Gå til innhold

Lille nurk


Shabana

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg lurer på om...

Ville det ikke være typisk om fødselen måtte settes i gang? Jeg mener... skal hun først arve noe fra faren så må det jo absolutt være det overtid- greiene. Han kom nemlig 3 uker på overtid, mens jeg kom 4 dager før og var så utålmodig at jeg begynte å skrike i magen til mamma.

Nei, det er vel ikke annet å gjøre enn å sette seg tilbake å vente tålmodig på at den lille skal skjønne at det er på tide å komme ut. Eller kanskje bruke sjansen på å sove mest mulig, he he :sove:

Mye mulig grunnen til at hun velger å bli der inne er fordi hun har arvet staheten til mor :ler: Helt perfekt... etter hva jeg har skjønt er det en av de tingene som ser ut å gå i arv på min side av familien. Fra kvinne til kvinne skal stahet bestå! :klaske:

Ja ja... tilbake til skolearbeidet igjen...

See yah! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange dager på overtid er du da??

Du kan iallefall trøste deg med at 3 uker på overtid blir det uansett ikke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: tilbake Ulva :) Den kom akkurat på rett tidspunkt...

I dag er vi akkurat en uke på overtid.

Skal til legen på torsdag, og hun sa at om vi møtte opp kom hun til å ringe sykehuset samme dag.

Begynner å bli smertefullt uansett hva jeg gjør nå... så jeg vil bare ha det lille nurket ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner veldig godt at du vil ha ut den lille nå :Nikke:

Krysser fingrene for at det snart skjer noe spennende hos deg! :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Begynner å bli smertefullt uansett hva jeg gjør nå...

:sjarmor::sjarmor: ååååhhh,kan det være at det skjer noe skikkelig action de neste timene? :sjarmor:

3 uker over tiden :overrasket: det blir ikke deg, :klem:

HEIA NURKET HEIA NURKET kom ut å hils på mammaen og pappaen

:klem::klem::klem: klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lazuli

Ja nå får det være slutt på at den vesle frøkna skal ligge i magen til Shabanamamma å fete seg opp; ut i verden å skrike nå!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom da Shabanababy! Du har en hel verden som er så spent og venter på deg! :klem:

Og STOR :klem: til Shabanamamman også! :ler::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikker innom med en nattaklem!

Sov godt Shabana, og må du drømme fine fødsels-drømmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så stille at vi kan høre en knappe nål falle :ler:

jeg tror det blir kontroll på deg i morgen,men da skjer det nok noe.... :sjarmor:

ha en fin kveld. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Kommer for å lage litt bråk :ler:

Vi har fått ny data i dag skjønner dere... og da har det blitt lite datatid på meg i dag. Mye som må fikses, og det orker ikke jeg ta meg av.

Og nei, det skjer ikke noe :sur:

Hvis det er mulig så har jeg gitt litt opp. Føles nesten som om det aldri kommer til å skje. All spenning er borte. Jeg ville nok blitt mer overrasket om fødselen hadde startet enn hvis nok et døgn går uten at noe skjer.

Jeg får bare sysle med mitt så lenge det er mulig, og så ta ting dag for dag. Det kommer uansett til å bli et slit å dra til legen i morgen... både fordi det er tungt å reise og fordi det er en slags nedtur. :murvegg:

Stemningen er med andre ord litt nedtrykt, både hos mor og far, fordi vi nå har blitt sikre på at fødselen må settes i gang. Til og med maseriene jeg slet med en periode har forsvunnet... Trodde en stund det kunne være stille før stormen, men den stillheten har vart litt vel lenge synes jeg. :cry:

Det var dagens oppdatering... nå skal jeg surre mer her på KG. Kanskje humøret vil gå litt opp iløpet av den tiden.

Tuddelu

Endret av Shabana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

klagesang...

Det er ikke noe morro lenger!

Energi = 0, fordi man kan faktisk bli sliten av å ikke gjøre noen ting.

Humør = 0, og det går kun utover en person.

Form = 0, fordi jeg har konstant vondt, et eller annet sted.

Tålmodighet = 2, den er ikke lett å slite ut

osv., osv., osv. :tristbla:

Og nå skal jeg legge meg fordi det ikke finnes noe annet som er gøy å gjøre.

Natta :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...