Gå til innhold

Min


Gjest vimselot

Anbefalte innlegg

Gjest vimselot

Nå har jeg virkelig sovet lenge... men jeg trengte kanskje det.

Har litt fylleangst ennå. I går ble det både øl, vin og tyrker. Våkna med hodepine, og hadde heldivis cola i kjølern, men klarer ikke så mye i dag, tror jeg.

Angrer ikke et sekund på at jeg ba eks gå. For en frekk fyr! Først ber han en venn av meg gå (de kjenner ikke hverandre), så kler han av seg og legger seg i senga mi. Hvis han hadde spurt eller vært annerledes, kunne han fått sovet her, men han oppførte seg som om han eide både meg og livet mitt.

Klarer ikke tenke på det, blir bare dårlig. Jeg skulle gjerne kastet han ut en gang til...men er glad det er over. Det var bare tilfeldigheter som gjorde at vi møttes i går?

Er ikke sikker, for han kom samtidig som en venninne av meg og hun visste hvor jeg var. Blir paranoid her snart... Mest lyst til å gå til naboen og gråte (gråte over hva? Spilt melk? Men de vil sladre, han vekket hele oppgangen)

La dem sladre. Hvis de spør, sier jeg bare at jeg helst ikke vil prate om det.

Har såå lyst til å snakke med noen nå, kanskje jeg ringer venninna mi (hun som kom så og si samtidig med eks, og som hadde med seg en mann som hun selv har sagt er merkelig...men hun er ikke mindre merkelig selv)

Åh, det er som om jeg har slått med en hammer og truffet meg i tåa, fingeren og hodet samtidig...

Fullesjuk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vimselot

Må jeg så må jeg... :sjenert:

Ringte en kamerat, men han kunne ikke. Jeg må i butikken, har en halv meter dorull igjen... og så fyllesjuk.

Det er alltid sol når jeg er fyllesjuk, og regner når jeg ikke er det...

Og jeg glemte solbrillene mine hos en venn...

Hjelp meg, jeg lider, har mest lyst å krype under dyna og sove til det blir natt og gå på bensinstasjonen...

Jeg har vasket vinduene, og det ser så lyst ut ute... Kåt er jeg også (en bivirkning, blir det hver gang jeg er f.sjuk, men har ikke hatt sex på mnd. og år nå, fordi jeg ikke vil)

Men de selger ikke dildo på butikken, og alle menn som har prøvd å få nærmere kontakt med meg enn vennskap, har jeg vært kort mot i over ett halvt år...

Lurer på hvor varmt det er ute nå, og det er jo midt i verste rushen og kø og trafikk... jeg sover kanskje par timer først (men da snur jeg dag til natt igjen)

Jada, har dopapir nok til noen timer, men kjøleskapet er tomt...

Økologisk tomatjuice duger sikkert til i morn.

Jeg vet ikke, og jeg gruer meg. Går jeg ikke nå, må jeg gå i morn (og da skinner også sola og ...

Knurr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Jeg da, svarer i alle rare tråder, og blir sikkert misoppfattet, men det er det samme.

Jeg må på den fordømte butikken. Har lyst å kjøpe reker, men å sitte alene og pille reker og drikke hvitvin? Nei...

Kanskje jeg bare steker sopp... Jeg vet ikke, har ikke matlyst, har spist frokost (sov leenge)

Er trett, men sove nå blir for dumt. Da våkner jeg i kveld og er våken hele natta.

Er litt bekymret for en venn av meg, som har vært i noen uker i ******** . Han skulle være hjemme i går, men når man ringer til hans mobil, er det bare pip, pip pip.

Kan ikke gjøre noe, når jeg ikke vet noen ting. Venninna mi har nøkler til hans hus og han har ikke gitt en lyd fra seg. Jeg kan ikke tenke på det, men håper ikke det har hendt han noe. Han er litt "på kanten" når han har drukket, og i en helt annen verdensdel i en storby.

Jeg må kvinne meg opp. Nå sitter jeg i aerobicsbukser og t-shirts og har mest lyst til å sove.

Pga. f.syken. Kanskje jeg bare sover. Det er helg og om jeg er våken i natt, betyr det ingen ting, har masse bøker osv.

Ordet "må" er et fyord, i mine øyne. Jeg vil ha valg, men jeg velger jo selv.

Fysj, jeg er forelsket i den mannen Han enda...men mest glad i han. Han gjør meg bløt, derfor sier jeg fysj. Jeg er ikke bare betatt, og ikke bare glad i, men også et vilt begjær som kanskje er forelskelse...

Jeg vet ikke.

Og jeg driter i det nå. Jeg må ta vare på meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Jeg burde ikke skrive nå... lånte en øl av naboen før jeg gikk på butikken, ble så frustrert.

For: fikk med meg den handlelista:

fiskeboller

løk

melk

karri

og øl til naboen også...

Jeg er så dumsnillete at det stinker, men jeg tenker ikke gå til 4 etg og levere varene på døra. Det er sikkert.

Hva jeg handlet til meg selv? bortsett fra toa.papir?

Sigaretter

Øl

Lighter

Jeg trenger en mann, men jeg vil ikke ha de som vil ha meg. Jeg vil bare ha de som sjarmerer meg og som (merkelig nok) er veldig snille med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Takk svingstang... :)

Jeg er våken nå, da er jeg "i rute igjen". Jeg liker å sove litt lenge, men...

Det er irriterende å våkne, se på klokka og så er den ti på sju og det er lørdag...

Til og med foreldrene mine gidder ikke stå opp sju i helgene selv om man kan stille klokka etter dem (jeg er mer rotete, og surrer litt av og til. De skjønner ikke at jeg har det så rotete osv)

Merker jeg er trett igjen, kanskje jeg skal lese på senga og sove litt mer.

Ikke kan jeg ringe noen, ikke besøke noen. Klokka er ikke åtte engang.

(jeg kan jo ringe og stille meg åpen for skjellsord, det gidder jeg ikke, jeg hater å bli vekket selv)

Må alltid ha tlf. på lydløs om natta. Ei venninne kan ringe dag og natt. Men hun sliter veldig. Likevel kan jeg ikke være tilgjengelig 24 timer i døgnet, og av og til må jeg bare la være å ta tlf. når hun ringer. (slemt, jeg vet ikke...hennes problemer kan jeg ikke gjøre noe med, men jeg tar tlf. når jeg har overskudd)

Jeg lurer litt på om en annen venninne av meg går på kokain... Jeg har spurt, men hun nekter. Hun er et fasade-menneske de lux. Men når hun er på besøk, er hun helt rolig og vanlig, helt til hun f.eks. har vært på toalettet. Da begynner hun å prate med armene samtidig som hun prater med munnen, i ett kjør...

Noen ganger har jeg bare blitt så sliten, for hun blir så "mye", at jeg har sagt at jeg er trett og at hun må gå. Hun blir ikke sur pga det. Jeg er blitt litt flink til å be folk gå når jeg er sliten.

Jeg vet ikke hvordan kokain gir ut signaler, selv om jeg har prøvd det selv to ganger. En annen venninne av meg som møtte henne, mente at hun gikk på kokain, og hun vet mer om rus enn meg.

Så lenge hun nekter, kan jeg ikke spørre mer heller.

Og han som dro til ******* , har enda ingen hørt noenting fra. Men vi kan ikke dra dit og lete liksom....

Trett. Jeg så ikke på klokka da jeg la meg så jeg har ikke peil på hvor mange timer jeg har sovet...

En hel lørdag, og så tidlig på dagen...

Hm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vimselot

Huff, hva har mine foreldre grillet inn i hodet mitt (stå opp om morgenen...osv)

Jeg er så trett, har vært i kjøleskapet og fylt et glass med øko.tomatjuice. Jeg har to valium som jeg fikk av en venninne, men jeg tar heller sjansen på en bok og senga...uten piller.

Mora mi kan forresten ikke utstå tomatjuice, så jeg ligner ikke på henne.

Nå er klokka så mye, kanskje jeg skal ringe ei venninne og høre hvordan det går. Hun bor så isolert, sammen med en fyr som jeg ikke ville bodd med, verken på den ene eller andre måten...

Kg har holdt meg "våken" siden sju i dag. Men alt har sine grenser her i livet.

Jeg som leser en god bok (ikke god nok til at jeg har lest den ferdig da, men...)

Jeg ringer venninna mi, svarer hun ikke, har hun tlf. på lydløs.

God natt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Nå går det rundt i hodet... Hun med problemer, svarte ikke, så jeg ringte en annen venninne. Vi snakket og kom tilbake til ungdommen...

Det finnes andre steder (alle steder) der barn på 13-14 år, blir utsatt for ekle ekle pedo menn.

Jeg har så lyst til å dra til hjemplassen min og skyte. Virkelig drepe, hele gjengen, alt.

Men de er snart halvdøde, bortsett fra at de har sønner.. Jeg er ikke fra kautokeino, så ikke tro det engang (venninna mi minte meg på saken, siden vi snakket om det som skjedde i vår bygd). Det finnes så mange andre steder. Venninna mi ble utsatt for verre ting enn jeg, jeg var nesten tilskuer jeg fikk dårlige erfaringer, jeg og).

Til og med gifte kvinner forsvarte sine menn, mødrene demmes, alle...

Grunnen til at jeg fikk gå litt i fred, var at alle visste at min pappa ville drept dem hvis de hadde rørt meg (likevel prøvde de, det var bare å sjenke litt alk til en 13åring, osv)

...Jeg kommer ikke til å tenke på det mer, men det henger igjen.

Ubevisst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Er såå trett, og det er lørdag. Har nesten ikke mat, tomatjuice, men...

Argh. Må jeg i butikk i dag igjen. Den dumme dumme venninna mi, var bare sleip. Jeg handla inn for henne, melk og ... jeg lukta det, hun fikk ikke besøk i går, og alt var bare latskap fra hennes side.

Og mer orket jeg ikke bære. Hvis jeg spør henne i dag, kan jeg bare glemme det. Hun har alltid en sykdom hun kan skylde på (jeg tuller ikke). Hun er oppegående fysisk, men lyger så det renner av og t il.

Aner ikke hvilket vær det er ute, har ikke åpnet for vinduene.

Jeg får vel bare kle på meg da, og gå og handle litt mat. Kan ikke skylde på henne, hun sliter og jeg kunne sagt nei.

Seng og mann hadde passet meg bra nå.

Han går i butik mens jeg leser bok, han lager mat, mens jeg sover osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Har sovet litt, men må vel i butikken snart... (mye lyst)

Klarer ikke tenke på det engang, må bare ta på meg klær, sko og gå, og ikke tenke...

Vil helst bare sove mer, men jeg kan ikke snu døgnet igjen... jeg kan, men å være alene våken midt på natta har jeg hatt for mye av...og jeg er ikke mørkeredd, bare litt selskapelig av og til.

Skriver ikke ett ord mer, før jeg har vært ute og lufta meg og kjøpt inn mat...

Jeg orker ikke nesten, og har kjent meg selv i panna, er helt varm...

Noen vil sikkert si at det er mangel på sex, men jeg får ikke sex på rimi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Fikk det til, jeg som hater å gå i butikk og særlig på lørdag (har ikke noe i mot barn, men alle har barna med)

Har ikke noe mot foreldre heller, som tar barna med seg, det er bare jeg som blir lett stresset i butikker.

Men er hjemme nå. Og like trett. Men jeg skal prøve å holde meg våken til åtte-ni, da kan det hende at jeg er overtrett og lysvåken, men den boka jeg leser nå er heldigvis ikke så spennende at jeg ikke sovner...

Savner Lady, torsdag var han her og vi gikk to lange turer sammen. Han liker ikke samlivsbruddet, og vil at jeg skal være med. Han ser så forvirret ut, stakkars når eks hentet han. Men han prøver påvirke oss, til at vi skal bli sammen igjen, for det er det han liker best (flokken samlet). Kanskje jeg skal slutte å se han, men han er i godt humør straks etterpå, sier eksen, og det samme når eksen har dratt herfra. Men det er litt annerledes, han er på en måte vant til at hos meg er han bare par dager innimellom, mens han bor med eks nå.

Så kan det gå par uker til jeg ser han igjen.

Huff, jeg åpnet en tråd om overgrep under helse, kanskje jeg ikke burde gjort det, det er såå personlig, men det er et viktig tema (har ikke lest og sett om noen har svart). Jeg vet ikke hvor mye jeg skal si heller. Anmelde nå? Saken er sikkert foreldet, og jeg kan ikke gjøre det alene.

Bevismaterialet er borte, men kanskje jeg skal spørre venninnen min om vi skal anmelde...tror jeg vet svaret.

Hun har lyst å flytte (bor ikke der, men i en by ikke så langt unna), fordi hun stadig møter på pervo menn.

Vet ikke om jeg klarer å skrive mer om det, en som stod meg nær, tok selvmord. Jeg rakk aldri å spørre om også overgrep var i bildet i ungdommen...

Nok er nok.

Jeg klarer ikke tenke mer på det, ikke akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Er enda så trett, vet nesten hvorfor...

Kan ikke være på i.net mer nå, får gjester. Mest lyst til å avlyse det, men... de erher hvert øyeblikk. Jeg får bare si at jeg er ikke er i form.

Det hele er helt uformelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Nå er jeg helt ute av døgnrytme. Sovet par timer, våknet nå... men regner med at jeg legger meg igjen og sover noen timer til. Fikk par venner på besøk, de bor rett i gata her og dro i ett-tida. Da sluknet jeg. Vi drakk litt vin, kanskje det er det som har gjort søvnen min litt forstyrret...

Til uka har jeg bedt to venninner jeg ikke har sett på lenge på middag. En av de drikker ikke, så jeg er usikker på om jeg skal ha det helt alk.fritt. Må spørre henne, om vin til maten går bra (hun drakk før, og er ikke hysterisk, men tror hun er skeptisk hvis det blir for mye)

Hjelp, jeg har ikke tenkt på hva jeg skal servere/lage engang, men jeg tar det på sparket. Går vel for lammekjøtt, vet ikke. Og midt på natta orker jeg ikke å tenke på mat og oppskrifter.

Fryser, er nok ikke helt våken. Noen ganger skulle jeg ønske jeg hadde en mann, men han ville sikkert blitt sur nå når jeg våkner og ikke har døgnrytme...

Skal snike litt på forumet, men det er vel ikke mye som skjer der. Lurer på hvorfor jeg er våken nå, men det er litt typisk, enten våkner jeg sju, eller så våkner jeg rundt 3-4 tiden, men jeg pleier å sovne igjen.

Bråvåknet og husker ikke hva jeg har drømt engang. Kanskje like bra, tror det var noe om menn...ikke seksuelt.

Jeg er litt forsiktig med hva jeg ønsker meg. Ønsker jeg meg en mann, kan jeg ende opp med en som dirigerer og denger og det vil jeg ikke ha.

Har det i grunnen fint uten mann (har hatt samboere før), og han som er avhengig av piller, tror jeg ikke jeg ville fungert sammen med. (bare som venner)

Jeg er nødt til å se litt saklig på det og ikke la følelsene styre, dessuten er det så enkelt å være forelsket uten fornuft, mens det daglige livet er noe helt annet.

Vil verken han eller meg selv noe så dumt som et evt. samboerskap. Vi kunne endt opp med å krangle og alt ville kanskje bare blitt tull og rot.

Kan være litt fornuftig, bare jeg får litt tid til å tenke. Uten for mye påvirkning. Det nytter ikke å si til meg at jeg må ta meg sammen, men selv om det går inn det ene øret og ut det andre, kan det hende jeg likevel lar meg påvirke... Har luftet litt tanker om det her på kg f.eks. og også til andre irl.

Men hvem skal jeg være forelsket i nå? (er enda forelsket i han, men vil ikke tenke på det mer)

Ikke trenger jeg en mann (noen har prøvd å sjekke meg opp, men jeg har vært for avvisende. Det ligner ikke meg, men tror jeg trenger litt alene-tid nå)

Har vært singel før, men har bodd sammen med en eller annen kjæreste i flere år enn jeg har vært singel. Sammenlagt. Dvs etter at jeg ble 18.

Møter jeg en mann, håper jeg han er litt annerledes enn de jeg har møtt før, dvs. snill, men jeg tenner ikke på snille menn (dumt ja, men kan jeg bestemme hvem jeg tenner på? Nå bruker jeg ikke prevensjon engang og har lagt sexlivet litt på hylla)

Har kondomer, i hylla blant bøkene, men det er bare til nødbruk. Foreløpig er pakningen uåpnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vimselot

Nå er jeg litt frustret. Våken enda. Har til og med spist frokost...

Jeg skriver at jeg er våken men føler meg ikke våken...men nå må jeg ikke gå i fella og synes synd på meg selv. Klokka er snart halv seks. Søndag, og tirsdag er det 1.mai. Har avspasering i morn.

Er glad Lady bor hos eks, for jeg er av og til så søvnforstyrret at det halve kunne vært nok. Han er et rutinemenneske, og det var ikke uten grunn at det ble slultt.

Savner Lady, men så lenge bikkja har det bra, (bedre enn jeg kan bidra med), er det godt å vite at han tar ansvaret.

Føler for å krype i senga igjen, snart... leser jeg litt, er jeg garantert å sovne om ikke lenge.

Skulle ønske jeg hadde både mann og hund (hund har jeg jo, men jeg er bare barnevakt for den nå, men det er ok nok)

Føler for å ha en manns armer å krype inn i, men om han hadde like rare vaner som jeg, ville jeg faktisk ikke likt han noe særlig...

Middag til uka. Hva skal jeg lage? Tror jeg vet, men er usikker... veldig også.

Jeg er flink å lage mat, men får likevel prestasjonsangst. (Jeg vet hva jeg lager, men bare å finne råvarene, tar ikke bare en tur på en butikk...)

Har ikke så mye penger heller, må kanskje overføre fra sparekontoen...men ok.

Jeg savner en mann i mitt liv, men jeg bor ganske trangt, så her kan han ikke bo...

Kanskje det er like bra. (nå blir jeg trettere og trettere, må finne senga mi igjen)

Av og til er jeg redd for å sove, jeg får en slags panikk (når man sovner mister man kontrollen)...samtidig som jeg elsker å bare late meg og sove...

Men nå kom søvntoget, og legger jeg meg ikke nå, går det (iflg. det jeg vet) tre timer til toget kommer igjen. Samme det. Det er jo søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Hadde akkurat lagt meg da en venninne ringte. Jeg stod like godt opp igjen og hun var på besøk en tur. Lurer på hvordan jeg skal klare å holde meg våken til i kveld, men jeg skal prøve... dog, har mest lyst å krype under dyna igjen og lese til jeg sovner.

Kan henge på kg helt til det blir "leggetid" men er for trett til det også, dessuten har jeg hengt på kg mye nå og er litt lei...

Har ryddet litt, men det var fort gjort og noen større prosjekt orker jeg ikke nå.

Tenker jeg får med meg nyhetene før jeg legger meg. Vet ikke, leser en spennende bok og kommer til å sovne, men... (jeg vil jo helst ikke sove nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Joda, jeg ble lysvåken på kvelden i går, så litt på tv og leste på senga, men sovnet ikke før to, og våkna halv 7...

Gruer meg, må på et kjøpesenter nå (trenger par ting). Har mest lyst til å ta bussen, men har egentlig bestemt meg for å gå (i alle fall den ene veien).

Kanskje ringe naboen og høre om hun har noen ærend der etter jobb. Vi kan jo sette oss på en uteresturant slik at det blir litt mer hyggelig enn å bare handle... Været er jo fint og jeg har allerede vært utenfor døra.

Da begynte jeg å føle meg forkjølt (er kanskje allergisk), men det gikk over ganske fort selv om jeg fryser nå.

En venninne av meg får besøk etterpå og lurte på om jeg kom, men jeg føler ikke for det. Hun vet at jeg sliter med søvnproblemer.

Har en mistanke om at mer jeg tenker på problemet rundt å sove, så sovner jeg enda mindre, men det er rart at jeg våkner så ofte (nattlig).

Kanskje det er fordi jeg har så mye jeg skulle og burde ha gjort og har stresset meg litt opp.

Jeg skal ringe henne og høre om vi skal møtes, hvis hun har noe hun skal handle inn hun også, men jeg orker ikke hvis hun skal kjøpe klær...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest vimselot

Hun kunne, men skulle shoppe klær og jeg sa at det orket jeg ikke nå. Mulig vi møtes senere i dag, men jeg har (IGJEN), tenkt å ta tidlig kveld...

Har ikke lyst å gå noen steder, men... mulig vi møtes og tar en øl i sola, hvis vi gjør det før hun skal handle.

Vi avtalte ikke noe, men skulle sende sms.

:sur: Er så typisk, nå er jeg såå trett, men jeg kan liksom ikke legge meg nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Nå er jeg dønn...

En venn ringte, og da var jeg rask å spørre om han tilfeldigvis kunne kjøre meg... (jada, det kunne han, men jeg hadde lovet å kjøpe noen greier på apoteket til en venninne, og der var det kø...)

Etter det, ringe en annen venninne, så ringte min pappa, så ringte en annen igjen...

Og nå kommmer hun ene og henter pillene som skal gi henne forstoppelse...

Nå...

Må logg av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Vil sove sove sove, men lager mat mat mat...

Nå.

Har nettopp hatt besøk, men skrudde igjen korka på flasken. Bortsett fra en lille, 2 til hver.. Og jeg tålte ikke drikke så mye heller, men nå tar det 25 min. før maten er ferdig....

Jeg vil ikke drikke mer heller, føler bare uvelhet, og ikke særlig bekvem. Da gidder jeg ikke.

Jeg er premens. og da blir jeg ofte innadvendt. Og søvnen min mangler sidestykke. Finnes ikke noen prinser eller noen...

Hm, skal glo på tv nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Vet ikke. HAM min min ringte (min og min), men nektet meg å prate med alle venner og venninner, han mente jeg er hans og at han ville beskytte meg.... (mobilen er hans, selv om jeg ringer, men ellers...)

HVA, OG HA HA HA...

Akkurat, men han var ikke edru på en millimeter.

Endret av vimselot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...