Gå til innhold

::"Snørebukser" - fint?::


Leo

Anbefalte innlegg

Du vil ikke si at du viser deg utendørs i platåsko, Lisa-Beth :o . Nå blir jeg liggende våken i hele natt :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cruella

Bare etter mørkets frembrudd...

:oops:

Synes selv jeg går så klønete med spisse støvler og høye hæler (har det i skapet), platå er så mye lettere å gå med.... Er jo bare 163 cm høy, liker å komme ihvertfall 5 cm til opp i lufta.

Husker da platåjoggesko var in.... Sukk.....

:oops:

Lisa-Beth

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har link som viser bilde av en slik bukse. Er litt usikker på hva dere mener, det har kommet så mange 'nye' bukser i det siste.

Noen som er litt opp-puffet langt benet, noen med snøring rundt nede, og noen som har vrangbord rett under kneet....ser nesten ut som en for kort joggebukse.

Er det også noen som har snøring midt på leggen, sånn rundt leggen. Da blir det jo nesten som 70-talls fjellbukser??

Forvirrret nå :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja.. huff, de derre fløyelsbuksene, med trang vrangbord fra kneet og ned.... DET er noe jeg håper jeg aldri kommer til å kle på meg!

(men sier aldri aldri, husker vi gikk med sånne "bæsjet-i-buksa-bukser" med skrittet nedpå knærna!! Og vi syntes det var sååå fint!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, alle ser ikke jævlige ut, i allefall ikke i mine øyne. Har plukket meg ut en Mexx bukse med litt sånn 'puff' langt benet. Den er ikke spes. baggy egentlig, sitter fint oppe og har sånn knæsj puff.... :hoho:

Men det er jo min smak det da.....

Fløyelsbukse som ser ut som en alt for liten joggebukse derimot, no-way!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk og lov. det ER tydeligvis flere enn meg som syns det ser teit ut. da i kombinasjon med stilettstøvletter med spisse tær... og så står det liksom 'jeg vil være med i saueflokken' i panna på dem som trekker i denne habitten... det er likegyldig om det ser bra ut, bare det er 'moderne', liksom...

vurderte faktisk selv å starte en tråd om akkurat dette temaet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må forstå det, pingpong, at når jeg sier det ser j**** ut, så gjør det det! :ler:

Nei, da! Det må være lov å eksprimentere litt. Får du f.eks. øye på en vandrende potetsekk med sorte, høyhelte italienske støvletter, så er det jeg som har bestemt meg for å forsøke noe nytt... (Hvis det skjer må jeg dog antas å ha en o/oo på godt over 2...)

Jeg bare tuller, dere forstår det???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt går, HVIS det er gjennomført! Hvis ikke ser det heller ut som om det er noen som har lyst til å være moderne, men som ikke helt har skjønt det lell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at disse såkalte snøringsbuksene kan være stilige hvis det er gjennomført, der man har tilbehør som passer til denne stilen.

Forøvrig er det ikke slike bukser jeg sikler over.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uansett om det er pent eller ikke; så lenge ALLE går med det er det helt uaktuelt for meg. Hvorfor er det slik at det alltid er EN ting om gangen som teller? Plutselig nå går alle med buksene nedi støvlettene.

J%#&A saueflokk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

???????

Hva slags bukser er dette?? Trodde først det var slike med snøring forran jeg - de er jo stilige ......men snøring på leggen?? Har aldri sett det jeg ....... :oops:

BILDE !!!-har dere ikke en link folkens ? Ser det er flere som spør også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FInner ikke noe bilde, men regner med at det er en bukse som ser ganske normal ut til rett under kneet. Der snurpes den sammen som en genserarm, og går over i "vrangbord" som er helt trang og går ned til ankelen.

Jeg har ikke prøvd dem på, så jeg aner ikke hvordan jeg ser ut i dem. Har funent ut at jeg er for gammel - over 30. :wink:

Har ikke sett det på andre heller, men har undret over hva slags fottøy som brukes til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jøss, den var jo stilig!!

Trodde også dere snakket om disse Sissan nevner, eller at buksa er kuttet under kneet og snørt sammen.

Sissan, har du ikke sett noen i de buksene du nevner, så har du ikke kikket godt nok! Jeg så det jeg, i helga som var, på pen jente, sort fløyel, snurpet sammen under kneet med vrangbord ned til ankelen, tror faktisk hun gikk med brune lave vintersko til.

(De buksene synes jeg derimot er grusomme! Uansett hvem de er på, for hu som hadde dem på er jo både pen og har kropp til det.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...