Gå til innhold

Hvorfor tar dere p-piller

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Hva fikk jeg? INGEN informasjon utover “det er så sjelden noen får blodpropp pga p-piller, så det behøver du ikke tenke på”. Depresjon, migrene, blødningsforstyrrelse osv ble aldri nevnt.

Du fikk pakkningsvedlegget det ALLE bivirkninger er nevnt. Voksne mennesker har ansvar for egen kropp, du har selv ANSVAR for å lese vedlegget og det står det også om depresson. Du har selv ansvar for å oppsøke noen for hjelp dersom det er nødevendig.

Det er for lettvint å slenge seg på USA trenden hvor alle andre stilles ansvarlig...

Blir veldig irritert over denne type ansvars fraskrivelse!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Du fikk pakkningsvedlegget det ALLE bivirkninger er nevnt. Voksne mennesker har ansvar for egen kropp, du har selv ANSVAR for å lese vedlegget og det står det også om depresson. Du har selv ansvar for å oppsøke noen for hjelp dersom det er nødevendig.

Det er for lettvint å slenge seg på USA trenden hvor alle andre stilles ansvarlig...

Blir veldig irritert over denne type ansvars fraskrivelse!

Jeg var 14 år, mulig jeg var så vidt fylt 15, men jeg tror ikke det. Klart jeg burde visst mer, men når en lege sier at jeg ikke behøver bekymre meg, og at “alle går på de” så var jeg dum nok til å tro på at det verste som kunne skje var et par ekstra kg. Men i etterpåklokskapens nevn burde jeg selvsagt ha tenkt lengre enn både legene, psykologene og alle de andre jeg hadde kontakt med, og sett en sammenheng før jeg gjorde.

Gjest DyneTryne
Skrevet

Skal vi se.

-Allergisk mot kondom

-Umenneskelige menssmerter uten piller

-Større pupper med piller

-Forhindrer graviditet

nei og nei, hvorfor det, tror du!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...