Gå til innhold

Lille nurk


Shabana

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

GRATULERER MED TERMIN I DAG. :blomst::hoppe:

noen flere tegn på gang? :sjenert:

<<<<<fødevibber>>>>>

<<<<<fødevibber>>>>>

<<<<<fødevibber>>>>>

<<<<<FØDEVIBBER>>>>

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

Hei Shabana :) Trodde det hadde skjedd noe i går jeg. Følger spent med deg :) Termin i dag, håper du slipper å vente så lenge da.

:klem: fra Ulva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UÆÆÆH!!!

Jeg vil til sykehuset, men har ingen grunn :grine:

Derfor oppfordrer jeg alle som gidder (;)) å krysse fingrene, for det kan jo hende at det hjelper.

Stakkars pappan sitter på nåler på jobb... Jeg tror bare han er fysisk til stede da. Sender hele tiden meldinger og spør om det skjer noe, men jeg tror nok han blir den første som får vite det om det er noe på gang. Han er så utålmodig!

Ikke det at jeg ikke er det... :ler:

*sukker*

Nå har jeg jo funnet fram listen over ting som kan gjøres og spises for å sette i gang fødselen. Håper vi slipper å ta den i bruk da, he he :)

Da får jeg bare håpe at det er minnimy som blir den neste til å legge inn en beskjed fra meg her.

Ha det bra så lenge! :vinke:

Endret av Shabana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Falsk alarm er slemt... :icon_frown:

Ja ja... da har jeg hatt en lang samtale med sykehuset også... i natt!

Det begynte rundt 23 i går kveld, og ca 01:30 ringte jeg sykehuset bare for å bli forsikret, eller berolighet om du vil, slik at jeg kunne få meg litt søvn.

Jordmoren jeg snakket med mente at fødselen var i gang og beordret meg til sengs for å lade opp. :trene:

Jeg slet lenge med å sovne for det gjorde jo vondt, pluss at jeg var veldig spent. Så sovnet jeg plutselig...og før jeg visste ordet av det var det morgen, og de såkalte riene hadde dabbet av.

I halvsøvne hadde jeg også klart å be gemalen om å bli hjemme fra jobb, men da klokken var 12 måtte vi gi opp håpet... og han dro på jobb :sur:

Av en eller annen merkelig grunn kom han hjem en time før tiden... nå har han tatt ut to ukers fødselspermisjon + 3 dagers ferie for å kunne være hjemme med meg og passe på. Hi hi!!! Jeg er så glad i den mannen! :hoppe:

Det er vel bare sterkere maserier tenker jeg, og de har ent tendens til å komme rundt denne tiden, spesielt når jeg må tidlig opp neste morgen...

Nei... det er nok bare å smøre seg med tålmodighet og krysse fingre og tær for at det skjer så fort som mulig.

I mellomtiden får jeg bare få tiden til å gå ved å tusle rundt på siden her :)

SMIL! :smilorange: Og verden smiler tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neeeeeeeeeeeeeii.nå håper jeg det skjer noe snart ikke kjekt å gå sånn. :klem:

:fy_fy: ikke snilt av kroppen din og lure deg :fy_fy:

:ler: nei håper du får en fin dag med masse gode vondter. :sjarmor::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger med i spenning jeg også....

Håper det skjer "for real" snart nå da... Kan tenke meg at man bare går å venter når termindatoen er forbi......

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei alle og enhver :)

Merkelig nok så var både jeg og mannen ( :hjertesmil: ) mer utålmodige før termindatoen. Nå som den er forbi har vi roet oss veldig!

Det kan jo være fordi at når den er passert må man jo gå på overtid, da kan en ikke gjøre annet enn å akseptere det og vente...

Morsomt, men jeg har vært på skolen i dag :ler: Læreren min så bare rart på meg, så smilte hun og ristet litt på hodet, he he.

Bare sånn for å illustrere hvor god form jeg er i...

Ellers er alt rolig... dessverre... men det er det lite å gjøre med...

Bye, bye for now... :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åsså på skolen da??? :overrasket: Ja da er du sprek!!!

Så godt at dere ikke er fullt så utålmodige nå, tiden går vel sakt nok allikevel!

Ha en fin kveld med massssssse rier!!!

((((((((((((((( RIER )))))))))))))))))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ha en fin kveld med massssssse rier!!!

((((((((((((((( RIER )))))))))))))))))))))))

Takk :kose:

Merkelig... jeg trodde aldri jeg ville takke noen for at de ønsket meg smerte :overrasket: He he...verden er sannelig rar :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...