Gjest Leiababe Skrevet 19. april 2007 #81 Del Skrevet 19. april 2007 Inne og krysser fingrene litt for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 19. april 2007 Forfatter #82 Del Skrevet 19. april 2007 Æsj, nå har mannen begynt å spy også. Da er det vel rimelig bevist at det var omgangssyke da... Og jeg har sluttet å spy, men er fortsatt litt uvel. Satser på jobb i morgen da, så så ille er det jo ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 19. april 2007 #83 Del Skrevet 19. april 2007 Bra at du føler deg bedre. Kjedelig at mannen din har blitt syk da. Kanskje jeg begynner å bli syk? har vært skikkelig slapp i dag. Men det er sikkert ikke noe satser jeg på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 22. april 2007 Forfatter #84 Del Skrevet 22. april 2007 Dag 28 i en forhåpentligvis 30 dagers syklus. Og symptomjakten denne måneden er noe av det kjedeligste jeg har vært med på. Ikke en eneste vondte eller raritet i det hele tatt Er i grunnen i veldig bra både form og humør. Har følt meg veldig gravid en ukes tid før mensen i alle syklusene siden jeg slutta på piller, men ikke denne måneden nei. Kan det bety at jeg faktisk er det denne måneden? Eller har Pergoen forsvunnet helt fra kroppen, sånn at jeg er tilbake på evighetssykluser? Sånn ellers har jeg vært flink pike i dag, bakt og styra på kjøkkenet i hele dag. Nesten uten prøvesmaking. Nå er fryseren full av kaker og sånt til konfirmasjon Deilig å ha det unnagjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 23. april 2007 #85 Del Skrevet 23. april 2007 Så flink du er som baker Testet du for eggløsning, eller kjente du at du fikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 23. april 2007 Forfatter #86 Del Skrevet 23. april 2007 Testet du for eggløsning, eller kjente du at du fikk? ← Testet ikke, men hadde akkurat samme symptomer som sist måned, og da ble det bevist med blodprøve at jeg hadde hatt el. Hadde el-slim, større pupper, økt sexlyst og litt murringer. Derfor tror jeg innerst inne at mensen er rett rundt hjørnet. I dag har vi hatt besøk av bror og svigerinne, sittet ute i hagen og drukket musserende rosévin. Sommerfølelsen er på plass, selv om det ble fryktelig kaldt etterhvert så har vi vært ute helt til nå... Deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 23. april 2007 #87 Del Skrevet 23. april 2007 Så det kan testet via blodprøve? Har du gått på pergo? (Sorry hvis jeg spør om ting du har skrevet mye om.. jeg husker så dårlig). Jeg venter fremdeles på eggløsning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 23. april 2007 Forfatter #88 Del Skrevet 23. april 2007 Jepp, har tatt pergo ja, men det var i forrige syklus. Gynekologen ville at jeg bare skulle ta det i annenhver suklus så denne er en pausesyklus. Han sa at effekten ville sitte i alikevel. Var på sykehuset og tok blodprøve dag 25 i forrige syklus, da testet de for progesteron tror jeg. Den viste i alle fall at jeg med sikkerhet hadde hatt el. Håper du får/finner eggløsninga di snart da, er jo ikke måte på hva vi skal gå og vente på her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 23. april 2007 #89 Del Skrevet 23. april 2007 Ja, vente vente vente. Jeg er livredd for å ikke ha EL, og så må jeg vel sikkert vente et år før legen vil sjekke noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 24. april 2007 Forfatter #90 Del Skrevet 24. april 2007 I natt våknet jeg av en drøm jeg hadde. Og det tror jeg aldri jeg har gjort før, i hvertfall ikke siste 10-15 år Var ikke noe kul drøm da. Drømte at jeg var på jobben, vi var ute og plutselig ler alle av meg. Det var voldsomt mye folk der, masse folk og alle sammen lo. Tok lang tid før jeg skjønte hvorfor de lo. Det viste seg å være av meg. De lo fordi jeg hadde fått mensen, og da så jeg nedover meg selv og jeg fossblødde, sto i en diger dam av blod som rant og rant utover asfalten. Og alle folka lo og lo. Det var bare voksne der og jeg kjente ingen av dem. Skikkelig ekkelt var det! Tok lang tid før jeg sovna igjen etterpå... Til alt hell så fikk jeg ikke mensen på jobb i dag, ikke ble jeg ledd av heller Men i dag er dagen jeg venter mens da. Tør ikke teste enda, vil vente et par dager og se om ikke mensen kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 24. april 2007 #91 Del Skrevet 24. april 2007 Blir spennende å se om du får mensen i dag da *krysser fingrene for* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 24. april 2007 Forfatter #92 Del Skrevet 24. april 2007 Ikke mens i dag Har ikke turt å teste, orker ikke enda flere negative tester, bare fordi jeg tester for tidlig. Har ingen menstegn heller... rare greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 24. april 2007 #93 Del Skrevet 24. april 2007 så spennende sender noen vibber til deg jeg bruker mensen å være forsinket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 24. april 2007 Forfatter #94 Del Skrevet 24. april 2007 Jepp, bruker å være fryktelig forsinket. Men så bruker jeg ikke vanligvis å ta pergo heller da. Og forrige syklus var pergosyklus, og den var på 30 dager. Nå er jeg tre minutter inne i dag 31 i pausesyklusen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 25. april 2007 #95 Del Skrevet 25. april 2007 Jeg tror vi må stjele til oss et par spedbarn og drysse litt babystøv på oss selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 25. april 2007 Forfatter #96 Del Skrevet 25. april 2007 Jeg tror vi må stjele til oss et par spedbarn og drysse litt babystøv på oss selv ← *fnis* Har prøvd det (ehh, ja ikke å stjele dem altså, fikk låne jeg da...) Blir veldig babysyk av sånt, men har ikke blitt noen egenproduserte enda... Nå skal jeg avgårde på senvakt på jobben. Deilig med litt variasjon, jobber nesten alltid mellomvakter. Og så krysser jeg fingrene for at det ikke kommer noe mens i dag heller :fingerkryssesmiley: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 25. april 2007 #97 Del Skrevet 25. april 2007 Ja, det er sant. Man blir bare mer babysyk da.. Jeg er på jobb nå Har tid til litt surfing mens jeg venter på ting som skal bli ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 25. april 2007 Forfatter #98 Del Skrevet 25. april 2007 Murringer i magen... egentlig ganske så vondt også. Pleier da aldri å ha vondt når jeg har mensen jeg. Hva skjer? Har fortsatt ikke fått mens heller... kanskje jeg skal teste i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 25. april 2007 #99 Del Skrevet 25. april 2007 Tørr du det da? Å så spennende det er! Jeg vil og prøve for det virker så spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 25. april 2007 Forfatter #100 Del Skrevet 25. april 2007 Nytt nick! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå