere og sjeldnere fordi hun ikke tenner på sitt maksimale slik hun gjør med badboys. Derfor er badboyjenter svært lite attraktiv partner. Det vet jeg det er mange som tenker og de jeg snakker med som ikke har tenkt på det før skal jeg bevistgjøre på det. ← Dette var et utrolig godt poeng. Applaus!
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2007 #76 Skrevet 27. mars 2007 Kvinner fatter ikke at menn kan oppleve at INGEN kvinner er interessert i å ha sex med dem. ← Nei det slutter aldri å forundre meg at kvinner ikke skjønner det. Selv om gutter skriver om det i haufevis av tråder gidder de ikke en gang å prøve å ta inn over seg at det er en relevant problemstilling for svært mange gutter. Skulle ikke kvinner ha så god innlevelsesevne da?
Gjest Gjest_Cronos_* Skrevet 27. mars 2007 #77 Skrevet 27. mars 2007 En dame som tenner mest på badboys møter en snill gutt hun vil slå seg til ro med er hun for ham en lite attraktiv partner. I forhold til jenter med et konsekvent sunt tiltrekningsmønster vil sexen bli mye dårligere og sjeldnere fordi hun ikke tenner på sitt maksimale slik hun gjør med badboys. Derfor er badboyjenter svært lite attraktiv partner. Det vet jeg det er mange som tenker og de jeg snakker med som ikke har tenkt på det før skal jeg bevistgjøre på det. ← Veldig godt beskrevet, faktisk! Man har vel kanskje ikke samme repertoaret, og sliter kanskje dermed med å tenne en sånn kvinnetype også.
Gjest Gjest_Cronos_* Skrevet 27. mars 2007 #78 Skrevet 27. mars 2007 Nei det slutter aldri å forundre meg at kvinner ikke skjønner det. Selv om gutter skriver om det i haufevis av tråder gidder de ikke en gang å prøve å ta inn over seg at det er en relevant problemstilling for svært mange gutter. Skulle ikke kvinner ha så god innlevelsesevne da? ← I forhold til menn, er det en så forsvinnende liten del av kvinner som har opplevd dette, at de rett og slett ikke klarer å skjønne det helt, tror jeg.
valentino Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #79 Skrevet 27. mars 2007 Nei det slutter aldri å forundre meg at kvinner ikke skjønner det. Selv om gutter skriver om det i haufevis av tråder gidder de ikke en gang å prøve å ta inn over seg at det er en relevant problemstilling for svært mange gutter. Skulle ikke kvinner ha så god innlevelsesevne da? ← De fleste kvinner kjenner ikke en gang sitt eget tenningsmønster. At de da skal sette seg inn i hvordan menn kan oppleve sjekkemarkedet er nok for mye for langt. Kvinner har en svært begrenset innlevelsesevne når det gjelder å forstå hvordan menn kan ha det. Dette er ingen påstand. Det er et ubestridelig faktum. Dette sier jeg ikke for å provosere. Tro meg, de aller fleste kvinner har ingen anelse om hvordan menn kan oppleve sjekkemarkedet. Helt på jordet er de aller fleste kvinner. Og da mener så langt på jordet som det går ann å komme. Så langt at det ikke er noen vei tilbake før livet er over.
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2007 #80 Skrevet 27. mars 2007 En dame som tenner mest på badboys møter en snill gutt hun vil slå seg til ro med er hun for ham en lite attraktiv partner. I forhold til jenter med et konsekvent sunt tiltrekningsmønster vil sexen bli mye dårligere og sjeldnere fordi hun ikke tenner på sitt maksimale slik hun gjør med badboys. Derfor er badboyjenter svært lite attraktiv partner. Det vet jeg det er mange som tenker og de jeg snakker med som ikke har tenkt på det før skal jeg bevistgjøre på det. ← Jente med et sunt tiltrekningsmønster vil derimot gi ham det han trenger og han vil gi henne det hun trenger fordi hun tenner på bra menn. Badboys og jentene deres er derimot som feilproduserte varer, de kan ikke fylle begge funksjoiner. En badboy gir bare tenning, men duger ikke i et forhold. En badboyjente kan saktens fungere i et forhold, men ikke optimalt seksuelt. (hun er dessuten en utroskapskandidat av de helt store og har ofte mye issues som gjør henne vanskelig). Jenter som er opptatt av badboys innbiller seg også at de får så bra sex på grunn av tenningen. Men, der du har snill gutt og en jente som tenner på det og finner annen spenning i ham vil hun ha maksimal spenning og kjærlighet samtidig. Det er sjelden kost for badboyjentene. At jenter som liker badboys på tross av dette klarer å fremstille det som at det er snille gutter og ikke dem selv det er noe galt med er godt gjort. Men, de får som de fortjener.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå