Vedvik86 Skrevet 24. mars 2007 #101 Del Skrevet 24. mars 2007 Endelig kom lille prinsessa.. Gratulerer sååå masse.. Og så bra du hadde en fin fødsel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 24. mars 2007 #102 Del Skrevet 24. mars 2007 fikk mld 11.31 første bleieskift gikk veldig bra,men det har vært en natt med lite søvn. nurket er bare så herlig det var vanskelig å sove hvis jeg først sovnet lagde hun en lyd eller våknet slik at jeg gjorde det også. ellers er formen fin. GLEDER MEG TIL LEGGE UT SKRYTEBILDE. ÅÅÅÅHHHH kan tenke meg du koser deg ja,nyt hvert minutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 24. mars 2007 #103 Del Skrevet 24. mars 2007 Gratulerer med prinsessa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 24. mars 2007 #104 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Minnimy: Hilse så masse fra meg å gratulere da jeg har sendt gratulasjon fra deg Endret 24. mars 2007 av minnimy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 24. mars 2007 #105 Del Skrevet 24. mars 2007 Gratulerer så mye med nurket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lazuli Skrevet 24. mars 2007 #106 Del Skrevet 24. mars 2007 VELKOMMEN TIL VERDEN GRATULERER TIL BÅDE MAMMA OG PAPPA Så godt å høre at alt gikk så flott....kos dere masse Gleder meg til å se skrytebilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 24. mars 2007 #107 Del Skrevet 24. mars 2007 Snakket akkurat med Hufsa, og hun ba meg overekke mange og gratulere så masse med den lille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Brite Skrevet 24. mars 2007 #108 Del Skrevet 24. mars 2007 Herlighet jeg tåler ikke sånt! Jeg er helt på grinern!! GRATULERER SÅ INDERLIG MYE!!!!!!!! Tusen gode til hele den lille familien :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 25. mars 2007 #109 Del Skrevet 25. mars 2007 GRATULERER MED JENTA!!!!! Endelig er hun her!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 26. mars 2007 #110 Del Skrevet 26. mars 2007 jeg la meg litt tidlig i går,men jeg fikk en fin meld fra shabana kl23.39 vil si at vi har det veldig bra.det lille nurket er glad i å sove og få pupp.pappaen er kjempeflink og en veldig god støtte,jeg er utrolig stolt av begge elsklingene mine.' IMORGEN FÅR VI LOV Å REISE HJEM,det gleder vi oss til høres virkelig ut som dere koser dere ja. hjem i dag,gleder oss til å høre mer når du får tid. det har vært veldig gøyt å sladre så tusen takk for oppgaven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 26. mars 2007 #111 Del Skrevet 26. mars 2007 Så godt å høre!!! hjem! Kos dere masse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 26. mars 2007 #112 Del Skrevet 26. mars 2007 Så fint å høre at dere koser dere og har det bra. hjem lille familie. Kos dere masse, og takk for at vi får dele dette med dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabana Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #113 Del Skrevet 26. mars 2007 Endelig hjemme! Det har vært full fres siden vi satte foten innenfor døren, men etter mye amming og små- soving ser det ut til at hun har falt dyp søvn. Akkurat nå ligger hun og pappan og sover i stor senga Tusen takk for at du ville være sladrisen min minnimy, du har gjort en god jobb! Og tusen takk for alle hilsener. Nå må jeg spise før lillingen våkner igjen... kommer nok tilbake når jeg får tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 26. mars 2007 #114 Del Skrevet 26. mars 2007 hjem. bare gøyt å være sladris,gjør det gjerne igjen du har en fiiiiiiin tid i vente. kos deg,så venter vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 26. mars 2007 #115 Del Skrevet 26. mars 2007 Kan tenke meg det er deilig å være hjemme igjen med nurket Shabana. Kos dere skikkelig alle 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 26. mars 2007 #116 Del Skrevet 26. mars 2007 Gratulerer så masse, og velkommen hjem! ...man kan visst ikke ha no'n KG-pause hvis man ikke vil gå glipp av spennende ting... : Håper dere koser dere kjempemasse! Nyt hvert eneste sekund, for tiden går så altfor fort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabana Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #117 Del Skrevet 27. mars 2007 Lykkerus! Nå ligger veslejenta i vogna si og sover. Små koselyder og små skrik kommer innimellom, og da MÅ jeg jo bare se om hun er våken, he he Første natten hjemme har jo gått som en drøm! Hun har sovet ihvertfall 3 timer i strekk før hun vil ha mat, og under ammingen sovner hun så når hun er ferdig å spise er det bare å legge henne tilbake i sengen. Hun har et godt soverhjerte. Vi sto ikke opp før klokken 09:30 i dag, og både mamma og pappa var uthvilte. Hun er perfekt! Jeg er så utrolig stolt, og føler meg som verdens heldigste når jeg holder henne i armene mine. Og når hun ser på meg med de pene øynene sine er jeg sikker på at alt i livet mitt er perfekt. Alle sier hele tiden at jeg må nyte hvert sekund og ta godt vare på tiden, men jeg skjønner ikke hvordan man kan la vær. Dessverre har alle rett i at tiden går fort Jeg kan ikke fatte at hun allerede er 3 og en halv dag gammel... Da var det mattid hører jeg I'll be back Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 27. mars 2007 #118 Del Skrevet 27. mars 2007 Så koselig at du har tid til å oppdatere oss Shabana. Deilig å høre at dere koser dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Brite Skrevet 27. mars 2007 #119 Del Skrevet 27. mars 2007 Så herlig du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 28. mars 2007 #120 Del Skrevet 28. mars 2007 Godt å høre at dere koser dere, Shabana Som du sier,- hvordan kan man ikke!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg