Gå til innhold

::"Snørebukser" - fint?::


Leo

Anbefalte innlegg

Må bare sjekke om det er meg det er noe alvorlig galt med eller om jeg bare er i ferd meg å bli gammel :lol:

Har registrert at det er veldig "in" med bukser i "army look" som snøres inn midt på leggen og som brukes sammen med høyhælte, lange støvletter. Er det bare meg som synes dette ser helt j**** ut? Innser at det kanskje kan fungere som en morsom vri dersom man er 180 cm høy og veier 50 kg, det er bare det at det er så få av oss som er så høye og slanke. De jeg har sett ser mest av alt ut som en potetsekk med støvletter på og det er vel neppe hverken sexy eller elegant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er SÅÅÅÅÅÅÅ enig!

Tror aldri jeg kommer til å vise meg i sånne bukser! Jeg er visst for gammel, jeg også. Og ikke bare høyhælte støvletter - lave støvletter à la Robin Hood!!!

Nei, dette er IKKE fint etter min smak. Takke meg til klassisk buksefasong, gjerne med litt "sleng" nede... Dessuten må man jo også "følge opp" mht. jakker, sko etc. i riktig stil til disse buksene. Ser for meg meg selv med armybukser - og min kjære, gode allværsjakke... :ler:

Nei, denne moten håper jeg går fort over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær ikke redd for at du begynner å bli for gammel, for jeg er 20 år og synes det ser like forferdelig ut!( Buksene altså. )

Av alle slags bukser i alle de varianter man kan finne, for å ikke snakke om alle fine skjørt, greier de å velge disse.

Men du vet hva de sier..

"Smaken er som baken, den er delt"

Sandra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først syntes jeg det så helt tåpelig ut, men nå synes det begynner å se kult ut. Men jeg selv kommer aldri til å gå i noe slik, da jeg betrakter slik motesvingeer som et fenomen for unge mennesker.

Unge mennesker= Under 30 år :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

he-he.. synes det kan være litt morsomt jeg da! Om personen er gjennomført! :wink:

Om jeg kommer til å bruke det selv? Har vel funnet ut at man vet ALDRI hva jeg kan finne på å kjøpe meg!! :ler:

Jeg har kjøpt meg kordfløyelsbukse med vide ben og innsnøring nederst og belte midt mellom hofta og livet jeg... og synes den er drittøff!! :ler: og knallrød genser med trange trompetarmer og digert trykk av ei syk bikje foran og bak!! :sjarmor:

Så om jeg hadde funnet på å kjøpe bukse til midt på leggen, med snøring... har ingen planer, men som sagt, sier aldri aldri.

synes det er helt grusomt med disse buksene som blir smalere nedover også, men de er visst på full vei inn igjen, og da kjøper jeg det vel da, når det er det man stort sett får tak i, og det som stort sett blir brukt.

Jeg er en bittelitt sprelsk sau!! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg med et par års margin sniker meg under grensen til Care for unge mennesker :ler: har jeg altså ikke tenkt meg å iføre meg dette fenomen av noen forferdelige bukser. Trodde først det var en spøk jeg, men ettersom det bare ble oftere og oftere jeg så dem, fant jeg ut at det antageligvis var seriøst allikevel. Uavhengig av høyde og vekt så synes jeg disse buksene er grusomme, og jeg tror neppe at jeg endrer syn på dem heller.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er stygt når det kommer, og blir veldig kult når vi har vent oss til det...

Ser at folk stapper buksene nedi bootsene igjen også - det gjorde vi da jeg gik på ungdomsskolen - eller gjorde vi egentlig det? Teit ser det ut i hvert fall.

Det finnes også endel ting som nordmenn har fullstendig uten selvkritikk trykket til sitt bryst - som aldri har vært verken tøft eller lekkert... så vi er da rare også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan med hånden på :hjerte: si at jeg aldri har stappet buksene ned i støvlettene! Ikke da det var mote for ca. 1.000 år siden en gang!

Smale bukser synes jeg imidlertid kan være stilig f.eks. med høye hæler og lang jakke. (Men med bare en kort topp f.eks. ser de fleste ut som vandrende romper :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Jeg er nærmere 40 enn 30... :oops: ,

men synes de buksene er kjempefine.

Har tenkt å kjøpe meg et par i grønt, men kommer ikke til å bruke spisse støvletter med hæler til...derimot litt tøffe joggesko.

Bud nr 1 for disse buksene er at de skal ikke være for posete, mine skal sitte godt over rumpa, lave i livet og være bare litt romslige i lårene.

L-B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie

Synes d ser tøft ut på den yngre garde, men tror at jeg selv ville ha sett ut som en slags krysning mellom nynazist/villmarkstulling med slike bukser.(Jeg er også en levisfreak...)

Klær kommer mye an på personen som bærer dem, så lenge man bærer sine klær med verdighet så kan en svartsekk se helt riktig ut på rett person

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Må bare si meg helt enig med dere som ikke liker disse buksene. Håper denne moten går fort over! Har opplevd før at nye moter har kommet som jeg i utgangspunktet ikke likte, men har blitt vandt til og likt de etter hvert. Men når det gjelder disse buksene har jeg sett såpass mange som går med det, og syns det er alt annet enn fint, ser bare rart ut :roll:

Ellers liker jeg best bukser som har litt sleng i bena, og de har fått inn mange slike typer i butikkene nå. Selv om jeg ser at det også har kommet modeller med rettere ben. Kjøpte i forrige uke en lee-bukse som jeg var kjempefornøyd med, litt vidde nede og litt lav i livet-helt perfekt for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Cruella

Måtte flire godt av beskrivelsen din, SexySadie!

:hoho::hoho::hoho:

Tenkte litt for meg selv nå at kommer jeg til å se ut som en tulling???

Jess!!!

:hoho::hoho::hoho:

Men jeg skal ha en slik bukse uansett!!

Liker kombinasjonen det røffe og det feminine.

Tror det blir stilig med den buksa med en feminin liten hvit topp over.

Gamle kjærringa som jeg er!

:hoho::hoho::hoho:

Lisa-Beth

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Bare kjøp deg bukse du, Lisa-Beth. Så lenge du er fornøyd vil d skinne igjennom og du vil se lekker ut!!

Ha en god dag!

Hilsener Sexy Sadie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk gjør jo som de vil, dah, og jeg ligger ikke akkurat våken om natten og bekymerer meg :lol: . Kanskje du er en av dem som har attitude til å bære dem vett'u, Lisa-Beth.

Var en tur ute for en times tid siden og jammen har ikke alle de "hippe, kule" damene i butikkene slike bukser, evt. buksen nede i støvlettene. De er slanke som siv, men det ser fantastisk forferdelig ut. (Nei, jeg vente meg aldri til platåskoene heller og kjøpte aldri et eneste par...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Jeg vente meg kjapt til platåskoene, er faktisk ikke helt avvent ennå...

:hoho:

Når det gjelder armybukser, så lurer jeg på om jeg rett og slett ikke er tidlig ute, kun et etterslep fra tidlig åttitall...

Synes å huske at jeg hadde noe lignende dengang, i kamuflasjestoff.

:oops:

Lisa-Beth

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...