Gå til innhold

Yakyakyak


Gjest milkyway

Anbefalte innlegg

Gjest DyneTryne

Fysj faen jeg savner han allerede og jeg var der i går :sur:

Kan jeg ikke bare ha samme behov for å se han like ofte som jeg ser de andre vennene mine? Neinei, ikke her i gården.

Vi hadde det ordentlig koselig natt/morgen til i går også. Han hadde jo bursdag og det var stor fest med 20 folk hos han. Jeg drakk vekk sjenertheten min litt for fort og han sa at nei nå måtte jeg legge meg. Stor dobbeltseng for meg selv, wuhu! Så kom han hjem etter en bytur.

Så jeg går opp og støkker litt av en tulling som ligger og snorker på gjesterommet en må gå gjennom for å komme til soverommet. Tenkte ikke mer på det og la meg på senga og tok en røyk. Det var lite lurt for jeg ble ordentlig dårlig. Så jeg stumpet den, gikk ned, satte opp håret vekk fra ansiktet og spydde. Jeg er da god med å time :D

Etterpå ble jeg kjempefin i formen igjen, men alle var jo gått. Så der står jeg i bare trusa og rydder 6 poser med ølflasker, tømmer askebegere og gjorde det ordentlig fint. Håh! Så gikk jeg og sov igjen, kanskje ti min helt til han apekatten utenfor la seg til utenfor døra og DUNKDUNKDUNK og gjespet fanmeg hvert halve minutt et par desibel for høyt. Dette var i 1tiden, og endelig klokka 5 kom K sin sambokamerat og reddet meg. Blablba. Gikk og sov igjen og våkner av at K endelig var tilbake og spør HAR DU RYDDA!?! :O så sier jeg ja også sussa han meg. Ja derfor er jeg frustrert og forvirret.

Og her kommer delen hvor jeg virkelig savner det var søndag morra klokka 8 i stua til K hvor vi satt og delte dyne og mine bein oppå han og bare hadde det koselig. Tegnsetting er oppskrytt ja!

Det ble mye blablabla her nå men jeg ville bare få det ned så jeg ikke glemmer det. Det var virkelig koselig!

Så ja, her sitter jeg og tenker på han, føler vi har kommet så mye nærmere hverandre i det siste og ting er bare fint og følelsene som ikke skal være der kommer frem likevel siden jeg vet han føler no for meg men det ikke passer nå å gjøre noe med det.

BARNEHAGEUNGER :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest DyneTryne

FREEEES >:----O

"Hei skal vi finne på noe i morra kanskje se en film eller noe?" Nei for det er for skummelt å spørre din beste venn om!

:klaske: :klaske: :klaske: :klaske: :klaske: :klaske: :klaske: :klaske: :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Noe er vi men du vet... folk er folk!

Men jeg kom meg til han, vi dro på midnight en tur, han ga meg to øl og kroppen min tåler ikke det engang fordi jeg mangler blod! Fres!

Vi skal finne på noe på torsdag da, og da forventer jeg mensen er vekk for i morgen skal jeg kjøpe strømpeholder så skal han se! :D

Jeg er så absolutt ikke seksuelt frusterrret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

I morgen ble utsatt til fredag, og da er mensen kanskje vekk :hoppe:

Ja, det er for det meste alt jeg tenker på for tiden ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Ah så deilig med en alenedag! :-D Trengte det etter gårsdagen, meg og ei venninne skulle ut på sørlandssenteret, men plutselig var vi seks stykker, venners venner osv. Alle disse er sortkledde individuelle mennesker som skiller seg ut, likevel var det meg som ble sett rart på som gikk sammen med "disse her". Verden er og blir rar!

Skulle egentlig til K på vår vanlige lost-date vi har hver torsdag men han skulle sitte barnevakt for en nusselig liten asiatisk en med hareskår. :hjerte: Nåh. Jeg vil møte den der en dag! (husker ikke om det var jente eller gutt høhø)

Så i dag har jeg bare sittet og glodd. Sett tre twin peaks-episoder (SAMSON FRA CARNIVALE :D:D) og surfet på nett etter jobber. Jeg har virkelig lyst å flytte ut snart og slutte å "snylte" på foreldrene mine. Likevel finner jeg ingenting, så jeg vurderer å spørre på et lefselager av alle ting, der ei venninne jobber :ler: En må ta det en får, og jeg bør vel bli voksen snart.

Jeh, så var jeg i byen en tur og kjøpte singlet med stjerner :) Gikk hjem og foreldre har vært snille og kjøpt tortillachips og dip siden jeg er på min 7ende dag med menssmerter. De er snille, jeg er evneveik OG evnukk (nei).

Så jeg håper mensen forsvinner til i morra for jeg har kjøpt nye strømpeholdere og vil plage K med dem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest DyneTryne

I dag skulle jeg gjerne hatt et hull å grave meg nedi. Stor krangel med K på fylla, det er jo alltid like morsomt. Han skulle gå og gjøre noe jeg ikke liker han gjør, og ble fly forbanna. Etter det var alt han gjorde galt. Klarte tilogmed å klikke og ta balletak på han bare pga en misforståelse som fikk meg til å føle meg som ei hore :grine: Tror jeg har ødelagt alt nå, selv om det siste han gjorde da jeg gikk hjem i går var å klemme meg og si han er kjempeglad i meg og blablabla men samme for meg, folk kan brenne i helvete til de gidder å beklage for det som skjedde. Jeg skal gjøre det for ballene ialflall, for jeg vet det var idiotisk gjort, men jeg vil ikke skrive mer, dette har egentlig ikke noen noe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

takk bodillen :)

Han ringte i sta og sa han ikke husket noen ting, og jeg var bare sinna så i morra skal jeg friske opp minnet hans.

Kan ikke ha det sånn på denne måten. Jeg er jo kjempeglad i han, men akkurat nå har jeg bare lyst å smadre nesa hans. Men jeg tror jeg gjorde nok skade i går :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

ser dagboka mi bare handler om han for tiden. Kanskje det er ekstra sårende når det er han som gjør noe dumt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

nå har vi vært på byen. eller han er ennå.

vi tøysekrangla og plutselig kommer det en gammel venn av han og drar meg med ut og truer meg på livet hvis jeg er stygg med han igen. (k ja)

så begynte jeg å hyperventilere og ble kastet ut for jeg forstuyrret de andre. han fikk ikke med seg det selv om jeg sendte fnoen venner inn for å si fra, men de aner ikke hvem han er og har tydeligvis pratet med feil person. han betalte taxi for meg hjem til han og skulle jkomme etterpå og jeg sitter bare og skjelver og venter på at han skal komme.

har aldri kranglet verre pga misforståelser før og jeg hater dette her :(

kan han ikke bare komme nå og snakke ut så jeg slipper å sitte på kg og bekymre meg halvt i hjel? av en eller annen grunn er jeg livredd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Går litt bedre i dag. Han kom omsider hjem sånn i 5-6tiden etter jeg hadde ligget i 2 timer og spydd av nervøsitet om han hadde blitt med han drapstruende tullingen, eller noen andre kompiser som er veldig glad i å presse på han speed (har skjedd en gang, men jeg er skeptisk til dem for det om)

Full som en alke og husket ikke noen ting av kvelden. Jeg var rasende, måtte sitte en halvtime å vente på han da jeg ble kastet ut, fordi han ikke fikk det med seg. Han var jo helt på trynet.

Ikke klarte han å innse det heller da han kom hjem om morraen, han ville bare ha kos han. Men for første ganga på de 2 årene vi har drevet på, sa jeg for en gangs skyld NEI hold fingra av fatet.

Da han våknet i dag kunne han ikke huske noe. Ga han et referat og kjeftet og grein og han viste tydelig anger. Det var det eneste jeg trengte å se, at han angret på oppførselen sin og skjønte han hadde gått aaaaltfor langt.

Så ordnet vi opp. Jeg sa at jeg var fortsatt litt sint da jeg gikk, men hatet iallfall ikke fleisen på han mer. Og jeg sa at om dette hadde vært en annen venn enn han, hadde vennskapet vært over for lengst etter den oppførselen så han kan takke sin lykkestjerne!

Fres.

Nå skal jeg roe meg ned i 2 dager før jeg skal bort til han torsdag og se lost og mallrats. Forhåpentligvis gneldrer jeg ikke mer når jeg ser han i hodet mitt da.

Mannfolk og alkohol :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest DyneTryne

skjære dagbok. Jeg har ennå mensen men den ser ut til å gi seg. Jeg håper den er borte i morra, for jeg planlegger sminkesex med K.

I morra skal jeg også til tannlegen :frustrert: Godnatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Ja hei forresten holdt jeg på å drite/pisse/spy på meg av nervøsitet, da jeg hadde kjøretime og kjørte fram og tilbake fra kjøreskolen selv :tommelsmil: alt gikk bra!

Men før har han alltid kjørt opp til lund og tilbake derfra. I dag kjørte jeg alt selv, og har aldri irritert meg mer over syklister/fotgjengere midt i veien i hele mitt liv! herrejesus. Gikk rett mot en bil med et vettskremt kvinnfolk bak rattet, unger er ganske suicidal avogtil.

Men NÅ skal jeg sove, med lille Miopus på hodeputa :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest DyneTryne

Tannlegebedøvelsen lammet øret mitt sånn at jeg endelig fikk min traguspiercing! HOHO! Svindel fra min side! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen

Grattis med ny piercing! Jammen er du praktisk anlagt, og...

Du, det er vel komplett umulig å finne noen med trangere bukser enn tightsmannen, men han her er ikke snau: http://youtube.com/watch?v=ym016NijZXs

Han må da ha barbert alt av kjønnshår for å få igjen den buksesmekken der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...