Gå til innhold

::"Snørebukser" - fint?::


Leo

Anbefalte innlegg

Oj, den på bildet var jo kjempestilig. Tror neppe at jeg greier å gå våren i møte uten å ende opp med noe slikt i skapet.

Men sånn bukser med genserarm (+vrangbord) skal jeg holde meg unna. Samt slike som snøres sammen under kneet og går ut igjen under, blæh :tunge1:

Noen som har sett de 'fiskerbuksene' ? Så at siste KK var full av slike fiskerbukser, jeg synes de hadde for mye 'lortfall' i skrittet. Minnet litt om 80-tallets harembukser....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er sant Aline - jeg så det jo også i helgen :lol: . Så det mer som treningsdress, jeg da...

Den på bildet syns jeg er fin - trodde ikke det var slike som ble diskutert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

den andre buksen der, den er slik jeg trodde vi snakket om, den grønne, litt vide, som er avsluttet midt på ankelen, men som vel er knytt sammen eller brettet sammen slik at det blir litt posete.

Jeg synes faktisk det er stilig jeg, buksene på begge bildene!

Ville ikke brukt høyhelte, spisse sko til noen av dem, men det er vel mest fordi jeg ikke synes høyhelte, spisse sko egentlig er så innmari stilige! (får jo bare tre meter bein med dem jo!!!) :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke brukt høyhelte, spisse sko til noen av dem, men det er vel mest fordi jeg ikke synes høyhelte, spisse sko egentlig er så innmari stilige! (får jo bare tre meter bein med dem jo!!!)  :x

Det er akkurat det som er vitsen, fortstår du vennen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok.. nå synes ikke jeg tre meter lange føtter ER noe stilig jeg da!!

Kjøper meg heller disse militære midt på legge buksene og bruker lavhælte høye støveletter til, litt tøffe sådane, gjerne med røff såle og snøring foran! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du føtter eller bein? Hvis du mener bein, så kan jeg fortelle deg at mine aldri kommer til å virke uforholdsmessig lange! Jeg lover :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe sitter og se på Idol - og der er det en som har sånn bukse ...og høyhælte støvletter ..kunne IKKE tenke meg å gå i slike .....absolutt ikke :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Buksen på den første linken er ganske tøff syntes jeg, men jeg hadde valgt flate joggesko til. (Og da forsvinner kanskje det moderne - altså å ha sylspisse høyhelte eller boots til).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor stappe buksa oppi skoene??

Jeg skjønner ikke poenget, men så har jo jeg ikke akkurat

"fashion-sense".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lizbet

Synest disse buksene er mindre pene. Og har fått rimelig klar beskjed om at slik kommer ikke hjem døra hjemme....

Synest moten har en tendens til å være fæl sånn ca annet hvert år...

Sikkert noen fine innimellom, men...... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...