Gå til innhold

Yakyakyak


Gjest milkyway

Anbefalte innlegg

Gjest DyneTryne

Neh, skal til han som er flink til å lage det i dag, men noe sier meg at han har glemt å kjøpe is :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest DyneTryne

I dag er det siste dag på trafikalt grunnkurs, og jeg skal bestille kjøretime :hoppe: Etter det er det innom butikken og kjøpe kaffe, is og bananer! Ingen vet hva jeg skal opp til K og spisedrikke mens vi ser nyeste episode av lost :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

:-D Dyrebabyer er den nye hiten her nå for tida ;D

Pffft ikkeno grunn til å leve sunt når det smaker så godt vel? :) Jeg gleder meg som en tulling iallfall og jeg skulle ønske klokka var 6 nå!! For da hadde jeg vært på butikken og kjøpt disse tingene. Hmm glem det, den skulle vært 7, da sitter jeg og drikker denne greia. Namme :--D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Begynner du å bli verpersjuk dynetryne? Siden du er så opptatt av beibier mener jeg? ;) Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest DyneTryne

Øh nei, heller stikk motsatt. Tar en test den 12 og håper det ikke er noe inni meg, og jeg er virkelig livredd, men dyrebabyer kan jeg se bilder av for K er ikke et beist ;D

...ikke på DEN måten iallfall hoho!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Ja men ikke noe babyprat i gjesteboka mi før etter den 12, ellers sladrer jeg til mods! Ellers er dere kule :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest DyneTryne

Han var da fin :P

-----

Så dagboka!

I dag sto jeg opp i går. Ikke sovet i natt og ikke planer om å sove ennå heller for jeg skal til folk. GÆH

sliten og trøtt men likevel våken. Merkelig tilstand

nei jeg er ikke på noen rusmidler jeg bare får ikke til å sove når det er så fint vær ute, dessuten måtte være hos ei venninne i natt som forrige helg ble voldtatt og nettopp er blitt slått opp med av dama. Så støtte trengs!

Nå sitter jeg bare pog venter på at iskaffen skal komme hjem. Og han K skal våkne så jeg kan hen og plage han med de vakre blå ringene under øynene mine hah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest DyneTryne

Heihei! Ja vi ble kjørt rett til døra av kompis av maya heldigvis, så det var bare å gå rett inn og sove :) Dere også? Kjipt dere ikke kunne bli lengre i kristiansand buhu men vi skal nok ses igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Nå kjeder jeg meg mye! Sitter hos K som skulle spise middag med familiefolk og er tilbake om en time for en halvtime siden. Tia går seeeeint! Så jeg har bare kvinneguiden og cedricpus så lenge ;O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Blæh. Dårlig humør nå. K var trøtt tidlig og ville legge seg etter et par episoder med carnivale. Jeg hadde/har kvalmende hodepine og la meg nedpå ved siden av han til bussen skulle gå (siste dag før det må fylles på og det har vel ikke jeg penger til på meg) så sovna jeg. Også ringer vekkerklokka "neeei sooov heeeeer!" men jeg måtte hjem både pga jeg må hjempe mio å få i seg mat etter forgiftningen og det hersens busskortet.

BAH! Jeg kunne ligget inntil en halvnaken varm kropp i verdens beste mykeste seng nå :( Istedenfor må jeg sove i en hard dusteseng med sengetøy jeg skulle skiftet i dag men har altfor AU i hue til å gjøre :frustrert:

Dynetryne trenger også nærhet! Faens banneord hei hå nå er jeg sint igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...