effy Skrevet 15. juli 2009 #1381 Del Skrevet 15. juli 2009 Håper det skjer noe nå da, Kvist! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 15. juli 2009 #1382 Del Skrevet 15. juli 2009 Så spennende.. Lykke til Kvist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #1383 Del Skrevet 15. juli 2009 Ser ut til at det blir nok en lang kveld og natt. Dabbet av her, sjeldnere enn før og jeg syns det gjør mindre vondt også jeg Prøvd å gå en tur for å se om det hjalp, men virka ikke helt sånn... Får prøve å få meg litt søvn og hvile i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 15. juli 2009 #1384 Del Skrevet 15. juli 2009 Lykke til Kvist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #1385 Del Skrevet 16. juli 2009 Sovet litt over 4 timer uten å våkne. Føler meg som et nytt menneske Våknet av at noen jamret aaaaaau da... tok en liten stund før jeg forsto at det var meg Lå og vred meg en stund, uten at det ble noe regelmessig, så orket jeg ikke ligge mer. Tidlig start i dag! Kom igjen lille baby, kom ut til oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #1386 Del Skrevet 16. juli 2009 EN rie siste timen, og den var det ikke særlig kraft i heller Bare hatt noen små kynnere... Stoppet helt nå eller? Prøvd å gå i trapper har jeg også, for første gang på mange måneder er det ikke smått ubehagelig engang. Jeg syntes det var fryktelig slitsomt i går og dagen før der med rier stadig vekk, men dette er verre, nå sitter jeg jo bare her og venter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 16. juli 2009 #1387 Del Skrevet 16. juli 2009 Kan jo være et godt tegn dette da. Kroppen lader seg opp til fødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 16. juli 2009 #1388 Del Skrevet 16. juli 2009 Heie ut bebis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 16. juli 2009 #1389 Del Skrevet 16. juli 2009 Heie ut bebis! Jeg henger meg på :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #1390 Del Skrevet 16. juli 2009 Kan jo være et godt tegn dette da. Kroppen lader seg opp til fødsel Får håpe det er det som skjer Nå har jeg sovet enda en stund, gikk opp og la meg inntil mannen en stund, og vips så sov jeg halvannen time. Nå er det straks tid for ny akupunkturtime, spennende å se som det gir effekt i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 16. juli 2009 #1391 Del Skrevet 16. juli 2009 Åååå håper det skjer noe Deilig å få sovet litt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 16. juli 2009 #1392 Del Skrevet 16. juli 2009 Får håpe det er kroppen som henter inn litt siste energi nå ja og at riene snart er igang på ordentlig Lykke til hos akupunktøren i dag da, skal ikke lytte på deg i dag jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #1393 Del Skrevet 16. juli 2009 Ble tøyd i dag også. Kunne tøyes til 4 cm Vil ikke si det er godt, men så veldig vondt er det heller ikke. Nålene hun satte i ryggen i dag derimot, da spruta tårene og hun måtte bare ta dem ut. Hun flira da jeg sa jeg kjente dem tre kvarter etter at hun hadde tatt dem ut. Var visst to punkter med nerver som gikk rett til livmora, jeg kjenner dem godt enda, så de punktene var visst nok stimulert da. Merket sammentrekninger mens jeg lå der, og også etterpå. Så det hun gjør har absolutt effekt. På vei derfra og bort til bakeren måtte jeg stoppe og puste litt, da fikk jeg plutselig en hånd på skulderen og spørsmål om jeg var dårlig En av byens kjekke karer, av typen med knekk i knærne og blåmerker på armene... men omtenksom, ja det var han. Jordmor hadde fått telefon fra en annen jordmor i dag, en som jobbet på sykehuset. Der var det så stille at hun tok seg tid til å tøyseringe og utgi seg for pasient med merkelig ryggproblem. Hehe. Det hun egentlig lurte på var om hun visste om noen som skulle føde nå før helga, og da hadde hun sagt at hun skulle sette i gang meg og at jeg antagelig kom i dag. Får håpe hun har rett, nå er jeg veldig veldig klar for baby. Lucky: Var jeg som tyvlyttet i dag. Alle andre ganger jeg har vært der har jeg sagt AU til mange av nålene og de andre har vært stille som mus, eller bare ligget og pratet. I dag var det en dame der som også auet og ahh'et... sånt syns jeg er ålreit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 16. juli 2009 #1394 Del Skrevet 16. juli 2009 Kan vel begynne med litt da - 4 cm regnes man jo som i fødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 16. juli 2009 #1395 Del Skrevet 16. juli 2009 Slenger meg på her 4 cm er jo mye da, nå må det skje noe snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyB Skrevet 16. juli 2009 #1396 Del Skrevet 16. juli 2009 MASSE lykke til Kvist! :duskedame: Nå kan hun komme når som helst! Heia baby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 16. juli 2009 #1397 Del Skrevet 16. juli 2009 Lucky: Var jeg som tyvlyttet i dag. Alle andre ganger jeg har vært der har jeg sagt AU til mange av nålene og de andre har vært stille som mus, eller bare ligget og pratet. I dag var det en dame der som også auet og ahh'et... sånt syns jeg er ålreit Veldig moro å ligge sånn å høre Spesielt morsomt å høre på mennene synes jeg, blir fort veldig synd på de Veldig stille på deg her nå da.... *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #1398 Del Skrevet 16. juli 2009 Ikke noen morsom grunn til at det er stille... Prøvd å fått med meg noen å skravle med på kafé, men to av kafé-skravle-vennene mine fødte i går (neeeeida, slett ikke misunnelig), en skulle jobbe og noen andre hadde jeg ikke lyst til å treffe i dag. Blir på en måte litt intimt å "vise seg" med rier, føler meg litt sårbar på en måte. Så jeg har GÅTT til butikken, og tilbake igjen med noe småtterier, jeg har hengt opp frostet folie på badevinduene våre, jeg har ryddet og laget middag... Veldig rart å gå til butikken, det har jeg jo ikke klart siden i vinter på grunn av bekkenet. Og i det siste på grunn av kynnere. Men nå var det ikke mer enn noen småkynnere selv om jeg gikk så fort kuleføttene mine ville flytte seg. Hadde i grunnen sett for meg at den dagen jeg gikk tur sånn uten å ha vondt så var det med barnevogn, men neida. Nå har jeg så smått klart å trylle fram noen sammentrekninger som gjør litt vondt, men ikke så vondt som i går, og ikke så tett heller. Håper fortsatt på at det tar seg opp og at vi kan dra til sykehuset i kveld da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 16. juli 2009 #1399 Del Skrevet 16. juli 2009 Tester og ser om jeg har noen slags overnaturlige evner her nå.. *La Kvist få masse rier og at en liten Kvist-jente ser dagens lys innen soloppgang i morgen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 16. juli 2009 #1400 Del Skrevet 16. juli 2009 Krysser fingrene for at det skjer noe snart! Kjenner igjen det med sårbarheten, da Jeg fikk selvsagt en ri rett utenfor utgangen til sykehuset, og måtte stoppe opp og puste meg gjennom rien mens jeg hang på mannen. Følte meg ikke særlig høy i hatten da jeg så alle de som stod og røyket utenfor Men pokker heller, hva er mer naturlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå