angelou Skrevet 2. august 2009 #2581 Skrevet 2. august 2009 Veldig godt å høre at alt er i orden med den lille
mjau-mjau Skrevet 2. august 2009 #2582 Skrevet 2. august 2009 Simpleminded er tilbake jo!! Så moro også med SÅ stooooore nyheter!! GRATULERER MED FORLOVELSE OG NUMMER 2 PÅ VEI Håper du har hatt en kjempefin helg, og jeg gleder meg masse til å følge deg videre!
Simpleminded Skrevet 2. august 2009 Forfatter #2583 Skrevet 2. august 2009 Gratulerer, gratulerer, gratulerer!!! Så godt å høre. De smerter nederst i magen som du kjente tror jeg var vanlig. Jeg hadde sånne i begynnelsen også. Tusen takk! Håper virkelig det er normale svangerskapssmerter ja... Veldig godt å høre at alt er i orden med den lille Ja, det er det vi håper på Nurket vokser hvertfall! Simpleminded er tilbake jo!! Så moro også med SÅ stooooore nyheter!! GRATULERER MED FORLOVELSE OG NUMMER 2 PÅ VEI Håper du har hatt en kjempefin helg, og jeg gleder meg masse til å følge deg videre! Ja, her er jeg vettu! Så koselig du tok turen innom meg igjen! Helga har vært ekstremt tøff! Særlig lørdagen og dagen i dag... Skrevet mer om det nedenfor
Simpleminded Skrevet 2. august 2009 Forfatter #2584 Skrevet 2. august 2009 I dag er jeg helt utslitt! Føler meg veeeeldig bakfull selv om jeg ikke har drukket annet enn vann og cola dagen i forveien... Fredagen dro sambo på grillfest som jeg også var invitert til, men jeg valgte og droppe den siden jeg visste vi skulle på konsert dagen etterpå. Følte jeg måtte velge mellom fest fredag eller lørdag nå som jeg fortsatt er tidlig i graviditeten og derfor trenger masse søvn... Lørdagen var det tidlig opp med snuppa og avgårde for å hente sambo etterhvert. Etter noen timer merket jeg kvalmen slo til for fullt! (Ånei, tenkte jeg! Nå er det igang igjen!) Jeg som hadde gått og håpet på tydeligere symptomer, burde jo holdt tankene for meg selv Slapp heldigvis å spy, men det er ille nok å føle at jeg skal spy hele tiden... Grillfesten dagen i forveien ble holdt hos svigermor så vi ble der noen timer før vi dro hjem. Og dermed var store deler av dagen gått allerede.. Så når jeg kom hjem gikk jeg rett i stressemodus (dumme meg ). Gjorde klart til barnepasserne skulle komme (søstrene til sambo og kjæresten til hun ene), gjorde meg klar, pakket grillmaten vi skulle ha med på vorspielet og rett ut av døra.. Selv om jeg storkoste meg fra begynnelse til slutt og ikke tenkte så mye på graviditeten, så fikk jeg merke det kraftig dagen derpå at jeg var gravid Vi var i seng klokka halv tre på lørdagsnatta, og ettersom sambo drakk så var det en selvfølge at jeg skulle stå opp med snuppa.. Så 5 timer etter at jeg la meg til å sove, så var det morgen for meg! Og i dag har jeg ikke vært meg selv i det hele tatt Og nå som snuppa er i seng og dagen er over så kan jeg endelig tenke litt på meg selv igjen... Kjenner at jeg trenger å slappe av, og ikke gjøre noenting..... Håper jeg er opplagt igjen i morgen, for det er ikke noe gøy å føle seg slik Det ble masse syting, men det er jo for så vidt det denne dagboka er til!? Også en annen nyhet: Til tirsdag skal jeg på UL klokka 09:15 Ringte til legen på torsdagen og forklarte henne hvordan jeg følte det, og hun ville derfor sende meg til ul Godt med en sånn god lege! :rødme: Så nå får vi endelig se gullet vårt! Også håper vi at alt er bra, noe vi innerst inne vet det er, men det skal bli så godt å få vekk børen fra skuldrene mine nå! UL-bilde skal jeg også legge ut så dere får sett gullet vårt Lurer på om det er flere enn 1 der inne?
jente 79 Skrevet 2. august 2009 #2586 Skrevet 2. august 2009 Så godt at du fikk UL så fort deilig å bli kvitt bekymringene litt, selv om symptomene dine hørtes veldig positive ut da. Selv om det selvfølgelig ikke er moro å være kvalm!!! Får håpe du får lagt der tidlig i kveld så du får slappet litt av, kanskje formen blir bedre
Ella* Skrevet 2. august 2009 #2587 Skrevet 2. august 2009 Håper du sover søtt nå, og lader opp til en ny dag
Amused Skrevet 3. august 2009 #2588 Skrevet 3. august 2009 Trasig å være så sliten, ja. Du får prioritere hviling framfor alt annet en stund Så spennende med ul!
mjau-mjau Skrevet 4. august 2009 #2589 Skrevet 4. august 2009 Kjedelig at du føler deg så uggen... Håper det verste gir seg snart, også er det viktig å hvile masse! Så bra at du fikk UL så raskt! Blir fint og få bekreftet at alt er greit! Har du mistanke om at det er flere enn 1 der inne??
Simpleminded Skrevet 4. august 2009 Forfatter #2590 Skrevet 4. august 2009 En kjapp tur innom for å oppdatere bare.....; Alt var bra på UL! Vi fikk se det nydelige, lille hjertet til den lille banke og slå Og som jeg mistenkte så er det mulig jeg må skru termin 1 uke tilbake Og det var bare en der inne! Skal tilbake for ny UL om 2 uker for å få endelig bekreftelse ang. termin, så vi får se nurket ennå en gang :-D
jente 79 Skrevet 5. august 2009 #2592 Skrevet 5. august 2009 for vellykket UL Så bra at alt var som det skulle!!!
MellonCollie Skrevet 7. august 2009 #2596 Skrevet 7. august 2009 Så bra at UL'en var vellykket Ha en fin helg!
Eve Luna Skrevet 7. august 2009 #2597 Skrevet 7. august 2009 Godt å høre at alt var bra på UL. Det er kanskje greit at du opplevde litt uggenhet og stress sist helg. Det minnet deg vel på at du må ta vare på deg selv i svangerskapet. Kroppen er ikke syk, men den er mer belastet og det krever mer av deg å ta hensyn til kroppens signaler. Du får holde oss oppdatert om neste UL også.
Simpleminded Skrevet 10. august 2009 Forfatter #2599 Skrevet 10. august 2009 for vellykket UL! for vellykket UL Så bra at alt var som det skulle!!! Så godt å høre at alt var bra så bra at alt stod bra til!! Kjempebra! Så bra at UL'en var vellykket Ha en fin helg! Tuusen takk! Ja, det var helt fantastisk å se det lille hjertet slå... Og det var omtrent det eneste vi så også Bitteliten var det lille gullet vårt! Tenk at et sånt lite frø kan bli en stor baby til slutt!?! Må innrømme jeg ikke var helt forberedt på at UL-en skulle være innvendig, siden jeg i uke 14 sist tok utvendig UL... Men det gikk helt fint! Sambo og snuppa var også med, for vi skulle videre til østlandet samme dag
Simpleminded Skrevet 10. august 2009 Forfatter #2600 Skrevet 10. august 2009 Godt å høre at alt var bra på UL. Det er kanskje greit at du opplevde litt uggenhet og stress sist helg. Det minnet deg vel på at du må ta vare på deg selv i svangerskapet. Kroppen er ikke syk, men den er mer belastet og det krever mer av deg å ta hensyn til kroppens signaler. Du får holde oss oppdatert om neste UL også. Ja, det var utrolig beroligende å vite at nurket våres hadde det bra Tror det ble mer virkelig også jeg... For oss begge Sambo satt med et stolt smil rundt munnen på hele kjøreturen til østlandet (etter vi hadde vært på ul) :rødme: Skal holde dere oppdatert vettu! Er du forresten ny i dagboka mi? Eller skjuler det seg en gammel bruker bak nytt nick?... Velkommen skal du uansett være!
Fremhevede innlegg