Gå til innhold

Yakyakyak


Gjest milkyway

Anbefalte innlegg

Gjest DyneTryne

Dette er resultatet av 2 store kaffemilkshakes til frokost, 3 kopper på traffikaltguejnrtgerKURS og ern stor bananamilkshakekaffe nå kjeg har mye enersi som må ut og bakcspace tar jeg meg ikke brye med ei heller rettskrivning!!!1111 YO!

Her i min dagbok vil det skrives om puling, kaffe og sikkert mars volta også.

Sånn som nå; Jeg savner puling, og nå har jeg drikket kaffe og skal høre på marts vol,ta! :_--D

Jeg er i go gang allerede du! Ny uvane jeg må slutte med, iokke på internett med oi ordentligheten; Slutt å si DU på slutten av slutten av sentingene dine!

DUUDUU herrefred. Jeg skriver som en femåring. Snakker om detg, jeg måtte skrive for hånd i dag for første gang på¨år, og jeg skriver som en femåring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest DyneTryne

Kaffen er viktig, jeg lover!

bøllefrøet, her er det lov å bølle for jeg rølper! :-D

-

Jaujau nå har jeg roa meg ned litt! Nå venter jeg bare på mensen så jeg får lov å begynne på nye p-piller, men den er treig. Det er to grunner; enten har angrepilla klusset det til, ellers har den ikke virket! Tre grunner faktisk; jeg har ustabil og aner ikke når den skal komme uansett for sist var den en uke for tidlig >:---O Jeg vil den skal komme nå, jeg vil være sikker i sengen så jeg slipper å ta angrepille hver måned! >;--( For jeg lover, når alle sår leges, skal han få smake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Bøll meg oppetter veggen så røølper jeg deg på taket >;---D BAHAHHA jeg bør se en video nå ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest DyneTryne

*runke*

Endret: Tro om jeg tør å spørre om det er farlig om jeg mistet synet i et par sekunder to ganger på den fredagen? :ler: De ringer vel mentalhelse.no men jeg er da bare syk i hodet og trives med det! :eeeh:

Endret av DyneTryne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Dustenabodama, du!

Vi var gode venner da vi var små og lekte hele tiden. Så fant hun gud, og jeg mistet han. Hun gikk mindre og mindre sammen med meg, men fikk kontakt igjen. Da fikk hun vite jeg røyker litt av og til (slapp av, jeg bedriver ikke så mye sånt nå, flere uker siden sist) og dama eksploderte helt. Dette er et år siden, og jeg får med jevne meldinger av henne med "Jeg er lyset, jeg er gud, jeg ER" og andre salmer og mener jeg er helt på kjøret :ler: også har hun hørt meg høre på mars volta utafor vinduet og mener dette er lite kristent. Prøver hun å få meg til å være en liten satanopprører eller? Det var jeg jo for 6 år siden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Poenget mitt glemte jeg!!!! NÅ!! sto hun borte ved nabohuset, jeg tittet bare ut vinduet etter katten, og midt uti veien står hun plassert med en kikkert som peker mot mitt vindu rett på meg! :hår: Hva i alle dager er det med dette kvinnfolket! :grine: GÅ VEKK NÅ DA! HUSJ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest DyneTryne

Min dag i dag kan jeg skrive om. Selv om ikke mye har skjedd, for jeg satt bare på cafe med min godeste maya og så gikk jeg hjem. Nå vil jeg ha noe å spise, men kommer ikke på noe!

Jeg gleder meg til i morra, da skal jeg på trafikkalt grunnkurs, og det betyr etterpå er det bare 2 ganger til, så skal jeg begynne å kjøre :-D Etter det skal jeg opp til K og se LOST. Håper jeg greier å holde kjeft om mensen til 1 april, for dette året SKAL jeg greie å lure han med graviditet! 3 forsøket på rad blir det, men denne ganga skal jeg være overbevisende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest DyneTryne

Hihi han ser enda mer liten ut etter han klippa seg ;D;D;D;D

avogtil omar= humor avogtil omar=sex på boks

---

SKJÆRE dagbok, nå sto jeg opp, tror jeg la meg litt for tidlig (halv 8) men skal sove litt mer etterpå igjen. Bare ha meg noe toast og en røyk og chillaxe youknoooow.

Gårsdagen/natten er helt vekke for meg nesten, har aldri vært så lenge våken før! 31 timer ble det vel til slutt, og jeg funderer ennå over hvem som har rotet med 4 kaffekopper her, røyket opp 3 kvart 20pakning og vokset underlivet mitt!! FREKKHET! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...