Gjest Begonia Skrevet 16. januar 2008 #761 Del Skrevet 16. januar 2008 Så koselig å se deg igjen Vimselot. Lenge siden sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 29. januar 2008 #762 Del Skrevet 29. januar 2008 Ja, det er veldig sjelden jeg er på kg , men jeg har så mye annet å gjøre og slik har det vært lenge nå. Har enda en venninne hos meg, og jeg vil helst ikke sitte på kg når hun er her, slik at hun oppdager nicket mitt osv. Føler meg hemmet når jeg skal skrive og andre er i samme rommet. I dag måtte jeg opp kl. 7, veldig tidlig men måtte til legen. Ikke noe akutt, heldigvis. Selv om det kan være like ille med "lidelser" som er kroniske...eller kanskje verre, etter som. Må til behandling senere i dag, men før det må jeg gå gjennom en haug med papirer (har fått en klagesak, men den "snille" advokaten sier at jeg skal ta det helt med ro, og noe annet kan jeg ikke gjøre, er uforskyldt i saken) Tenker mindre og mindre på Han, tror det holder på å gå over, og glad til. Når jeg tenker over hvor mye og ofte han drikker og røyker, blir det ganske feil å romantisere det. (Sier jeg, vent til han ringer igjen, har ikke snakket sammen på over en uke nå, men jeg har slått av telefonen på ettermiddagene og kvelden, bare for å få fred fra alt mas. Han maser ikke, men andre gjør det av og til) Nå må jeg begynne å sortere papirene, har gjort det, men det kommer stadig nye som jeg finner i div. hyller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 2. februar 2008 #763 Del Skrevet 2. februar 2008 Gjør ikke annet enn å løpe for tiden... i dag må jeg shoppe, dvs ei venninne ringte og "please, bli med meg til byen..." ...fordi hun MÅ shoppe, jeg må bare handle inn litt mat... Har ikke bestemt meg helt, skal ringes om en halv time, er redd vi handler det vi absolutt skal og havner på en brun pub, men det er ok, er lenge siden jeg har vært på byen nå. Er bare det at jeg må ta det pent i dag, i morgen er jeg invitert i familieselskap, og må være i form. I går kveld var jeg sliten, delte en flaske vin sammen med ei venninne, skravlet, så en film jeg har sett før, var på nettet og tittet på menn (he he, vi lo godt, er tydelig at det er mange der som bare er ute etter sex...) Jeg laget en tulle-profil til henne, men ingen (ikke EN) var innom, kun pga nicket jeg ga henne...(hun protesterte villt, var et politisk signal i nicket og alle holdt seg unna og trudde de kunne brenne seg om de leste profilen hennes, og profilen var ok, hun ER en ryddig og ok dame) Men nå har jeg ikke tid til å skrive mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 2. februar 2008 #764 Del Skrevet 2. februar 2008 Hun har ikke ringt ennå, og jeg slår ihjel tiden her litt... Liker ikke å shoppe, men kan være med henne siden hun spurte så pent... Heldigvis skal hun ikke shoppe klær i alle fall. Selv om jeg kan være behjelpelig med å finne mens andre er i prøverommet (er verre å stresse alene med slikt) Nå ringte hun, da er vi klare for shopping da. Og jeg har ikke noen profil på noe nettsted for sjekking, bare for å få det sagt... la inn en profil for ei venninne, men hun bare rister på hodet av det. Og jeg ville gjort det samme selv, er sikkert nitti prosent som kun vil ha seg et nummer der ute, vet ikke jeg...men er skeptiker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 4. februar 2008 #765 Del Skrevet 4. februar 2008 Koselig å se at du er innom igjen en liten tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 7. februar 2008 #766 Del Skrevet 7. februar 2008 Takk Begonia. Er lite på nett... Igjen en dag der jeg har så mye å ordne at jeg nesten ikke gidder å sette i gang... Bare en kopp kaffe til osv... må ta flere telefoner, få unna en mail eller tre m.m. Sist lørdag shoppet jeg og ei venninne, ble som jeg trodde, vi tok en pubrunde etterpå, men dro tidlig