Gå til innhold

Lille nurk


Shabana

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ingen ting og sladre enda,nesten litt farlig at jeg er innom :ler:

håper du har det bra og for masse masse vondt i helgen.

skal du på kontroller snart hvis ikke det skjer i helgen?

ha en fin helg med vondter :klem:

*venter i spenning* :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen ting og sladre enda,nesten litt farlig at jeg er innom :ler:

håper du har det bra og for masse masse vondt i helgen.

skal du på kontroller snart hvis ikke det skjer i helgen?

ha en fin helg med vondter :klem:

*venter i spenning* :sjarmor:

I'D SAY!!! Pulsen fløy i taket da jeg så navnet ditt her! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaargh!!!

Enda en falsk alarm i natt... slemme maseriene :frustrert:

Men det positive ved det hele er jo at det tyder på at finalen nærmer seg... Alle ting trenger jo og prøves ut og en slags generalprøve, hi hi :ler:

Heldigvis var ikke forventningene særlig høye, og dermed ikke skuffelsen så tøff å takle heller.

Vi var hos legen i dag og alt var tipp topp, både med nurket og meg. Det er kejmpekos at baby'n trives i magen, men det får da være måte på...

En ting som er veldig artig forresten er jo at alle rundt oss; familie, venner og dere her inne ;), virker å være mer spente enn far og mor...

Vi roet oss veldig etter at vi kom over termin, for da var vi over og da kommer garantert nurket på overtid også. Det er gemalen er hjemme har nok også litt betydning. Men vi tar det ihvertfall med knusende ro her i huset. Hun kommer jo tross alt ikke før hun selv vil... :babysmokk:

Tusen takk for alle lykke og smerte ønskningene. Vi satser på at en del av helgen blir smertefull og resten reinspikka kos.

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 uker + 6 dager i dag!

Jeg har hørt noen rykter om at tålmodighet er en dyd, men jeg lurer på om det kommer an på hvilken situasjon man er i... :forvirret:

Nok en natt med maserier, men første gang de har vart over så lang tid. Slitsomt er det, også blir jeg så gretten om morgenen. Nesten ikke til å snakke til... og er det noen som prøver så får de grynt til svar :ler:

Til nå er det ingen som har klart å gjette riktig på når nurket kommer, men bestemoren min holder en knapp på 20. mars. Jeg håper inderlig at hun tar feil med et par dager, og at jeg får rett i at vi må ringe etter taxi ca. kl. 0100 i dag. Det ville jo vært typisk siden det fra da og utover natten nesten er umulig å komme gjennom til sentralen.

Men nå skal jeg vaske leiligheten siden alle sier det kanskje vil hjelpe.

Noen som vet om det stemmer?

Hilsen fra en litt sliten, men snart mamma :smilejente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, stakkars deg!!! :troest: Det kan ikke være kjekt å vente sånn på overtid spesielt når du har sånne maserier.

Ja et kjerringråd er vel husvask men det kommer vel ofte av en voldsom energi som kommer rett før fødsel trodde jeg.

Uansett, alle gode ønsker for timene som kommer! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :)

Har egentlig ikke noe lyst til å vaske... mer lyst til å ta en liten blund.

Synd det trengs en vask her... :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*lister meg inn sånn at ingen får hjerteattak* :ler:

:klem::klem:

hvordan har helgen din vært?

*skynder meg ut,intet sett og intet hørt* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lazuli

Tja...gikk inn på profilen hennes jeg og hun var sist aktiv kl 16.17 i går. Sånn jeg ser det er jo absolutt muligheten tilstede :)

:babyjente::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Unnskyld...

Ingenting nytt å fortelle, og hadde det vært det hadde det jo uansett ikke vært min oppgave å fortelle det :ler: Ikke sant minnimy ;)

Har hatt et par rolige dager nå og fått sovet passe godt om natten :) Trøster meg med at det som regel er stille før stormen og krysser fingrene for at det er i natt det skjer.

Ellers er jeg litt sliten... og litt smågretten og sutrete, men min kjære er veldig tålmodig, takk og pris for det. Utenom det har jeg innimellom lyst å kaste telefonene i veggen pga altfor mange meldinger og telefonsamtaler, heh...

Men nå skal jeg spise litt og slappe av videre.

Bye, bye :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*lister meg inn* :ler:

:klem: synd at det ikke er mer fart,men

NÆRMERE ENN DETTE HAR DU ALDRI VÆRT FØR :sjarmor:

krysser alt jeg har for at det skjer snart,

:legrine: JEG ER KLART TIL Å SLADRE,jeg sjekker tlf og tror det er deg hver gang jeg får mld- :ler:

kos deg slapp av med din kjære i vente tiden.

:klem::klem:

*løper ut igjen* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...