Gå til innhold

Min


Gjest vimselot

Anbefalte innlegg

Gjest vimselot

Jeg klarte aldri å bestemme meg for om jeg skal være dolly duck, minnie mus eller barbie dolls...

Endret av vimselot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vimselot

Men nå har jeg lært at jeg bare kan være meg selv...

Huff, denne dagen begynte litt vanskelig, men det løste seg. Jeg hater mas, og det skal lite til for å stresse meg (selv om jeg vet at jeg motsier meg selv nå, i mitt indre... for jeg greier å bevare roen i de fleste situasjoner, utrolig nok...)

Det er enda litt mer mas på gang, om en time eller to. Jeg har mest lyst til å bare gjemme meg og lese en bok og late som jeg ikke eksisterer, men det kan jeg ikke...ikke i dag...

Det er gjerne slik at enten skjer det ingenting, eller så hender alt på en og samme tid. Når jeg tenker meg om, er det et luksusproblem, for jeg har fått en glad-melding.

Men jeg føler ikke for å være så veldig sosial i dag. Hvordan forklare det til andre uten å si at jeg har fått influensa nå igjen? Men det er ikke et problem, bare noe jeg gruer meg litt til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Right. Bingo...(det gikk bra)

Men jeg føler at folk har så skyhøye forventninger til meg....

Jeg ringer snart han derran typen fra dalastrøkan og.... Men han har enda mer skyhøye forventninger av meg, dvs perfekt...

Jeg håper han bare er interessert i et knull, og når jeg ikke vil og sier i fra så er vi bestevenner blitt!

Men tør jeg det. Ja, jeg tør selvsagt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vimselot

Nei, for han kan prate... og han vil ha sex (før vi gifter oss til og med, det trodde jeg ikke om menn fra dalastrøk... he he he)

Vi hadde ikke sex, for jeg sa at jeg var redd...og han virker veldig sympatisk...

Men nå vil jeg ikke møte han, i alle fall ikke før til uka. Jeg trenger tid. Og jeg kan jo ha virutuell sex, med hvem jeg vil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Jeg må sove par timer nå. Etter at han dro hjem i natt, gikk jeg til en venninne som jeg vet er døgnvill. Der ble det par øl og vi satt og skravlet til langt på natt...

Så nå ser senga mi slik ut: bøker, tegneserier og vannglass ved siden av.

Jippi, jeg er kjempeheldig, jeg har ingen mann og er enda jomfru (4 mnd. gammel jomfru men det teller vel?)

Men aller aller mest har jeg å sende han en sms og spørre om han kommer med en flaske vin i dag også, men jeg er ganske sliten så jeg tror ikke jeg skal...

Han venter sex, men da får han vente lenge (jeg er blitt tyrann, men det er bare fordi jeg er redd for å gi fra meg singel-tilværelsen min)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

HAN ringte meg. Spørsmål om påskeferien...men jeg sa at den alt er fastsatt...

Men han ringte meg.

Og jeg elsker han og får oss begge til å le.

Venninna mi sier at siden jeg er forelsket så bør jeg bli med han på fjellet, men jeg tør ikke... Kanskej jeg skal, men ....

Jeg vil ikke utdype mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

:) Glem evenukken nå da? Jeg er forelsket i flere. Det er herlig.

Men jævla frustrerende av og til. (Jeg gjør ikke noe galt for jeg har ikke sex med noen. Jeg er bare en stor flørt...)

Det er vel lov å flørte. Jeg har ikke gitt noen forhåpninger og vi har passert tusenårskiftet...

Er litt sliten. Var hos ei venninne i går og vi ble animerte etter som timene gikk...men våkna opp til en sms fra HAN (jadda, jeg har rangert dem alle sammen og selvfølgelig går jeg ut etter han som er minst oppnåelig akkurat nå...)

Det sikrer jo singellivet mitt også så lenge han ikke fortsetter å invitere meg på hytteturer i påska...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Jeg ...det ble litt sent i går, men jeg er superglad for at eksen min deler på å ha hund sammen med meg. Det er dager der jeg fan ikke har lyst å gå ut for døra, men hvis han må på reise i forbindelse med jobben, så må jeg. Jeg bor midt i Oslo-gryta, og jeg synes ikke det er ideelt mht dyrehold, men Lady er glad og det er bra.

(Hunden hetter i kke det, men hva så. Det er en flink hund, krevende (som alle hunder)

Men jeg er både heldig og glad for at vi avlaster hverandre.

Han jeg er forelsket i nå, må kjøpe hest til meg for jeg er såå forelsket... (da må vi bo vegg i vegg, hest er jo en livstil og ingen lett jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vimselot

Nei...

Nei nei nei... og nei. Lady er ikke så syk? Hun klarer ikke å gå... jeg fikk tlf fra eksen nå og han skal ta henne med til veterinæren.

Nei... Lady er ung og må overleve dette, selv om hun er syk nå... Jeg vet ikke, men kanskje jeg skal bli mer til dyrlegen, så jeg (så jeg kan si at noe avlivning kommer ikke på tale nå)... men vi bor litt unna og jeg har tatt to glass vin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Ringte og spurte, men han tar ikke bikkja med til dyrlegen... fordi Lady både spiser og drikker men halter (jeg blir sprø på eksen).

Jeg skal ringe han igjen eller sende melding og si at er det ikke bedre ganske snart, så må det veterinær-besøk og rtg. Han hadde faktisk ringt, men på veterinærkontoret mente de at det var ok...

Ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Det går bra med "Lady", men det virker som om foten er skadet... Jeg kan ikke gjøre noe herfra, nå er det eksen min som har ansvaret og vi bor en kjøretur vekk...

HAN ringte, og vil ha meg med på hytta i påska...han vet alle mine motsigelser, men jeg vil gjerne...kanskje...hvis jeg tør...

Han vil at jeg skal dra til Bergen nå, men det kan jeg ikke...og den hytteturen er vanskelig, men han sa at han skulle hente meg og dra meg med... (jadda, han vet at jeg er forelsket...)

Men jeg vil ikke. Kanskje til neste påske... Men jeg vet ikke, det er svaret...jeg vet bare at jeg er utrolig overjordisk glad i han...men han er også en av bad gutta boys...bare at jeg kjenner han, veldig godt.

Jeg er dritforelsket, og det er kanskje et faktum? Jeg vet han er glad i meg, men han er så varm og het og glad i mange...men

Det er ikke mer å si.

Ikke kan jeg tvinge eks til å ta med bikkja til veterinæren heller, for han vil bli sur (han har jo ringt).

Jeg ville skrive mer personlig, jeg vil bare tenke og kanskje lese litt...

Endret av vimselot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest vimselot

Det er heldigvis ikke noen katastrofe med bikkja. Slik jeg har forstått dette med kneskåla så finnes det fire grader og jeg tipper han har 1.

Men nå er det prostata også, men det kan opereres.

Jeg klarer ikke å innse at det er så vondt å se et dyr du er glad i bli syk osv. Never, men jeg vet at det er en del av å ta til seg noen å være glad i, da må man risikere å miste og...

Det har skjedd så mye i dag. Nesten for mye. Noen dager har jeg bare mest lyst å sove og sove...

Men jeg tvinger meg selv (ike alltid, ellers trur jeg at

Jeg tvinger meg selv, og når det er vanskelige daga, men det er det jo nesten (aldri)...

Jo.... enten skjer alt på kort tid, eller så skjer det fan meg ikke en dritt på aldri så lenge og man ...

Jeg er forvirret nå, fra sjokk til et nytt sjokk (eks som vil ha meg tilbake, syk eks...),

Og jeg som er vilt forelsket i bare en. Men jeg vil ikke ha han heller, for jeg føler at jeg trenger tid, ett år eller to eller ti...

Er han moden når jeg er moden, ikke å forakte, men ellers ikke...

(problemet er at jeg elsker han...)

Og eier null tålmodighet og er møy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Jeg kan ikke skrive mer...han får meg til å blomstre...jeg vet at han er glad i meg, og jeg er en flørt, så jeg spurte han rett ut om han hadde lyst på meg og...

Ha ha ha. Han sa ja, og jeg visste jo (vet) det.

Jeg spurte han om gode råd ang menn, men der ville han ikke gi meg noen svar... dumme mannfolk...som bare ler av meg...

Grr... men han er tilgitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Han ringte nå igjen, og han tenker på meg...

Han vet at det kommer en drittsekk på besøk, men han stoler på min dømmekraft...

Jeg elsker han...

Jeg er singel, men har "en frier i hver bakgård", selv om jeg ikke har det. Jeg er pen når jeg er uthvilt, og stort sett sjarmerende men det hender ofte at jeg er stille som dugg...

Kan ikke skrive, må ringe og høre hvilket råd...for det husker jeg ikke, men forsto jg dt rett. var det at jeg må stole på meg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...