Gå til innhold

Så var det min tur til runde nummer 2...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Gratulerer med dagen til lille V :hoppe:

:bursdag: til lille V! :blåse:

Så V har en onkel som er året eldre??!! Så morsomt!

Synes det er litt sjarmerende med generasjonshopp jeg da, er det flere av i familien min også!

:bolledeig: GOD HELG :bolledeig:

:klemmer:

Gratulerer så mye med 1-årsdagen til V! :blåse:

Gratulerer med dagen som var i går :bursdag:

Gratulerer på etterskudd med dagen til lille V :blomst:

Det er ikke så farlig å bære så mye som du er vant til å bære. Så tviler på at det vil ha noe å si at du bærer lille V. og venninnen hennes.

Nei, like greit å ikke spørre om hun er gravid. Man finner jo ut svaret uansett etterhvert.

:klem:

Tusen takk for alle fine gebursdagshilsener! :):klemmer: Hadde snuppa visst om internett og KG så hadde hun gitt alle dere en god klem :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så var den første gebursdagsfesten over.... Og gjett om det har vært en travel helg! Heldigvis så hadde vi søndagen til å slappe av på og komme litt i hektene igjen :)

Fredagen ble det gjort mye korrespondanse mellom sambo og besteforeldrene hans.. Skulle vi feire gebursdagen på hytta eller hjemme hos oss? Jo, alt kom jo an på været. Og det hadde jo vært fint vær hele uka, så hvorfor skulle det ikke bli fint vær på lørdagen?

Så vi bestemte oss for å vente med husrengjøringen til neste dag da vi først da fikk avklare om hvor gebursdagsfeiringen til snuppa skulle være.. :sjenert: Det var ikke så lurt :sukk:

På lørdagen våknet vi opp til plask-plask-regnvær og måtte innse at det bare var å sette igang med husrengjøring, og vi hadde fram til klokka 14, da gjestene skulle ankomme.. Puh! :kokk::handle::kgbaby::spy: Litt om hverandre... Men vi kom da i mål til slutt!

Og så var gebursdagen i gang! Hun fikk kjempefine presanger :gave: Og smilte fra øre til øre resten av dagen. Hun var i kjempehumør og skjønte at hun var i fokus. Ved bordet satt hun og gjorde seg til, lagde lyder og banket i bordet hvis ingen så på henne... :fnise: Det er rart hvor tidlig de begynner å spille på sjarmen! :Nikke:

Nå har snuppa våknet, så da er det tilbake til hverdagen ;) I dag har jeg forresten "fri" og skal ikke passe hun andre jenta... Hver mandag fri! Deilig :)

Skrevet

En forsinket bursdagsklem til lille V herfra :klemmer:

Skrevet

Kan tenke meg det var stas med bursdagsfeiring! All oppmerksomhet en hel dag og mange pakker! :)

Håper du har kost deg med fri i dag!!

Skrevet

De er flinke til å få oppmerksomhet ja :ler:

Skrevet

Gratulerer med vel overstått 1års dag!!! :blåse: :klemmer:

Skrevet

Gratulerer med 1 årsdaget til jenta di. Så moro.

De ønsker bare mer oppmersomhet fremover, vet du. Datteren min er likedan. Tror hun trenger noen søsken snart.

Skrevet
En forsinket bursdagsklem til lille V herfra :klemmer:

Tusen takk! :klem: tilbake!

Kan tenke meg det var stas med bursdagsfeiring! All oppmerksomhet en hel dag og mange pakker! :)

Håper du har kost deg med fri i dag!!

Alltid deilig med fri! Selv om jeg aldri får helt fri.... ;) Men godt med de dagene hvor det bare er meg og snuppa ja.

De er flinke til å få oppmerksomhet ja :ler:

Hehe.. Det er noe de kan ja ;)

Gratulerer med vel overstått 1års dag!!! :blåse: :klemmer:

Tusen takk! :klem: tilbake!

Gratulerer med 1 årsdaget til jenta di. Så moro.

De ønsker bare mer oppmersomhet fremover, vet du. Datteren min er likedan. Tror hun trenger noen søsken snart.

Takk skal du ha! :) Min første gebursdagsfeiring for vårt første barn... :rødme: Tror nok alle barn har godt av søsken ja :Nikke:

Skrevet

Så var det onsdag, og tid for UL! :danse: Gleder meg til å se spira igjen! Og jeg kan ikke forstå annet enn at den er sprell levendes der inne ettersom formen min tilsier det.. Ikke en dag går uten at jeg er kvalm, og det er ikke forbigåendes kvalme men sånn som varer hele dagen! :( Får jeg lov til å klage?..

Ok, det hjelper bittelitt når jeg spiser. Men bare en halvtime etterpå så er den der igjen :sukk: Ikke mye som hjelper heller.. Men holder meg unna det meste som er usunt, og cola kan jeg hvertfall ikke drikke pga. kullsyren - føler jeg sprenger snart av all luften i magen! Huff... Det var dagens syteinnlegg.. :)

Stort sett koser jeg meg med graviditeten, og det blir nok ennå bedre når jeg kun får snuppa mi og ta meg av fra oktober av :Nikke: Den dagen gleder jeg meg til!

Det som er litt dumt er at snuppa går glipp av babysang (som i dette trinnet heter: Musikk i knehøyde), og det er fordi jeg passer hun andre... Men musikklæreren skulle ringe meg hvis det skulle arrangeres nytt kurs fra oktober av :tommelopp:

Gjett hva jeg fikk vite i dag!?!?! :sjokk:

Mamma'n til hun jeg passer er også gravid!! Hun hadde tatt testen i går, og der kom krysset fram med en gang sa hun. Så det var ikke noe tvil.. Hun klarte ikke glede seg ennå, men abort var ikke noe alternativ sa hun. Hun hadde ikke klart å gå gjennom det uansett, så dette barnet skulle hun beholde.. Og ny bil må de ha også. Hun ville vente med å gå til legen etter det hadde synket litt inn, og så vil hun nok begynne å glede seg etterhvert :sjenert: Og det kan vise seg at vi er like langt på vei! :hoppe::danser: Da får vi to barn i samme kull! :)

Jeg håper virkelig, for hennes del, at hun kan glede seg og kose seg med graviditeten etterhvert. Jeg skal ikke presse noe ved å spørre og grave, men vente til hun vil snakke om det selv. Men jeg er glad hun klarer å være åpen med meg siden hun tross alt har innrømt at hun er gravid (og også mistanken som kom på forhånd) :)

Nå ligger begge snuppene og sover... Hun jeg passer kommer nok til å sove til rundt 12:30 (ja, hun sover alltid 3 timer i strekk når hun er her :jepp: ). Mens lille V kommer nok til å våkne om en liten halvtime tipper jeg.. Stor forskjell kan du si!

Rundt klokka to så tar jeg med begge jentene i bilen og kjører til gynekologen hvor jeg skal møte mammaen til hun jeg passer (lille N). Og siden sambo ikke får vært med på ultralyden så kunne hun passe lille V for meg mens jeg fikk sjekket nurket :) Det var snilt! :Nikke:

Oppdaterer med bilder i kveld! Og jeg har fått en liten mage jeg kan vise frem også! :fnise: :rødme:

Skrevet

Så koselig at den andre mamma'n også er gravid :) Hun kommer sikkert til å glede seg over graviditeten etter hvert :)

Godt at hun du passer sover så lenge da... Får du jo litt "fri" ;)

Lykke til på UL, alt ser nok kjempefint ut :) Selv om kvalmen er plagsom, er det jo greit med litt symptomer også, så man slipper å lure på om man er gravid eller ikke ;)

:hoppe: magebilde!

Skrevet
Så koselig at den andre mamma'n også er gravid :) Hun kommer sikkert til å glede seg over graviditeten etter hvert :)

Godt at hun du passer sover så lenge da... Får du jo litt "fri" ;)

Lykke til på UL, alt ser nok kjempefint ut :) Selv om kvalmen er plagsom, er det jo greit med litt symptomer også, så man slipper å lure på om man er gravid eller ikke ;)

:hoppe: magebilde!

Jeg tror det blir kjempekoselig etterhvert! Kanskje vi til og med ender opp på føden sammen!? :) Mannen hennes reagerte med å le... :fnise: Han sa at han hadde gjettet det han også.. Og det var jo godt hun fikk en sånn reaksjon da, selv om de ikke hadde tenkt seg flere barn..

Satser på at UL går bra, og gleder meg til å se nurket :) Takk for lykkeønskninger! :klem: Rart at magen har kommet så tidlig når den kom så sent sist? Men det er kanskje sånn det pleier å være gjerne!? :sjenert:

Jepp! Nurke-bilde og mage-bilde kommer i kveld.. :)

Skrevet

Hei! :vinke:

Gratulerer på etterskudd til lille V! :)

Lykke til på UL i dag - det blir spennende. Jeg har nettopp testet positivt igjen, jeg også, så det er ganske mange av oss som gikk gravide sammen forrige gang som er i gang med nummer to allerede! Sprøtt. Jeg må lese meg opp på dagbøkene til de det gjelder fremover :ler:

Ha en fin dag!

Skrevet
Hei! :vinke:

Gratulerer på etterskudd til lille V! :)

Lykke til på UL i dag - det blir spennende. Jeg har nettopp testet positivt igjen, jeg også, så det er ganske mange av oss som gikk gravide sammen forrige gang som er i gang med nummer to allerede! Sprøtt. Jeg må lese meg opp på dagbøkene til de det gjelder fremover :ler:

Ha en fin dag!

Tusen takk for gratulasjon til lille V :)

Og gratulerer så masse til deg!!! :hoppe::danse::hoppe: Så gøy at dere også skal ha en nummer 2 nå! Ble det plutselig, eller planlagt bebis? Gøy uansett da! :) Skal du oppdatere dagboka framover så jeg får fulgt med? ;):sjenert:

Ha en fortsatt fin :gravid: dag! :klemmer:

Skrevet

Hei!

Har sittet og lest litt i dagboka di, og må legge igjen et lite spor så du kommer med på lista mi. :)

Lykke til i dag, tipper at alt er vel. Krysser fingrene!

Skrevet

Spent på nurke bilde :hoppe:

Morsomt at hun i barselgruppa di var gravid da :) Hun trenger nok bare litt tid på å fordøye det, husker jeg var ganske lamslått selv ;)

Skrevet (endret)

Ultralyden i dag: Gikk kjempefint! Kunne ikke gått bedre!!! :hoppe: Nurket var vokst akkurat det den skulle på de to ukene fra sist UL og jeg fikk konstatert at jeg var cirka 8+4 i dag :rødme:

Her er et nydelig bilde av nurket vårt:

bebis8og4.jpg

post-15749-1250753504_thumb.jpg

Og her er magen min. 7+4.. Har noen fra nå, men føler at magen ser så usannsynlig stor ut på de.. :sjenert: Men det vil dukke opp andre magebilder senere ;)

mage7og4.jpg

post-15749-1250753515_thumb.jpg

Endret av Simpleminded
Skrevet

Så nydelig UL-bilde!!!

Så tydelige bilder har de aldri fått til av krabatene våre. Men så ligger de aldri såpass i ro at de får til noen gode vinkler heller da! :fnise:

Og fint magebilde og! Fin liten kul! :rødme:

Skrevet

Så ingen bilder jeg, men du har kanskje fjernet dem...

Men bra at alt så bra ut på UL :)

Ha en fin dag :klemmer:

Skrevet
Så nydelig UL-bilde!!!

Så tydelige bilder har de aldri fått til av krabatene våre. Men så ligger de aldri såpass i ro at de får til noen gode vinkler heller da! :fnise:

Og fint magebilde og! Fin liten kul! :rødme:

Tusen takk! =) Er allerede forelsket i nurket vårt jeg :rødme: Gleder meg til den ordinære ultralyden nå... Har allerede satt opp time :) Så herlig at det er masse liv i tvillingene.. Kanskje de er noen skikkelig rampunger siden de ikke vil bli tatt bilde av? ;) Neida.. Satser på at de er noen englebarn.

Det som er så rart er at jeg ikke fikk en sånn liten kul før 4-5 måneden sist svangerskap :sjokk: Og nå har den kommet allerede etter 2 måneder!.. :sjenert:

Så ingen bilder jeg, men du har kanskje fjernet dem...

Men bra at alt så bra ut på UL :)

Ha en fin dag :klemmer:

Nei, har ikke fjernet dem :( Men det ser ut som det er noen som får dem opp og andre ikke.. Så da la jeg dem til på nytt ved å bruke "Last opp vedlegg" :Nikke: Tror du skal kunne se dem nå ;)

:klem:

:rødme: Fine bilder!

Takk! :klem:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...