Amalie_85 Skrevet 18. mai 2008 #301 Del Skrevet 18. mai 2008 Hahahahaha! for en drøm. koselig at jeg var med. men nakne?? hmmmmm...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. mai 2008 #302 Del Skrevet 18. mai 2008 Ikke noen drømmetyder, men må allikevel legge igjen spor for dette var spennende :dåne: Må bare si at jeg selv lagde tråd her på kg om svak strek på graviditetstesten De sier at strek er strek, men jeg skjønner at det er ekstra vanskelig når dere er i den situasjonen dere er. Gleder meg til å følge med videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 18. mai 2008 #303 Del Skrevet 18. mai 2008 Oi har du fått en liten strek.Så spennende da.Jeg hadde nok tatt en tur til legen så fort jeg kunne. Jeg testet positivt på onsdag kveld og jeg hadde tenkt å kaste testen da jeg syns jeg hadde ventet lenge nok og den ene streken hadde kommet.så fikk jeg øye på en svak svak skygge,trodde jeg innbilte meg den så samboer måtte se på den.Han så også streken og etter hvert ble den mer og mer synlig. Lykke lykke til.Håper du finner ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #304 Del Skrevet 18. mai 2008 Jeg testet positivt på onsdag kveld og jeg hadde tenkt å kaste testen da jeg syns jeg hadde ventet lenge nok og den ene streken hadde kommet.så fikk jeg øye på en svak svak skygge,trodde jeg innbilte meg den så samboer måtte se på den.Han så også streken og etter hvert ble den mer og mer synlig. Akkurat sånn var det her også, skulle bare se på den igjen før jeg kastet den. Men streken din ble mer synlig etterhvert? hehe, nå måtte jeg hente testen min. Like svak fortsatt den... men selv om den er svak så er det NOE der.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 18. mai 2008 #305 Del Skrevet 18. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 18. mai 2008 #306 Del Skrevet 18. mai 2008 Akkurat sånn var det her også, skulle bare se på den igjen før jeg kastet den. Men streken din ble mer synlig etterhvert? hehe, nå måtte jeg hente testen min. Like svak fortsatt den... men selv om den er svak så er det NOE der.... Ja den ble mer synlig etter hvert. Kansje du er en av dem som produserer hcg litt senere. Håper det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 18. mai 2008 #307 Del Skrevet 18. mai 2008 Oj, håper virkelig at det er noe på gang her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #308 Del Skrevet 18. mai 2008 Angrer litt på at jeg tok testen, blir bare sliten av å tenke på det absolutt hele tida. Nå har jeg jo klart å innbille meg de alle fleste plager, vondter og symptomer. Grr! Tør ikke tro på en så svak strek, tør ikke å ikke tro på den heller. Frustrerende greier. Takk for alle svar og kommentarer i dag da. Koselig det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 18. mai 2008 #309 Del Skrevet 18. mai 2008 *trøste på* skjønner godt at du blir sliten av usikkerheten rundt det. Er lissom greit å få ett klart nei eller ja! Uansett hva det gjelder! megasuperduperstor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #310 Del Skrevet 19. mai 2008 Nå har jeg fått svar... Jeg blør! Ikke som en vanlig mens, lurer faktisk på om det kan være en veldig tidlig abort. Vondt er det i hvert fall, både psykisk og fysisk... FAEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #311 Del Skrevet 19. mai 2008 Da har jeg fått time hos gynekolog... skal dit klokka halv ett. Vet ikke helt hva jeg skal si når jeg må gå fra jobben. Skylde på smerter i magen kanskje? For det HAR jeg jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 19. mai 2008 #312 Del Skrevet 19. mai 2008 Her var det mye spenning og så skulle det ende med blødning Så utrolig kjedelig! Lykke til hos gynekologen i dag, håper h*n har noe lurt å si. Ang å måtte gå fra jobb, så kan du jo skylde på magevondt eller begynnende urinveisinfeksjon så du må til lege og få antibiotika? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 19. mai 2008 #313 Del Skrevet 19. mai 2008 Åååååå Kvisten-min Nå ble jeg lei meg! Er vel bare si at du har magevondt, de har jo ikke krav til å vite detaljer om hvorfor du skal til legen! Du får ha lykke til da hos legen! På en måte kunne det jo vært greit om det var en tidlig abort for da viser det jo at noe faktisk skjer, men på en annen måte er jo det nesten mindre hyggelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #314 Del Skrevet 19. mai 2008 Nå er aborten bekreftet. Tenk at vi skulle bruke 25 måneder, masse piller, sprøyter, vonde undersøkelser, mange tusen kroner og ufattelig mange tårer på å bli gravide. Og så aborterer jeg? Hvor er rettferdigheten i sånt... Lille babyen min som jeg aldri ble kjent med er død. Vi rakk nesten ikke å vite om deg i det hele tatt, men vi har ventet og ventet på deg. Jeg lengter etter deg. Og jeg sørger over deg! :gråte: Du kommer alltid til å være i tankene mine som det barnet som skulle ha vært... Du ville vært høyt elsket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 19. mai 2008 #315 Del Skrevet 19. mai 2008 Å nei :gråte: Livet er urettferdig altså Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 19. mai 2008 #316 Del Skrevet 19. mai 2008 Tenker en masse på deg Kvisten-min! Og bare så du vet det, så er tlf min døgnåpent hvis det skulle være noe. Mange store , gode, varme fra meg til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #317 Del Skrevet 19. mai 2008 Tenker en masse på deg Kvisten-min! Og bare så du vet det, så er tlf min døgnåpent hvis det skulle være noe. Mange store , gode, varme fra meg til deg! Vet ikke hva jeg skal si til sånt jeg... TUSEN TAKK! Det varmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #318 Del Skrevet 19. mai 2008 Da er vi påmeldt ny runde med AIH. Pergotime: Torsdag 22, fredag 23, lørdag, 24, søndag 25 og mandag 26 Menopur: Mandag 26 og tirsdag 27 UL: Onsdag 28 Oppi alt det vonde er jeg jo glad at vi ikke må utsette neste forsøk på grunn av dette da. Nå skal jeg prate med mannen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 19. mai 2008 #319 Del Skrevet 19. mai 2008 Så bra at dere slipper å utsette da! En god nyhet blandt det vonde i dag. Og du trenger ikke si noe bare ta imot hvis du trenger. Når Super-Kvisten ikke har det bra må jeg jo stille opp. Kvisten har blitt viktig. Du er alt-mulig-kvinnen min vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 19. mai 2008 #320 Del Skrevet 19. mai 2008 Uff dette var trist!! :gråte: Vet ikke hva jeg skal skrive nesten så du får en god god klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå