Gå til innhold

Yakyakyak


Gjest milkyway

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest DyneTryne

I natt drømte jeg at jeg hadde fått noen groteske rynker under øynene. Jeg bare kom på det og tenkte "FAEN" før jeg husket det var en drøm. Hah.

Nå er jeg lei av å sitte her og glo. Om ikke folk våkner snart og gir lyd, setter jeg meg til og glor på frustrerte fruer. Har fått dilla, bare litt senere enn andre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Hyl, A4 ringte i dag og sa noen hadde avbestilt time, så om jeg ville komme og kjøre i morra! :O Så jeg sa ja, men det kom veldig brått på og nervene mine er iiik no hoho!

Det går nok greit.

Hadde tenkt å klage om at mio nesten ikke spiser, men nå står hun og jafser i seg :D

Notat til meg selv; Få deg et ligg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Fydda! Cedricpus spiser alltid pizza ;(

---

I går pulte vi! Det var faen meg på tida :----D

Hah. Nå sitter jeg og venter på at ovnen skal bli varm så skal jeg ha naanbrød med raitamix mens jeg ser på frustrerte fruer. Og etter det skal jeg opp til K igjen så skal vi lage kaffemilkshake og se på carnivale! :)

Ting går bare så utrolig flott for tiden og jeg er bare glaaaad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest DyneTryne

Fyllik, beeerkeeper :tunge1:

Skjære dagbok, i dag har jeg vært hos tannlegen ;( Ble sparka ut av senga til K klokka 8 og jeg har vært bitter helt siden. Ikke rakk vi pule på 5 min heller ;(

Og nå kan jeg ikke spise før kvart på 11 engang, jeg hakke hatt frokost engang og holder på å spy ;-----------( Fysj føy. Jeg får se på my name is earl mens jeg venter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Jepp, det var nam! Hadde ikke au i tanna, men hun tok på noen fluorgreier som skulle virke i en time uten å spise eller drikke noe! Så nå! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest DyneTryne

Hu hei!

I dag har jeg vært i byen på cafe med noen venninner, og kommet meg innom hi fi SKJEDEN for å kjøpe bursdagsgave til K. Han får k26p hodetelefoner :hoppe: Jeg er så snill! Bare gavekort da siden de ikke hadde dem inne ;( MAgda

Jeg tror han skal bare få det i dag, selv om bursdagen er på søndag. Jeg klarer ikke gå rundt med gave til noen i veska i 4 dager! >:--O

Så nå skal jeg bort dit med halvbussen så skal vi se lost, og sesong 2 avslutningen av carnivale. :hoppe: Weehu! Jeg elsker den serien, håper sesong 3 kommer snart (eller i det hele tatt).

tjo hei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest DyneTryne

Serie som nettopp hadde sesongavslutning på NRK2. Det handler om et sirkus på 1930tallet som reiser rundt og en prest som er litt for glad i søstra si :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Nå sitter jeg bare med dumme tanker her. Jeg er jo glad for at testen viste jeg ikke var gravid, men likevel sitter jeg å er lei meg nå. For å ha mistet noe som aldri egentlig var der engang :( Håper det går over snart. Er ikke vant til å ha sånne tanker, og trodde ikke jeg hadde lyst på noen baby men nei, sånn kan det gå.

Men en dag under rette omstendighetene kommer jeg nok til å bli mamma håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen
Nå sitter jeg bare med dumme tanker her. Jeg er jo glad for at testen viste jeg ikke var gravid, men likevel sitter jeg å er lei meg nå. For å ha mistet noe som aldri egentlig var der engang :( Håper det går over snart. Er ikke vant til å ha sånne tanker, og trodde ikke jeg hadde lyst på noen baby men nei, sånn kan det gå.

Men en dag under rette omstendighetene kommer jeg nok til å bli mamma håper jeg.

Jeg tror det er sånn man tenker når man egentlig begynner å bli ganske moden for akkurat dette med å få barn.

Jeg kjenner ei jente midt i 20-årene som ble gravid ved et uhell nå nylig. Etter mye frem og tilbake bestemte hun og kjæresten seg for å bli foreldre, men så aborterte hun en uke etterpå. Og hun ble jo kjempelei seg... Jeg blir faktisk ikke veldig overrasket om de kommer til å gå inn for å få barn nå...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Nei det ligger vel noe i det der. Jeg bare visste ikke at jeg var klar for å tenke i de baner ennå, så hele greia er bare merkelig :forvirret:

Men takk for kg-glem og en :klem :til deg og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...