Gå til innhold

Den seksuelle underklasse


valentino

Anbefalte innlegg

Gjest DyneTryne

Er treningsjente en prostituert? Jeg dro bare en dårlig vits om disse stille jomfruelige jentene på high school filmer gutta har seg med for å øve seg opp til å bli et beist når han skal nedlegge skolens dronning.

Men du KAN ta alt seriøst om du ønsker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Cronos_*
Er treningsjente en prostituert? Jeg dro bare en dårlig vits om disse stille jomfruelige jentene på high school filmer gutta har seg med for å øve seg opp til å bli et beist når han skal nedlegge skolens dronning.

Men du KAN ta alt seriøst om du ønsker det.

Refrain:

We're all living in America,

America is wunderbar.

We're all living in America,

Amerika, Amerika.

We're all living in America,

Coca-Cola, Wonderbra,

We're all living in America,

Amerika, Amerika.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Nemlig :ler:

Men skal jeg snakke for meg selv, avviser jeg menn mest fordi jeg ikke er interessert i noe og noen, stoler ikke på noen, og er så og si opptatt. Er en hyggelig med menn på byen, regner de med at det blir pulings, og da er du jaggu luremus om du var hyggelig bare for å ta en prat. Jeg er ferdig med å stifte nye mannlige bekjentskap på byen, suppegjøker hele hurven (som jeg har møtt)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er treningsjente en prostituert? Jeg dro bare en dårlig vits om disse stille jomfruelige jentene på high school filmer gutta har seg med for å øve seg opp til å bli et beist når han skal nedlegge skolens dronning.

Men du KAN ta alt seriøst om du ønsker det.

Ah, da misforsto jeg. Det å ha sex med en prostituert, eller annonsere etter noen som vil lære meg opp er råd jeg har fått fra velmenende venner. Og jeg ser bare ikke hvordan det skal hjelpe meg.

Jeg ser heller ikke den store forskjellen på meg, som aldri har pult, og på noen som er akkurat som meg, bare med noen fylleknull i 20-åra som erfaringsgrunnlag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik som kvinner behandler snille og greie menn som meg, som aldri har gjordt noen vondt eller prøvd å manipulere, men bare vært meg selv og vært ærlig, så forstår jeg godt hvorfor noen blir voldtektsmenn. Jeg vil aldri kunne bli det, men jeg forstår dem.

Med fare for å ta ting som forhåpntligvis ikke er seriøst, seriøst så må dette være det minst kontruktive inlegget jeg har lest på lenge. En "feminist" som forstår bitterheten som ligger bak en voldtekt? Viss du faktisk er så bitter som dette, vil det uanset lyse igjenom når du snakker med kvinner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser heller ikke den store forskjellen på meg, som aldri har pult, og på noen som er akkurat som meg, bare med noen fylleknull i 20-åra som erfaringsgrunnlag.

Det er faktisk en forskjell på før og etter man har debutert. Etter at jeg første gang hadde hatt sex (en ons) var det som om noe lettet fra skuldrene. Følelsen av at sex var noe mystisk og uoppnåelig forsvant som dugg for solen. Selvtilliten økte og det varte ikke lenge til neste gang.

Så hvis man har kommet skjevt ut og fått litt dårlig selvtillit, tror jeg ikke det er noen dum ide å betale for det første gang. I Italia er det for øvrig ikke uvanlig blant unge gutter å debutere med prostituerte. At moralens voktere (muligens inkludert deg selv) ikke liker det, er ikke noe å tenke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Cassie_*

Cognizance:

Jeg kjenner deg ikke, og har aldri møtt deg, og kan følgelig ikke vite hvorfor du ikke får pult. (Jeg ville ikke nødvendigvis kunne vite det hvis jeg hadde kjent deg heller, da jeg ikke er noe sex- og samlivorakel. :ler: )

Din situasjon minner meg imidlertid om situasjonen til bestekameraten til en eks, så jeg tenkte jeg i hvertfall kan bidra med noen tanker.

Denne kameraten var som deg jomfru og opptatt av å få seg dame, noe han ikke lyktes med, til tross for at han var en veldig flott og interessant fyr. Det var imidlertid tydelig for meg hvorfor han ikke lyktes. Han opptrådte nemlig (helt uten at han var klar over det selv) veldig avvisende overfor damer, og på meg så det ut til at han overhodet ikke var interessert i damer han kunne tenke seg å sjekke opp. Han møtte ikke blikket deres, og opptrådte bare som en vennlig kamerat, og ble derfor oppfattet som en kjønnsløs person som ikke er interessert i damer.

Her er en mer eller mindre god "oppskrift" på hvordan man kan gjøre seg attraktiv for enkelte damer:

Vær blid og hyggelig (det ser det jo ut til at du er allerede)

Gi komplimenter, ikke bare til de du er interessert i, men også til venner, eldre damer og andre du overhodet ikke kunne tenke deg å bli sammen med. En person som gir komplimenter viser at han "ser" mennesker rundt seg, og at han er raus. Hvis en du er interessert i overhører at du gir komplimenter til venninner/søstre eller andre vil du også gjøre godt inntrykk på henne.

Møt blikket til kvinner! Man kan lese mye ut av et blikk.

Les kroppsspråk. Hvis det ser ut til at en dame du er interessert i har lyst til å avslutte samtalen bør du avslutte og heller gå og snakke med noen venner. Hvis hun har lyst til å avslutte samtalen trenger det ikke nødvendigvis bety at hun ikke er interessert i deg, det kan jo også være at hun har lyst til å snakke med andre eller at hun føler seg litt trengt opp i et hjørne.

Og så kan jo selvfølgelig alt overdrives! Komplimenter i annenhver setning er ingen god idé. Ei heller stirrende, intense blikk.

(Alt jeg skrev ovenfor må tas med forbehold. Jeg kjenner deg som sagt ikke, og det kan være at det jeg skriver ikke passer med din situasjon i det hele tatt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Cassie_*

Og så glemte jeg å skrive at du selvfølgelig må være oppriktig interessert i jenta som person. Det innebærer at du spør henne om hva hun er interessert i, osv. og at du er interessert i og lytter til synspunktene hennes. Du trenger selvfølgelig ikke å være enig i synspunktene hennes. Møt dem med dine argumenter på en hyggelig måte. Men igjen: Alt kan overdrives, så ikke bedriv forhør eller utspørring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møt dem med dine argumenter på en hyggelig måte.

Kvinner kan bli tent av krangel. Start gjerne en heftig debatt. Så blir hun tent seksuellt, og vil knulle deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sue77
Kvinner kan bli tent av krangel. Start gjerne en heftig debatt. Så blir hun tent seksuellt, og vil knulle deg.

Det ville ikke jeg ha satset på i hvertfall! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner kan bli tent av krangel. Start gjerne en heftig debatt. Så blir hun tent seksuellt, og vil knulle deg.

Ikke helt usant det der, nei! Det er noe seksuelt appellerende og interessant med en mann som diskuterer heftig og lidenskapelig og yter verbal motstand!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
dessverre, men hvis du går til prostituert er du taper med STOR (T) :klappe:

I dine øyne kanskje, men det forutsetter at noen får vite om det...

Det funker fint å knulle litt hore i blandt, så opparbeider en erfaring, og blir mindre desperat.

Så lærer en vilke trekk hos horer som en finner igjen hos andre jenter, og som er verd å ungå, for i lengden vil vi ikke ha ei jenter som oppfører seg som horer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese
Hva med dem? Er de alle patetiske tapere?

tja jeg vil si det er bedre og ha lite eller ingen sex. En og være besatt av og ha sex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dine øyne kanskje, men det forutsetter at noen får vite om det...

Men for mennesker med moral avhenger denne ikke av at andre mennesker skal finne det ut, moralen forekommer ikke bare i andres øyne men i sine egne. Det at en selv vet det er mer enn nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er faktisk en forskjell på før og etter man har debutert.  Etter at jeg første gang hadde hatt sex (en ons) var det som om noe lettet fra skuldrene.  Følelsen av at sex var noe mystisk og uoppnåelig forsvant som dugg for solen.  Selvtilliten økte og det varte ikke lenge til neste gang.

Så hvis man har kommet skjevt ut og fått litt dårlig selvtillit, tror jeg ikke det er noen dum ide å betale for det første gang.

Jeg er etterhvert blitt en middelaldrende mann, og føler nok at jeg er moden nok følelsesmessig til ikke å se på dette med sex som noe vanvittig mystisk. Inn, ut, hvor vanskelig kan det være, enhver idiot klarer det jo :P

Men at det har vært slik som for deg for mange gutter, tror jeg nok, siden jeg har fått lignende råd fra flere, og det må være basert på deres egne erfaringer.

At moralens voktere (muligens inkludert deg selv) ikke liker det, er ikke noe å tenke på.

Jeg trives desidert best med meg selv når jeg kun gjør ting jeg kan stå inne for moralsk. Og utenom det moralske, er det helt uinteressant å ha sex med en kropp. Jeg vil ligge med noen som jeg liker og som liker meg, hvis ikke gir det ingen mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å ta ting som forhåpntligvis ikke er seriøst, seriøst så må dette være det minst kontruktive inlegget jeg har lest på lenge. En "feminist" som forstår bitterheten som ligger bak en voldtekt?

Nå blei jeg letta, noen ganger blir jeg sjokkert over hva jeg kan slippe unna ved å skrive her på KG uten at noen reagerer.

Til Cassie: Takk for gode råd. Det å gi komplimenter pleier jeg sjeldent gjøre, siden det implisitt tilsier at jeg ser på kvinner som objekt som skal behage meg visuelt. Akkurat det elementet kommer ikke i første rekke hos meg.

En viktig grunn til at jeg ikke har pult er at jeg gir faen. Andre ser på det som en forbanna bigg dil fordi de utifra seg selv synes det ville vært forferdelig å være i den situasjonen. Jeg derimot synes ikke dette er viktig. Prøvde å føkke opp stemninga litt i denne tråden uten at jeg har fått det helt til, det er kansje et bra tegn.

Det jeg begynner å bli mer og mer opptatt av, er det å få kjæreste.

Endret av Cognizance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Cassie_*
Det å gi komplimenter pleier jeg sjeldent gjøre, siden det implisitt tilsier at jeg ser på kvinner som objekt som skal behage meg visuelt. Akkurat det elementet kommer ikke i første rekke hos meg.

Alle mennesker (også menn), ønsker vel at de skal behage andre visuelt (som du sier)? Det derfor man bryr seg om hvordan man ser ut på håret, hva slags klær man har på seg osv.

Det at man legger merke til og kommenterer et fint klesplagg, eller at personen ser opplagt ut, er fin på håret, er brun, osv. betyr da ikke at man først og fremst ser på dem som objekter. Å gi komplimenter er i mine øyne heller en måte å vise at man "ser" folk rundt seg.

Jeg gir gjerne komplimenter selv, både til mannen min, til moren min, til venninner, og til kolleger av begge kjønn. Komplimenter er både hyggelig å gi og å få selv.

Men som jeg sa i stad så kan alt overdrives. Komplimenter må være ektefølte, man må mene det man sier, og man trenger ikke å strø dem rundt seg HELE tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Cassie: Takk for gode råd. Det å gi komplimenter pleier jeg sjeldent gjøre, siden det implisitt tilsier at jeg ser på kvinner som objekt som skal behage meg visuelt. Akkurat det elementet kommer ikke i første rekke hos meg.

Det er ikke bare utseendet man kan komplimentere. Og jeg tror heller ikke du tjener så mye på å komplimentere pene jenter. De får nok av komplimenter for utseendet sitt uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...