hjem. Dvs ikke tidlig på morgenen... Så berget søndagen, som ble hyggelig (selv om jeg var så trett at jeg måtte sove par timer på dagen)... Går i surr, må printe ut en del papirer også, og vet ikke hvor jeg skal begynne nå. Finne viktige papirer, ta de telefonene, maile, printe (printe til sist)... Og frokost, som blir lunsj i dag igjen. Kjedelig, skal ta EN kaffe til, før jeg setter i gang. Det eneste jeg har gjort er til nå å ringe en telefon som ikke var nødvendig, men bare var koselig, og det er typisk meg å gå i kosefella... Har litt tidspress over meg nå og det stresser meg opp, men nå glemmer jeg alt til kl. 12 cirka, og da setter jeg i gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 7. februar 2008 #767 Del Skrevet 7. februar 2008 Har fått gjort mye... Men har i alle fall mailet, funnet papirer, tatt noen telefoner, vært og kjøpt sigaretter, og spist lunsj. Men har utsatt det mest prekære til sist, som vanlig, så må bare trekke pusten dypt og sette i gang igjen. Merker at det er lenge siden og sjelden jeg er på kg nå. Leser tråder, men føler ikke for å svare, er som å være på et "nytt" forum... Klarer ikke mer kaffe, og tia flyr. Er veldig effektiv når jeg setter i gang, men har disse pausene og har ikke så lyst å gjøre stort i dag, men må. Og i følge terapauten min er det ingenting som heter "jeg må"...det heter visst "jeg skal" eller jeg "har bestemt meg for" osv. Javel, men det er ikke alltid slik. I dag MÅ jeg !!! Litt sykt at terapauter har så glimrende ideer om virkeligheten, når de selv vet at det er ting man MÅ gjøre. F.eks. å gå på toalettet, man har ikke bestemt seg osv, men må det når man må... Kjeder meg, har mest lyst å bare tulle og tøyse med ting som er litt mer morsomme enn papirarbeid osv. Og kaffe har jeg fått nok av, tre store krus... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 7. februar 2008 #768 Del Skrevet 7. februar 2008 Er slett ikke ferdig med alt jeg må i dag...ser ut som det blir sen kveld før jeg kan ta det rolig... Men, har fått gjort det viktigste. Likevel MÅ jeg bare jobbe hele kvelden (litt for mange pauser i dag, men når jeg blir stresset, får jeg ikke jobbet effektivt og da er det like greit å ta pauser...) Og nå har jeg funnet noe jeg har lett etter i lang lang tid. Er så glad at jeg har lyst å kysse en eller annen på kinnet, men er alene akkurat nå (ei venninne kommer om en halv time, i kveld får hun bare finne seg i at jeg jobber...hun kan se på tv, lese eller gjøre hva hun vil...er forresten et program jeg også skulle sett, men kan bare glemme det) Litt kan jeg utsette til i morgen, men vil helst ha tingene gjort i kveld, har jo bestemt meg og vil gjerne sove godt i natt og ikke ligge og vri meg og tenke på alt jeg skulle gjort...og har ikke lyst å ta en sovepille bare fordi jeg var lat tidligere i dag (var ikke lat, var distre og ukonsentrert og stresset...) Er sulten, har nesten ikke spist i dag. Så jeg får lage en kopp te, lage en blings og begynne å jobbe igjen. Men nå jobber jeg mens jeg er GLAD og det er en uvant følelse. Jeg fant, jeg fant!!! Er bare rutinearbeid, så det er en kjedelig jobb jeg har foran meg, vet ikke hvor glad jeg er om to timer, men da er jeg kanskje ferdig om jeg begynner nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 12. februar 2008 #769 Del Skrevet 12. februar 2008 Frokost idag, et glass tomatjuice...og masse kaffe... Er stresset, stod tidlig opp, og lyst til å sove... Men må få gjort noe, i dag også. Har lite å skrive om. Skjer lite og det som skjer, vil jeg ha for meg selv. Lovet å lage middag i dag, men visste ikke at menyen var planlagt alt (så for meg halvfabrikata)...så må stå ved komfyren i par timer... Sukk. Håret kommer til å stinke etterpå. Men, nå må jeg få gjort noe, synes alltid jeg har noe jeg må rekke...men er ganske treg egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 18. februar 2008 #770 Del Skrevet 18. februar 2008 Har det travelt. Vet ikke helt. Traff på en venn av meg og vi satt på en benk i parken og pratet sammen da tv kom og skulle intervjue oss. Vi. Eh, nei, ikke interesserte... Så lo vi godt etterpå. Hadde lyst å stikke innom en pub, men jeg hadde ikke tid. Skjer lite og ingenting, men er egentlig ok nok. Skal passe hele to bikkjer om noen dager, men skal bare ha den ene noen timer. Må ta en telefon nå, er noe hele tiden. Sliten, sov dårlig i natt, er trett... Blir en time minst, i senga etterpå. Alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 11. mars 2008 #771 Del Skrevet 11. mars 2008 Har bestemt meg for å flytte...er tusen tanker som surrer i hodet nå, er begynt å tenke på eksen igjen også, men kan bare glemme han, er bare lei av singellivet iblant. Men vi hadde et decennier sammen, så ikke rart at jeg ikke klarer glemme han helt, tankene kommer, hva gjorde vi feil osv. Reiser snart bort for en stund, har mange planer nå, og singellivet er ikke så verst, men har sentimentale perioder... Må ut, mangler sigaretter, kun to igjen og det holder ikke. Skal slutte, men vet ikke når... Ser på andre jobber også, er så full av planer nå at jeg snart blir forvirret, men det er jo vår... En kopp kaffe til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 17. mars 2008 #772 Del Skrevet 17. mars 2008 Er så treg, men er trett... Har lovet å ringe en eks etter jobben, men har ennå ikke fått ut fingeren. Vet ikke om jeg vil møte han i dag heller, har sovet lite i det siste. Skriver her for å kvinne-guide meg opp, men det hjelper ikke. Har lovet å ringe, var jeg som sa det, så må vel gjøre det. Fan fan fan. Jeg må ringe. Nå. Har sånn angst for telefoner av og til, at jeg ikke burde hatt telefon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 17. mars 2008 #773 Del Skrevet 17. mars 2008 Har ringt, var bare personsøk. Like greit, han ser at jeg har ringt da, men før jeg rakk ringe, ringte det på hustelefonen, må tenke litt på det... Er så trett, nesten helt svimmel, hatt muskelsmerter hver natt, og ibux og paracet hjelper ikke. Har røkt litt mer enn vanlig, blir helt hypokonder snart og lurer på om det er pga. det (røykeben, har hørt om det, men jeg er vel for ung...) Tror det kommer av anspenthet. Tok en valium på lørdag som jeg fikk av en venninne og da sovnet jeg momentant. Har litt for mye å tenke på, sier til meg selv at det kan jeg tenke på senere, men det ligger og venter, dvs. jeg er så usikker. Valg. Velger jeg det ene, får jeg ikke det andre (ikke snakk om menn), men det er tungt. Jeg har ikke valgt noenting konkret av større betydning nå, bortsett fra at jeg har søkt på nye jobber m.m. Skal jeg ringe eksen en gang til? Aner ikke om han har kontantkort, men det ville være typisk han, bortsett fra at han lever på sin kunst og fra hånd til munn, og sikkert ikke har hatt (tatt seg) råd til å kjøpe ny telefon, ble ranet på gata og måtte kjøpe ny, men forsikringa dekker vel det, bortsett fra at han neppe er forsikret da... Vet ikke om jeg ringer senere, han blir neppe innbilsk av det. Er venner, men det hender jeg savner han, men går alltid over, er kanskje blitt vant til å være singel... Også er det kanskje en annen jeg bør rette fokus mer på, men jeg vet ikke om jeg gidder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 18. mars 2008 #774 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Jg bør ikke fokusere på noen, han svarte aldri og jeg ringte aldri han andre. Traff en nabo, og fikk tlf av en annen venninne, ble bedt på "faka dori middag", vi gikk, men jeg var ikke så sulten. Traff en venn av en annen eks, gikk på en pub after, men blir egentlig litt lei av å møte venner av ekser som trur de kjenner meg. Forferdelig lei. En av dem jeg var mest glade i er død, bare lungekreft. Vet ikke om jeg skal tilgi han. Gjør jo det. Er begynt å se alle som er døde, jeg forstår ikke at de er død. Jeg ser bare ansiktet når jeg sitter og tenker for meg selv, og lurer på .-.. Traff tre brødre av en eks i går, en eks, ikke eksen... Morsomt, jeg var retoriker. Savner ikke eksen, savner tilhørightets betydning men ...men. Men hvem savner jeg da... ingen, kun sex milde mosex... Endret 18. mars 2008 av vimselot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 18. mars 2008 #775 Del Skrevet 18. mars 2008 Prøver alltid se glad og kynisk ut, men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 18. mars 2008 #776 Del Skrevet 18. mars 2008 Våken og føler meg ikke edru... Passer bikkje, en venninne kom innom med den og vekte meg tidlig, hun bor rett i nærheten så jeg må kanskje gå tur med bikkja... Har drevet med hundekjøring, ikke konkurranse, så er litt sånn at bikkja kommer først, er ganske slitsomt, men er så bevisst på hundens behov, at den må være fornøyd først, før jeg kan slappe av osv. Alle tenker vel på samme måte, men jeg får helt nerver av det, men er jo fyllesjuk (ikke helt enda men) så jeg er ekstra sensibil. Pratet med broren til en venninne av meg. Han har kutta ut alkohol nå og dama er på en klinikk. Var dritforelska i han da jeg var et barn, men det er vel den mest hyggelige personen jeg har vært forelsket i...og lenge siden. Han er utrolig nær når jeg snakker med han, det er nesten som å snakke med meg selv. I grunnen ikke, han er mer reflektert enn meg, men jeg sier ikke så mye, er ganske fattig på ord bortsett fra når jeg tuller. Nå stirrer bikkja på meg, den nekter å gjøre fra seg på verandaen min, tisse der kan den gjøre, men... Hvorfor sa jeg ja. Skal slutte å tenke sånn, nå er bikkja min. Traff en psykologvenninne av meg på butikken i går, mens jeg hamstret øl, det fikk meg til å tenke at "jeg slett ikke er frisk og bør begynne i terapi igjen", men jeg har ikke lyst, føler at å rote i fortida bare er... fortid. Ble heller ikke skuffet da eksen sa at han var travel i går, er ganske redd, men det blir ikke oss igjen, jeg har glemt hvordan man har sex. Men nå må jeg lufte bikkja, kunne hun ikke gått en lang tur med den før hun kom... Ikke dens feil. Merker at jeg er blitt førti, har aldri vært hønemor, men nå begynner jeg å synes synd på meg selv fordi jeg ikke kan være ansvarlig og få flere barn... Det er merkelig. Og håpløst, siden jeg ikke har planlagt noen barn, men bare følelsen er der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 18. mars 2008 #777 Del Skrevet 18. mars 2008 Lurer på om jeg er alkoholik eller kun en stor konsument... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 18. mars 2008 #778 Del Skrevet 18. mars 2008 Blir sprø, må sette på musikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 18. mars 2008 #779 Del Skrevet 18. mars 2008 Burde sagt nei til å passe bikkja, men kan ikke angre heller. Er trett, forøkte å blune litt, men da hylte telefonen. Jeg kan ikke ha hund, på fast basis, er for somlete og unik søvnemessig til dette. Par timer, og tur igjen. Rett og slett. Er ikke sinna på that dog, men dette er, ødelegger søvn. Men bare en kveldstur, hun henter fantomet i morn tidlig. Rejka, visste at jeg var er f.sjuk. Hvilket menneske jeg er, sukker fordi jeg helst vil sove, og nå kosemoser bikkja. Har en nabo som har en datter på omtrent den aldreren...jo kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 18. mars 2008 #780 Del Skrevet 18. mars 2008 Går og spør nabodama, hei her har du en bikkje... Den leser mine tanker og synes det er mer intersant enn når jeg ligger og prøver og sove under dyna. Datteren har spurt mange ganger, men veit ikke om hvilken kamphund jeg har nå... vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå