Gjest vimselot Skrevet 27. november 2007 #721 Del Skrevet 27. november 2007 Tlf. ....og nå ble jeg både sinna og ...trist (jeg vil ikke være trist, men så ...) Hvorfor skal jeg være trist...jeg kjente han ikke, tror jeg...men ringte en venn, og en venn av han hadde dødd av en overdose, en som som haddde vært uten pulver i flere år nå... Jeg har mistet så mange venner i pulverdøden. Jeg har nesten ingen igjen, og de døde unge... Nå er en voksen mann død, en som har vært ren i mange mange år...en venn av en venn av meg. Kan jeg tenke på noe annet... Skal prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 27. november 2007 #722 Del Skrevet 27. november 2007 Hvorfor ringte jeg han akkurat nå, i dag... Hvorfor er et ikke spørsmål... Jeg må glemme det, det dør jo noen hvert sekund eller halvannet... Hvem jeg fikk vite det av? Prata med? Med Han. Han som jeg er så forelsket i, osv. En av hans venner. En av mine beste venninner døde av overdose, og jeg vet ikke hvor hun er begravet...har forsøkt å lete, men finner intet... Men jeg vil ikke, egentlig, ellers ville jeg fint funnet det ut. Jeg fortalte Han om en annens død, og han lyttet fordi jeg har inside informasjon (klarer det jeg)....men nå igjen... Jeg skulle jo tenke på noe annet. Bikinien som må dekke over magen, og (hva skal man med bh på en strand...men jeg følger reglene, om der finnes noen da) Nei, nå ble jeg bare trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 27. november 2007 #723 Del Skrevet 27. november 2007 Alt ble bare skitt i dag, dvs, håret er som silke, men alt annet er helt... jeg blir så lei meg, klarer ikke være alene... En eller to timer på en pub, kan kanskje... Eller kanskje kun sove... vet ikke, ser ikke land. Folk må slutte å dø, jeg bilr helt dårlig av det, jeg matkter det ikke... Er ikke redd for min egen time, men egoistisk nok, men nå dør det ingen på en tid, nå har det jo dødd en på tampen av året... Ingen ord, ingnt. Smerte. Nei. Sjokk. nei. Ja. Sorg: glem det Hva er dette livet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 27. november 2007 #724 Del Skrevet 27. november 2007 Stakk innom en venn, men han var på jobb, så det var ikke så ... dessuten er det ingenting å prate om... De døde er døde, og de hviler i fred. Nei, kan ikke ringe Han, men har snakket med en kamerat av han, som ikke visste noe om dette som har skjedd, og vel... nå ringer jeg ingen. Sender kanskje en klem-sms før jeg legger meg, men bortsett fra det, er det lite jeg kan gjøre. Han vet at jeg skal til varmt land, at jeg ikke venter, at han også må bli litt mer "overbevisende", men begjæret får meg aldri mer til å la vennskap ryke. Men det vet jo ikke noen andre enn jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 29. november 2007 #725 Del Skrevet 29. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 1. desember 2007 #726 Del Skrevet 1. desember 2007 Endelig alene noen timer... Han ringte meg tidlig i dag, men da var jeg i dusjen, så måtte jeg gjøre unna noen innkjøp før "julerushet" startet...og det regner og blåser og er guffent ute... Sendte sms til han, og han ringte meg igjen. Tydelig ikke edru, men ikke over det jeg kaller kanten heller (kanskje litt, for han flørter så jævla mye med meg når han har drukket, mens når han er edru, er han nesten den samme, men ikke såå ... men han flørtet ikke så mye med meg nå, ønsket bare at jeg var der...) Og han trur på at jeg har glemt forelskelsen og ser på han som en venn (selvsagt har jeg gitt beskjed om det, fortalt at jeg setter så stor pris på vennskapet osv...særlig siden han har en eller to faste damer han roter litt med, og også fordi jeg vil beholde vennskapet og ikke surre meg inn i en som surrer mer enn meg...) Føler meg litt råtten, for han vil ønske meg velkommen på besøk, men hvis han tror at jeg ikke vil benytte meg og bruke dirty skitne knep...dvs bare kvinnelist, eller dvs. bare være meg selv...da lurer jeg han litt, og det siste han vil er å ha en ulykkelig såret venninne (meg f.eks.) på besøk, men han er ikke så dum at han går i den berømte fella heller...eller dvs. det er han... Han er jo bare en mann, og havner vi sammen seksuelt, vil han se litt rart på meg (når jeg ikke ser det, men) etterpå...samtidig som jeg vil gjøre alt for å virke upåvirket, men vet ikke helt... Siden vi har snakket om rusbruk og misbruk av rus, er vi vel klare for å snakke om resten også, hvis vi må. Skulle ringes igjen om ca en time. Jeg burde vasket over litt her, men det er en dag på mandag også... Er så mye jeg skulle gjort, men å feie over gulvene her, tar ikke så lang tid. Har ikke fått i meg frokost, bare tatt en dusj, vært ute og shoppet par gaver, og tatt tre telefoner... Ikke alle til han, dvs. jeg ringte han tilbake når jeg kom hjem og så at han hadde ringt, men han svarte ikke...og da ringte han tilbake. Er trett. Har fått i meg kaffe, det er alt. Har lyst å "invitere meg selv" hjem til han over jul engang, men når han har drukket nå, vil han være positiv til det, og som jeg alt har skrevet, vil det kanskje bare bli komplisert... Ang. dra til varmen, vet jeg ikke. Kanskje det kun var en drøm, men er ikke sikker. Kan ikke skrive om alt her, men har cirka fire ting (med Han blir det fem...) å velge blant... og han kan jeg jo ikke velge akkurat... Hadde håpet han var i Oslo nå, siden han ringte meg så tidlig i dag, men dessverre ikke... Er ikke helt på knærne etter å FÅ han, det er ikke så viktig. Han er en av mine venner, og vennskap betyr mer enn et nummer eller tusen... Ser at jeg har glemt å kjøpe sigaretter, har en 20 pakning, men har ikke lyst å gå ut i vinden og regnet nå igjen... En venninne sendte sms og spurte om jeg ble med på et senter (hun skulle kjøpe julegaver). Svarte nei, ikke i dette været... Kjøper jo selv de fleste julegavene via nettet, eller egentlig gir jeg ikke så mange gaver...litt til de som har barn dvs. til barna, men ellers ikke. Hvorfor ringer han meg? Kan det være en liiiiten interesse, eller er det bare fordi jeg er en han kan prate med, og (jeg blir gal) han VET (visste i alle fall) at jeg lett blir sjarmert av han... Må jo være fordi jeg er så morsom... For ikke lenge siden fikk jeg kjeft av han...og jeg var såå fyllesjuk, og forstod ingenting, men jeg vil ikke skrive nærmere om det. Dvs. så han hadde ringt meg tre ganger, da jeg våknet, og to sms. Da måtte jeg ringe han, men jeg fikk i grunnen ikke kjeft, (jo egentlig, men den dagen sov jeg lenge og han var veldig...tøff, men jeg ringte han da jeg våknet og spurte hva som foregår...og beklaget om jeg hadde trådt litt feil, men i grunnen hadde jeg ikke det...det sa jeg ikke, på en måte sa jeg det, men han forstod da jeg sa A, dvs jeg behøvde ikke si B... var en filleting, men følte meg ikke høy i hatten når jeg våknet sent på dagen osv. Han var i alle fall ikke sinna på meg, var bare ...en biting, dvs. jeg bet ingen...og nå er det glemt, er lenge sia) Hva jeg skal gjøre i dag? Vaske her...det var det jeg skulle gjort, men sitter i stedet på nettet og venter på en mail, egentlig venter jeg mest på at Han ringer meg, igjen...men om han er ...for beruset, regner faktisk med at han blir litt for trett og ikke tar tlf om par timer) Hvorfor forelsket jeg meg bare i de gutta som er litt på kanten? Hvorfor ikke i de som er s.k. snille? Hvorfor bare i de som har draget på damer og som har damer bak hver busk? Men ok. Jeg skal takke ja til invitasjonen jeg vet vil komme, og dra dit, bite i det sure eplet, men holde han på avstand (dvs ikke noe sex)... Men blir det så veldig lett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 1. desember 2007 #727 Del Skrevet 1. desember 2007 Forstår ingenting. Klarer ikke spise, når jeg er alene. Han sover, vet det. Og snart sovner jeg også...men skal spise litt først, kanskje... Pratet litt med en som også er der, og h*n sa at det jeg og han burde gjøre, var å kutte litt ned på alkoholforbruket vårt. H*n vet at vi sliter begge to, men jeg aner ikke hvor mye Han drikker, vet bare at jeg gjerne ville ligget ved siden av han... Liker ikke bo alene, trenger ikke være en mann, men liker det ikke. Nå prøver jeg lage en varm lunsj, jeg spurte h*m om å vekke Han nå, men nei...to timer til... Og h*n trur at vi er sammen, selv om jeg har fortalt at vi aldri har kysset engang. Men ser vel telefonlinjene... Kanskje jeg skal spørre han om jeg kan komme på besøk noen uker i 2008. Vi ER jo venner. Jeg skal kaste snøball på han, og ...vel har mest lyst på å kysse han etterpå, etter at jeg og han har rullet i snøen... Drøm Skal ringe ei venninne, vet ikke helt... Han er i alle fall ikke her. Men, jeg kan kjeeede meg, mens han er hos sine faste damer (bare to)...jeg kan jo lese... Og kanskje han har noen mannlige venner (det har han) som kan spille backammon eller noe med meg... Fandens menn, jeg blir litt ... irritert, sikkert fordi nå er det gått over ett år siden jeg er blitt tilfredstilt av en mann... (det vet han, han sa det i dag, så noe husker han ... av mitt og meg. Blir man seksualfrustrert av å ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 1. desember 2007 #728 Del Skrevet 1. desember 2007 Går ikke mer på butikk, ei venninne ringte...regner med at hun trur at jeg går (nei takk, har sett været i dag)... Men stikker innom henne, siden det kun er ca femti meter, er så sliten, har enda ikke rukket spise frokost, men håper hun har ei bønne...tvilsomt... Hun er i alle fall morsom, men jeg vekket henne, ringte, og skal hun ha spesial service, kan hun be noen andre... te og en liten prat (bortsett fra at med akkurat henne prater jeg ikke om mine planer og ikke planer om, kun om ...det er kjedelig, hun blir så lett sjalu) Men, vasking i dag ble det i alle fall ingen ting av. Skal ringe Han etterpå, spørre rett ut om jeg kan komme på besøk over jul (han har gjentatte ganger sagt at jeg må komme, men han har jo ikke vært edru da, så nå skal jeg spørre om post-adressen, han har postboks, og sende han et brev, men vet at jeg kommer til å være en slu slu slu forelsket kvinne...og det veit han også, så mange damer som han har hatt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 2. desember 2007 #729 Del Skrevet 2. desember 2007 Jepp, han klarte ringe og vekke meg nå...vi prata i en time... Han sa så mye, men var forsiktig med å si "for mye", han sa at han er jævla glad i meg, og at han føler seg nærmest utro når han koser med (en langt yngre dame enn meg). Men han sa ikke HVEM han følte seg utro overfor (jeg skapte meg litt dum, og er skikkelig dum når jeg blir vekket...og ikke er våken på en hylle engang) Så hvorfor er jeg våken nå, mens hele verden sover... Har mest lyst å melde meg ut, i morgen blir det familiemiddag...og du verden, men det går ok. Føler meg så trett nå, men har jo bare sovet få timer. Vet ikke om jeg skal føle meg glad fordi han tydelig er interessert i meg, men som han også sa (han må alltid ha en type "manager i ryggen"). Han sa at vi ikke vet noenting. Det veit vel jeg også, vi har jo ikke hatt sex, vi beveger oss bare inn i intimsonen når vi prater, men vi prater ikke om sex, ingen sextelefon osv. Har så lyst å sende han en sms: f.eks. Har så lyst å elske med deg nå...han vet jeg har varme hender, vi har rørt hverandre ... litt... Men dumme mannen som vekker meg midt på natten, vanligvis har jeg tlf på lydløs, men glemte det... Siden han var full i går, løy jeg at han hadde sagt det og det, fridd til meg osv, men jeg klarte ikke la være å le og da forstod han at jeg bare kødda... Men nå sa han noe, at ...at han føler noe, dvs han kunne jo sagt rett ut at han vil teste meg ut, i senga osv. men han er for høflig til det. Usj, det er natt, og ingen mann her i senga mi... Våken og våken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 2. desember 2007 #730 Del Skrevet 2. desember 2007 Hvor i helvete er nøklene mine? Jada, har gått fra huset uten, en nabo i særklasse. Får en venninne, hun skal bo her i uker, til hun får seg noe eget... så jeg kan ikke avsløre meg som vimsete... Nå er jeg så pisse at jeg skriver automatskrift... fint å ha naboer... (så det var lys der) Men jeg er altså ikke den typen som ha ha ha, ringer på hos folk, forreste ringte jeg først. Chawes, ei venninne jeg prata med i telefonen sa at hun skulle stemme på Mona G, da sa jeg bare gjør det, da stemmer jeg på Chaves, og da er din stemme bortkastet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 2. desember 2007 #731 Del Skrevet 2. desember 2007 Nå må jeg komme meg opp igjen, men jeg er redd... Jeg må prøve, og jeg er ikke sikker på at jeg makter et nytt nederlag... Hater å bo alene, dvs. er ok, men ikke helt ok... Men førti år, bo i kollektiv, sammen med fisefine studenter, eller pratesyke alenemødre... Passer jeg egentlig inn der...jada, joa, kan starte kollektiv jeg, men hvem er så interesserte, skal spørre en venn som har bodd i kollektiv i alle (nesten) ¨år, men alt i meg streiker. ... retorisk sett, burde jeg planlagt å bo i kollektiv med Han, og drite i om han er sammen (han er glad i henne, men også i meg...typiske menn men...), så hva gjør man... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 2. desember 2007 #732 Del Skrevet 2. desember 2007 Ting forsvinner her, og ting skjer her, blir ikke redd, bare observerer .... Men nå er nøklene mine b orte, jeg har fått låst meg inn her, da må de jo være her, men de er ikke ...her... Vet hvilke steder jeg slenger nøklene...etter en tur på byen, enten på stuebordet, eller spisebordet, eller i en jakke, eller bukselomme.... Låsesmed på mandag da... Hvordan skal jeg sjekke Han opp? Og skal jeg det, er det ikke unødvendig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 2. desember 2007 #733 Del Skrevet 2. desember 2007 Det er ikke morsomt. Hadde jeg villet noe, så hadde jeg kanske villet at han ble sammen med henne på 28 år... han er jo glad i henne. Men han føler seg utro når han er sammen med henne, overfor meg... Og vi har aldri hatt sex...sammen. Og alt dette sier han til meg, men vi kan prate om det meste.' Men når det angår meg og han, rent bortsett fra vennskap, vet vi jo ingenting (han sa det), men fanden jeg har ikke hatt lyst på (jo det har jeg hatt, hurra). Hva jeg har sagt til han? Jaaaa......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 2. desember 2007 #734 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Talking, tlf. Morsomt, veldig, men nå ble han så gæren at han sa at da vi kysset (jeg har aldri kysset deg, da ville jeg husket det, og dessuten, jeg husker alle jeg har hatt pinlige seksuelle opplevelser med der... Da måtte han le... jeg spurte om han fisket... Han ... før vi kom så langt i samtalen, sa at han føler at han er utro mot meg når han er sammen med en ung dame han faktisk er glad i... Faen, jeg vil ikke skape problemer, men det var han som ringte denne gangen, dessuten er de ikke sammen, kun godd f.f. Må jeg møte denne mannen, som en mann og ikke kun som en venn? Vet ikke men må vel det, vi ender bare sdom venner igjen om det skjærer seg... men jeg vet ikke om ... jeg tør å ...men det faller vel bare på plass, jeg klarer vel ikke la være, vet ikke alt er så merkelig... men gleder meg ikke, aner at vi vil få tanker begge to, og være fra hverandre ...lenge, og kanske så lenge at... men jeg flørter så stygt med han, og han med meg, og noen ganger er vi alvorlige også, men jeg kan faktisk ikke tenke meg en mer humørsjuk mann enn han!!! Og jeg er ingen engel... Jeg har ikke hatt interesse for andre menn siden jeg traff han etter mange mange år, og han føler seg utro når han ligger med en vakker ok dame som han er glad i??? Trur jeg skal gi faen i å møte han, og gi han klar beskjed, men det er noe jeg vet, vet ikke så mye, vet bare at vi må møtes og så kan vi gå videre... Nå ville han plutselig ikke ha barn, men jeg har kanskje ønsket meg han så mye at jeg får han? Da skal jeg huske på å la han være han... Men, han vil ikke like meg, jeg er for flørtete... Men jeg skal minne han på grunnen til at han likte meg og la merke til meg... jeg flørter ikke, men sier så mye rart noen ganger, dessuten kan jeg være grav alvorlig og... Og ingen kan ta det fra meg, og han vil ikke... Han er annerledes, men jeg kan ikke la den unge dama som er kjempeglad i han, gå foran meg... i alle fall ikke når han føler seg utro når han ligger med henne (det har han ikke fortalt til henne, og jeg har aldri ligget med han...) Det er ikke sikkert vi kommer til å ligge sammen heller, men nå vil han ikke ha barn mer (jeg vi l ikke ha), og han vil møte meg... Og han er snill, men kanskje litt slem... jeg er jo ikke helt, men jeg sier ting ofte litt for hardt og brutalt, men da begynner han å le og ... Han vet også at jeg ikke tør med noen menn, men at jeg stoler på han (FRIENDS)... Vet ikke, men hans blikk...øyne... Endret 2. desember 2007 av vimselot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 2. desember 2007 #735 Del Skrevet 2. desember 2007 Bare forvirrende, men det er også det for han, siden han føler seg utro overfor ... meg (vi har aldri hatt sex) når han koser seg med en dame han er glad i og som er glad i han... Hva kan jeg gjøre, han flørter med meg, og jeg har ikke tenkt å legge på meg femti kilo... Men jeg prater ikke erotisk, kunne aldri sagt ordet kuk eller noenting... men jeg er kanskje sjarmørtrollet... Min nåværende konklusjon er: vi har sex, vi er sammen par uker, krangler, blir venner igjen, og da er vi begge frie... Hm...virker så komplisert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 2. desember 2007 #736 Del Skrevet 2. desember 2007 Fant selvfølgelig nøklene etter å ha letet og letet...veska, alle lommer osv. De lå ved siden av pcen... Visste at de måtte være her, siden jeg har låst meg inn... Er trett, skal i familieselskap i dag, må få i meg frokost og ta en rask dusj. Og huske på å sette telefonen på lydløs. Prøver la være tenke på Han, egentlig skulle jeg ønsket han bare tuller med meg når han fortalte at han føler seg UTRO når han koser med ei dame han liker... Men han husket ikke at han hadde fortalt meg det tidligere, da var han full...håper han ikke husker noe nå heller. Det blir så pinlig, men neste gang vi snakker sammen, vet ikke helt om jeg vil minne han på det, alt virker bare dumt... Er trett, ble vekket av telefonen i natt, og etterpå stakk jeg innom en nabo, men kaffe og en rask dusj får meg vel på beina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 3. desember 2007 #737 Del Skrevet 3. desember 2007 Måtte tidlig opp i dag, ser at telefonen har ringt sent i går kveld (Han)...men da sov jeg. Gikk ok og var koselig i går, men var så trett på kvelden at jeg nesten svimet av foran tven...la meg og leste litt, men klarte ikke lese mer enn en halv side før jeg sovnet. Har ryddet litt her, men må vente med oppvasken. Venter besøk (bare et kort besøk), men er jeg på kjøkkenet og har på vann, hører jeg ikke når det ringer på døra. Venter ikke noe svar på "hva jeg skal gjøre" når det angår Han. Jeg bare ser det hele an, og forventer meg egentlig ingenting... Om jeg er sjalu på henne som han roter litt med? Egentlig ikke, men han forteller meg ikke når og hva osv. Synes bare litt synd i henne, hvis hun føler veldig sterkt for han, mens han (hvis han ikke bare snakket litt over seg, han hadde røyka og drukket begge gangene han sa at han følte seg "utro" når han var med henne...) Men kan kjenne meg litt igjen, har ikke vært interessert i å møte noen menn, eller bli bedre kjent med de, etter at jeg falt for han. Men kanskje jeg bare ikke har møtt noen som interesserer meg nok, dessuten er jeg skeptisk... Et paradoks, jeg er ikke så skeptisk til en rundbrenner som ruser seg, men til samtlige andre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 3. desember 2007 #738 Del Skrevet 3. desember 2007 Må få i meg frokost, er faktisk sulten. Og trett, men mat først, også venter jeg jo det korte besøket (en som bare skal hente noe)... Men det kan utsettes, jeg trenger å sove par timer, har sovet lite i det siste...dvs. i natt sov jeg bra, men måtte så tidlig opp... Og det er jo typisk når jeg endelig sover som en gud... Vet ikke helt om jeg vil prate så mye med Han i telefon mer, alt blir så infløkt og unødvendig komplisert... Forstår ikke hvorfor jeg er så trett, sov faktisk ni timer i natt. Men har sovet lite i over ei uke, dvs. sovner jo, men har våknet og blitt liggende våken, men ser aldri på klokka når jeg våkner, så er usikker... om bare følelsen av å ligge våken ti minutter eller to, gir meg en følelse av å ligge våken halve natta... Fryser, trur det er pga at jeg ikke har inntatt annet enn kaffe i dag. Våkna ikke opp sprudlende i dag, og er ikke sprudlende heller. Skal til ei venninne senere i dag/kveld. Noen har prøvd å "lære meg å sove", dvs. sier at jeg ikke må sove midt på dagen, men blir jeg søvnløs, mister jeg søvnen og sovetabletter er ikke søvn... (er bare kroppen som får en sjanse til å slappe ekstra av da, men har man en mann og god sex, ville det gjøre bedre nytte...) Men vil egentlig ikke ha en mann, vet at jeg har mine rutiner, og hvordan skal man forholde seg til andres, spesielt om de har sære rutiner (sier jeg, men...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 4. desember 2007 #739 Del Skrevet 4. desember 2007 Han ringte meg nå...og sa at han er veldig glad i meg... Sa ikke bare det, pratet lenge, men jeg sa at jeg ikke trenger være mye synsk for å vite at han har vært og koset seg med henne... Han nekta ikke, men sa at fra med nå ble det bare meg... Vel, vet ikke om jeg trur helt på alt som blir sagt meg, men siden han ringer meg (nå er det begynt å bli daglig...og en dag han VISSTE JEG VAR FYLLESJUK, sendte han sms og kalte meg feig, men jeg sov da...) Feig som ikke svarte på tlf... Vet ikke hva jeg skal mene. Har lyst å dra til han i jula, men jeg har lvoet meg bort til familien... Vet ingenting....prøver faktisk å distansere meg litt, vanskelig, men enkelt siden han bor i Bergen nå. Han har vært her i Oslo, men jeg har stukket av da. Er litt redd, vennskap...som glir over i lidenskap og begjær... Dessuten kjenner jeg han så godt, og veit han kan være såå humørsjuk...ingen drømmemann... Eller kun en drøm... Hva faen trur han at han får fra meg som en kvinne annet enn sex og par gode middager? Joda, er veldig kosete og sånn, men da virker jeg overivrig... Nei, med han er alt helt normalt...bortsett fra at han ikke vil gifte seg, men han er trofast, og nå har han visst uten at jeg har sagt noenting, bestemt seg for meg...dvs at vi skal prøve... Og han er ikke utro, han er temmelig ærlig. Men vi får se, jeg blir bare nervøs, men også en god følelse inni meg nå, kosete... En av grunnene til at han liker meg, er at jeg er søt og pen, men også at han kan få meg til å le (var ikke så mye å le av da jeg sa at jeg vet at du har vært hos henne nå, men jeg bryr meg ikke, da sa han at nå var det kun meg...dvs vi m å jo prøve da...vet jo alle, til og med jeg... Men får en følelse av at han er en stor flørt, selv om han er ærlig ang rus osv. Men han trur at jeg er en maneater, men han trur faktisk på at jeg ikke har hatt sex på over ett år nå, men jeg begynner å bli lei av å være forelsket... Ett år uten sex, hva er sex? Har glemt det meste. Må sove, han ringte og vekka meg nå. Skulle ønske (trur det er han som får seg en smell, jeg go dtar ikke alt), men skulle jo ønske det gikk bra. Gud, er så trett, og i morra skal jeg passe ei bikkje noen timer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 4. desember 2007 #740 Del Skrevet 4. desember 2007 Fikk sms, fra han. At jeg ikke må gjøre han mer glad i meg nå.... Hva jeg svarte? Tusen takk. Er vel ikke jeg alene som flørter, vi er jo to...men om han (skal spørre) vil satse på henne, da er det ok, men vi pratet i over en time i telefonen nå, og han ...vet ikke, men han sa at han er så glad i meg og at ... Men nå glemmer jeg alt, blir b are lei meg, selvf blir jeg litt satt ut, hva mener han... Det beste er vel at vi møtes, og så kan han endelig bestemme seg. Men jeg kommer til å være kald, unntatt i senga da... Er ikke lett å være kald ellers heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå