Gå til innhold

Den seksuelle underklasse


valentino

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Cronos_*
Vi puler og roter rundt, lever ut singellivet med de macho badboysene, men det er de snille guttene som behandler oss bra som vi blir sammen med :)

'

You`re stating the obvious, but why? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden jeg er kvinne, skal du ikke se bort fra at andre kvinner oppfatter det på samme måte og styrer unna av den grunn.

Det er jo ikke akkurat slik jeg presenterer meg - "Hei jeg heter Cognizance og jeg mener kvinner er onde fordi jeg ikke får pult. Fin du er på håret forresten, hva heter du?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan du tror du de "snille guttene som behandler dere bra" føler om dette?

Mange av dem har hatt sin periode som "badboys", så det går så bra så! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi puler og roter rundt, lever ut singellivet med de macho badboysene, men det er de snille guttene som behandler oss bra som vi blir sammen med :)

Hei jeg har aldri pult rundt eller vært interessert i det, men får jeg meg kjæreste? Nope.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke akkurat slik jeg presenterer meg - "Hei jeg heter Cognizance og jeg mener kvinner er onde fordi jeg ikke får pult. Fin du er på håret forresten, hva heter du?"

Åh, det var da enda godt! :ler: Vet du, det trodde jeg ikke heller, men du skal ikke se bort fra at det skinner igjennom likevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Kvinner er kollektivt onde fordi de ikke ligger med alle som er snille og greie og høflige og behandler dem med respekt, men istedet puler rundt på masse macho badboys.

Det er mange kvinner som puler kun for sitt eget ego....om det er godt for mot parten driter de i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bellatrix
Hei jeg har aldri pult rundt eller vært interessert i det, men får jeg meg kjæreste? Nope.

Du får deg kjæreste den dagen du sluitter å si til deg selv at du ikke får kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne
Jeg har aldri hatt kjæreste og har aldri pult. Det å være seg selv, snill og grei, ærlig og høflig og slikt fungerer slik jeg har erfart det veldig dårlig ovenfor kvinner.

Kvinner er kollektivt onde fordi de ikke ligger med alle som er snille og greie og høflige og behandler dem med respekt, men istedet puler rundt på masse macho badboys.

Var det nå ikke du som skrev et innlegg om at du er ganske overfladisk i smaken din for en tid tilbake? Flesteparten av de kvinnene har fått seg noe (alle de pene får seg noe? Sier ikke du er stygg for 1) jeg har ikke sett deg, 2) ingen er stygge). Kanskje det er derfor du aldri har pult som du sier det, fordi de vil ha noen som har mer erfaring? Ikke vet jeg, men det virker mest sannsynlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gustav.
Og vi gutta puler og roter rundt, lever ut singellivet med de dumme og deilige damene, men det er de moderlige kvinnene som behandler oss bra som vi blir sammen med. :)

Du mener de halvfeite kvinnerlige 40 åringene? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Cronos_*
Du får deg kjæreste den dagen du sluitter å si til deg selv at du ikke får kjæreste.

kanskje ikke SAMME dagen, men i alle fall dagen etter???!?! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er derfor du aldri har pult som du sier det, fordi de vil ha noen som har mer erfaring? Ikke vet jeg, men det virker mest sannsynlig.

Nei, for jeg kommer sjelden eller aldri langt nok til at det diskusjonstemaet kommer opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik som kvinner behandler snille og greie menn som meg, som aldri har gjordt noen vondt eller prøvd å manipulere, men bare vært meg selv og vært ærlig, så forstår jeg godt hvorfor noen blir voldtektsmenn. Jeg vil aldri kunne bli det, men jeg forstår dem.

Jeg tror det er noe av den samme bitterheten som jeg kjenner på som gir brensel til kvinneforakten mange playere besitter. Det at det er lysår av forskjell mellom hva kvinner sier de etterlyser, og hva som faktisk blir etterspurt.

Endret av Cognizance
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du mener de halvfeite kvinnerlige 40 åringene? :overrasket:

Ja. De liker ikke sex lenger, så da kan man vie seg fullt og helt til alle elskerinnene samtidig som maten står på bordet når man kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Cassie_*
Nei, for jeg kommer sjelden eller aldri langt nok til at det diskusjonstemaet kommer opp.

Nei, men som Leo sier, så skinner det nok gjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg har ikke drag på damene fordi jeg ikke har erfaring.

Jaha ja. Så da er løsninga - - å få erfaring? Akkurat, takk for tipset! Det skal jeg jammen tenke på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest DyneTryne

Er det ikke derfor disse "treningsjentene" finnes? :sjarmor:

(ok den var ikke så morsom, for det er synd på disse jentene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forklar meg i detalj hvordan jeg ville bli flinkere til å sjekke damer av å ha sex med en prostituert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er lysår av forskjell mellom hva kvinner sier de etterlyser, og hva som faktisk blir etterspurt.

Korrekt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ja.  De liker ikke sex lenger, så da kan man vie seg fullt og helt til alle elskerinnene samtidig som maten står på bordet når man kommer hjem.

Mange av dem kan jo ikke praktisere sex i dag, dem ligger som noen slakt og trur at alt blir gjort av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...