Frk Doodad Skrevet 28. februar 2003 #41 Del Skrevet 28. februar 2003 Oj, den på bildet var jo kjempestilig. Tror neppe at jeg greier å gå våren i møte uten å ende opp med noe slikt i skapet. Men sånn bukser med genserarm (+vrangbord) skal jeg holde meg unna. Samt slike som snøres sammen under kneet og går ut igjen under, blæh Noen som har sett de 'fiskerbuksene' ? Så at siste KK var full av slike fiskerbukser, jeg synes de hadde for mye 'lortfall' i skrittet. Minnet litt om 80-tallets harembukser.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 28. februar 2003 #42 Del Skrevet 28. februar 2003 Det er sant Aline - jeg så det jo også i helgen . Så det mer som treningsdress, jeg da... Den på bildet syns jeg er fin - trodde ikke det var slike som ble diskutert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 28. februar 2003 Forfatter #43 Del Skrevet 28. februar 2003 Den som KATTAstrofe viser til er slett ikke den verste jeg har sett, men jeg ville nok ikke en gang ha blitt funnet død i en slik uansett :o . Dette bildet er desverre ikke særlig godt, men det var disse buksene jeg i utgangspunktet mente: http://www.kappahl.se/index2.asp?url=instyle (Kort nr. 2 fra venstre). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 28. februar 2003 #44 Del Skrevet 28. februar 2003 Personlig synes jeg buksa bare var hakket over joggebukse med pumps... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pink Skrevet 28. februar 2003 #45 Del Skrevet 28. februar 2003 Syns de er stilige jeg! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 28. februar 2003 #46 Del Skrevet 28. februar 2003 Alle bildene er annerledes enn det jeg trodde vi snakket om.... Kanskje meg som har misforstått... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 28. februar 2003 #47 Del Skrevet 28. februar 2003 den andre buksen der, den er slik jeg trodde vi snakket om, den grønne, litt vide, som er avsluttet midt på ankelen, men som vel er knytt sammen eller brettet sammen slik at det blir litt posete. Jeg synes faktisk det er stilig jeg, buksene på begge bildene! Ville ikke brukt høyhelte, spisse sko til noen av dem, men det er vel mest fordi jeg ikke synes høyhelte, spisse sko egentlig er så innmari stilige! (får jo bare tre meter bein med dem jo!!!) :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 28. februar 2003 Forfatter #48 Del Skrevet 28. februar 2003 Ville ikke brukt høyhelte, spisse sko til noen av dem, men det er vel mest fordi jeg ikke synes høyhelte, spisse sko egentlig er så innmari stilige! (får jo bare tre meter bein med dem jo!!!) :x Det er akkurat det som er vitsen, fortstår du vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 28. februar 2003 #49 Del Skrevet 28. februar 2003 ok.. nå synes ikke jeg tre meter lange føtter ER noe stilig jeg da!! Kjøper meg heller disse militære midt på legge buksene og bruker lavhælte høye støveletter til, litt tøffe sådane, gjerne med røff såle og snøring foran! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 28. februar 2003 Forfatter #50 Del Skrevet 28. februar 2003 Mener du føtter eller bein? Hvis du mener bein, så kan jeg fortelle deg at mine aldri kommer til å virke uforholdsmessig lange! Jeg lover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 28. februar 2003 #51 Del Skrevet 28. februar 2003 hehe sitter og se på Idol - og der er det en som har sånn bukse ...og høyhælte støvletter ..kunne IKKE tenke meg å gå i slike .....absolutt ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 1. mars 2003 #52 Del Skrevet 1. mars 2003 Syns de er stilige jeg... Men ikke til alle !!! ALT kler den smukke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 1. mars 2003 #53 Del Skrevet 1. mars 2003 Jeg synes ikke det er spesielt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. mars 2003 #54 Del Skrevet 1. mars 2003 Buksen på den første linken er ganske tøff syntes jeg, men jeg hadde valgt flate joggesko til. (Og da forsvinner kanskje det moderne - altså å ha sylspisse høyhelte eller boots til). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 2. mars 2003 #55 Del Skrevet 2. mars 2003 Hvorfor stappe buksa oppi skoene?? Jeg skjønner ikke poenget, men så har jo jeg ikke akkurat "fashion-sense". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 2. mars 2003 #56 Del Skrevet 2. mars 2003 Synest disse buksene er mindre pene. Og har fått rimelig klar beskjed om at slik kommer ikke hjem døra hjemme.... Synest moten har en tendens til å være fæl sånn ca annet hvert år... Sikkert noen fine innimellom, men...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå