*Enigma* Skrevet 4. juni 2008 #281 Del Skrevet 4. juni 2008 Synes ikke livet ditt virker spesielt kjedelig *Venter spent på oppdatering om kinodaten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #282 Del Skrevet 7. juni 2008 Hej, hej, hallo!! Ja, vi var på Escalon, Solsikke. Himmelsk mat! I’ll be back. Var du på kino søndagen. Så deg ikke. Hei jenter! The date: B var både høyere og mørkere enn jeg kunne huske. Han har brune øyne, og markerte, pene muskler. Hadde jeg verdt reveenka, ville jeg tatt i mot et godt råd fra denne karen. Hehe. Han er litt røff i kantene, fikk inntrykk av at han ønsker å være så tøff som overhodet mulig. Noe av det første han fortalte meg om, var at han hadde sittet i fengsel på grunn av råkjøring et par ganger. Han elsker villmannskjøring. Synes racing er moro, jeg og, men kun på bane, andre steder er det barnslig og uansvarlig. *slår ut med pekefingeren.* Indiana Jones var en ok film, not quite my style. Men så var det ikke filmen jeg var der for heller. Etterpå, gikk vi inn på en rolig pub og tok oss noen glass. Fikk et litt klarere bildet av han deretter. Og så var det plan A å ta bussen hjem, men siste buss før nattbussene var kjørt, så da måtte jeg være sammen med han i noen timer til. Vi gikk inn på et utested, og jeg ivret etter å hoppe ut på dansegulvet, men han ville ikke være med. Stod alene og danset for å underholde meg selv mellom glassene. Hadde det ikke så fryktelig artig, for å være helt ærlig. Dagen etter kom han på besøk til meg i leiligheten. Han hadde med seg film, brus og chips, så kvelden var reddet. Det var ganske trivelig. Vi gikk en tur rundt i området og ned til båthavna også. Det var ganske trivelig, men siden jeg er så vanskelig, ble det ikke spesielt romantisk. Jeg vet ikke helt hva det er, klarer ikke å sette ord på det, er bare så ufyselig kresen. Det er ikke hobbyen min å tukle med andres følelser heller, prøver å holde kjønnsorganene unna så lenge jeg ikke er spesielt betatt av den med utovertut. Lager ikke mer floker enn jeg klarer å løse nå for tiden. Er for gammel til sånt. Hehe. Her en dag ringte han meg fordi han var så pratesyk, men han hadde ikke noe å si da. Virker veldig usikker, han og. Millitærmannen har blitt singel. Bombe! :gjeiper: Kanskje jeg treffer han neste uke. Han bor bare i Bergen en uke til, før han flytter hjem til Østlandet. Ser ut til å bli litt action kommende uke, altså, om jeg vil. Er det ikke bedre å angre på noe en har gjort, en noe en aldri turte å gjøre?! I morgen skal jeg i barnedåp til skjønnasen til ei venninne! Blir en koselig dag. Mamma har begynt med barnebarnmaset sitt igjen... Åh, som hun ønsker seg et jentebarnebarn. Vel, hun får smøre seg med solkrem, og tålmodighet. Så får hun spørre søstreren min. For med meg skjer det nok aldri. Skuldrene mine er ildrøde av solbrenthet, åh, som det svir. Har vært så opptatt av å smøre alle barnehageungene med solkrem om dagene, men har glemt å smøre meg selv. I dag har jeg hatt en herlig, varm dag på terrassen. Nesten for varm.. Klarer ikke å ligge i solsteiken mer enn 5 minutter om gangen. Holder rett og slett på å krepere av varme. Men deilig, det er det! Trengte en skikkelig sommer nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsikke Skrevet 7. juni 2008 #283 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Nei, det ble ikke noe kino den dagen men filmkveld hjemme istedet :-) Håper du passer deg litt for disse badboy'sa så du ikke ender opp med å bli såret. Syns ikke han millitærmannen virker verdt å treffe, men det er min mening. Vær forsiktig og ta vare på deg selv da vennen Endret 7. juni 2008 av Solsikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 20. juni 2008 #284 Del Skrevet 20. juni 2008 Endelig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. juni 2008 #285 Del Skrevet 20. juni 2008 Innom for å ønske deg en strålende helg Skal du noe spennende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #286 Del Skrevet 25. juni 2008 God morgen alle sammen! Går lang tid mellom disse oppdateringene. Treige Lipstick. Jeg har ferie, jeg!!! Skulle ligget på ei strand og stekt meg brun og lekker med en daiquiri i hver hånd, men sånn er det ikke. Langt i fra. Er hos foreldrene mine i distriktet. Skal ha fri denne uka og neste, så er det på'an igjen. Søster N er her forresten også, sammen med sine to små gullunger på speed. Så jeg er litt travel for tiden... selv om jeg benytter alle muligheter til å sitte på internett med jevne mellomrom. Er lite nytt under solen her da. Bortsett fra at jeg har blitt betatt av enda en ny mann som ble lagt til på msn-lista mi i går. He has the x-factor. Med andre ord er neppe interessert i meg. Men det er ikke ulovlig å prøve seg da. Gleder meg til å komme hjem til Bergen igjen til helga. Gleder meg også til frøken snuppelupp kommer hitover i kveld, den andre søstra mi, altså. I'll be back Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #287 Del Skrevet 29. juni 2008 Lurer på om jeg skal flytte inn sammen med en kamerat? TK, som jeg drev å datet litt i vår, som jeg nå bare er venner med, lurte på om jeg vil dele leilighet med han og muligens kompisen. Får lage en liten for og i mot -liste. Fordeler: * Får tilfredsstillt selskapssyken, slipper å være så ensom. * Kan bo sentralt og sentrumsnært igjen! Jippi! * Bli kjent med nye folk, feste masse.. Det savner jeg.. * Dele husleia og strømregningen med noen andre, er dyyrt å bo alene. * Er koslig å spise middag med andre. * T. har bil. Ulemper: * Er redd han fremdeles er interessert i meg.. som mer enn venninne * Hater å dele bad med andre, hehe. * Kan bli for mye av det gode selskap.. vært der, gjort det. (Var jo i grunn ganske lei av å dele bosted med andre). * Blir avhengig av buss til jobb igjen. Var ute i går, jeg og søstra mi. Koslig å gå ut i gamlebyen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 1. juli 2008 #288 Del Skrevet 1. juli 2008 Er litt usikker på den flyttegreia di altså, men hadde vore greit på mange måter også. Du kan jo trekke deg om du ser at det ikkje fungerer. Kanskje ser eg deg på lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. juli 2008 #289 Del Skrevet 2. juli 2008 Kan være skummelt å flytte inn med kompis, men følg magefølelsen din. Hva føler du er mest riktig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 5. juli 2008 #290 Del Skrevet 5. juli 2008 Oj...spennende nyheter. De var jo fristende de argumentene du hadde på for-lista di! Tror kanskje et sånt samboerskap er lettest hvis også den andre kompisen flytter inn...men gjør dem oppmerksom på at kvinner bruker lang tid på badet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 9. juli 2008 #291 Del Skrevet 9. juli 2008 ...også vil jeg ønske deg god sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 11. juli 2008 #292 Del Skrevet 11. juli 2008 Gratulerer med dagen! Haaper du faar en straalende dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 11. juli 2008 #293 Del Skrevet 11. juli 2008 Gratulerer med dagen!! :blåse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 22. juli 2008 #294 Del Skrevet 22. juli 2008 lenge siden du har oppdattert no :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 23. juli 2008 #295 Del Skrevet 23. juli 2008 Hvordan står det til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 23. juli 2008 #296 Del Skrevet 23. juli 2008 Hei, hei, hvordan står det til med deg? Håper du har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #297 Del Skrevet 29. juli 2008 Da var det vel på sin plass å oppdatere igjen. Satan så treig jeg er! Takk for gratulasjonene! Jeg har jo plutselig 24 år på baken nå, er i grunn verken ung eller lovende lenger. ”Når du blir gammel og ingen vil ha deg, sett deg på taket og la kråka ta deg”. Jeg venter noen år til Ferien min tok slutt for tre arbeidsuker siden, og ja, det går faktisk mye greiere enn ventet. Har sust rundt og vasket barnehagen både opp og ned. Har til og med bonet gulvet på avdelingen min, førskolelærere er jo som potetene og kan brukes til alt. Tydeligvis. Og så fikk jeg med meg Metallicakonserten da. Fantastiske greier. :juhu: Digger de! Var noen tusen folk for mye mener jeg da, og så regnet det kraftig på en allerede forkjølet Lipstick som nok en gang var uten stemme en dag. Men det er da ikke Metallica sin skyld… Ikke at jeg var for lav til å se de utenom storskjermen heller. Men jeg var passelig nok til å sitte på skuldrene til en som er høy og mørk, det var jo koslig. Var på byen og svingte meg på bursdagen min – og jammen traff jeg en gammel venn (TE) som var ute og drakk med en kamerat ®. Og jammen fikk jeg ikke nærkontakt med kameraten på nachspielet. Og vet dere hva; jeg har truffet han igjen. Flere ganger! Var sammen med han på konserten, så har vi gått fjelltur sammen, vært på Brann stadion og lidd oss gjennom et tap, han har vært hjemme hos meg to ganger, og sist gang sov han over! Hehe. I morgen skal jeg møte han igjen. Jeg er betatt! Han er knallkjekk. For øyeblikket verdens kjekkeste, spør du meg. :-D :-D Nå får jeg gå og få meg min dose skjønnhetssøvn... Eeelsker den rosa skyen som jeg svever på for tiden!! Hehe. Var forresten på byen på lørdag også, det var et morsomt vorspiel med mange fremmede. Bare synd min venn TK ble altfor full, vi måtte stoppe taxien inn til byen fire ganger for å la han gå ut og spy. Det ble en dyr taxitur. Og når vi kom til byen gjorde jeg ikke mer enn å følge han til der han skulle sove, så tok jeg nattbussen hjem igjen. Sååå; ubrukelig bytur. Whatever.. Er så forelska at jeg smiler fra øre til øre uansett hvor fulle vennene mine er. :rødme: Takk for gjennomlivningen av en død dagbok, folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 30. juli 2008 #298 Del Skrevet 30. juli 2008 Metallica var jeg på også, veldig bra Så deg ikke da men Så morsomt at du er nyforelsket, herlig følelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 30. juli 2008 #299 Del Skrevet 30. juli 2008 Du får ikke lov til å si at du ikke er ung og lovende lenger bare fordi du har blitt 24 altså, du får meg til å føle meg gammel Deilig å være nyforelsket Får håpe det er en skikkelig fyr da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 2. august 2008 #300 Del Skrevet 2. august 2008 Så kjekt at du er innn løøøøv!! Går det bra med deg ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg