Gå til innhold

dansefeber 07


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest Leiababe

Må bare si at Vegard begynner å irritere meg en smule. Han er bare too much. Sammen med dommer Vibeke og han dommermannen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har TV norge falt ut!! Fu*** :frustrert:

Har gledet meg i hele dag til Dansefeber, men fikk kun sett de to første parene!

Flere som har mistet Tvnorge i Oslo området??

:sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han dommermannen irriterer meg nå så mye at jeg nesten ikke orker å se på mer :frustrert: Han faller totalt igjennom når det gjelder sin kunnskap om dans - har aldri egne meninger, men kopierer de andre dommernes kommentarer. De få gangene han må uttale seg først så er de andre dommerne uenige. Og så er det dette med at han skal være så morsom da...URGH!

Er det forresten noen av parene i dag som ikke har fått kommentaren "Nei, nå gir jeg meg over... MAKAN!"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, dommermannen synes jeg er helt håpløs. Lite kunnskap, og tåpelige kommentarer. Ikke like mange idag som sist, men likevel nok til å irritere meg.

Satser på at Anette og Navid ryker ut idag. Det er de jeg liker minst av de nominerte hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅÅÅÅ!!! Jeg vil også se!!

Blæh.....

Får se reprisen på søndag eller no jeg....

Er sjuk også :forkjola: , kjeda meg skikkelig i hele dag... så dette sku liksom være kveldens høydepunkt! Godt Fruene går på en annen kanal........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at Anette og Navid ryker ut idag. Det er de jeg liker minst av de nominerte hvertfall

Enig. Er nesten 100% sikker på at det blir dem også. Soloen til Navid var veldig dårlig i forhold til Ole Petter sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom ikke som et sjokk at Anette måtte ut, men jeg synes det var synd at Navid er ute. Hadde virkelig sansen for ham... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes Henriette Lien virker veldig ukonsentrert og rotete - det var verst forrige gang, men også idag. Setninger som ikke henger sammen, nøling med navn ("Tone..... eh..Damli Åberge for eksempel.) Synes hun var mye proffere forrige runde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte også over at H. Lien nølte med forskjellige ting i dag, f.eks. navnet til Tone D.Å. Men jeg synes ikke det gjør så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte også over at H. Lien nølte med forskjellige ting i dag, f.eks. navnet til Tone D.Å. Men jeg synes ikke det gjør så mye.

Gjør meg ingenting nå som de har fjernet Kjetil Tefke som var med i fjor. DET vr nøling det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg var meget fornøyd med de som gikk ut i går - etter å ha fulgt nøye med lenge må jeg si at Navid kan ikke å danse faktisk. (Jo, muligens breakingen hans, men den har jeg nesten ikke sett) Han har kommet seg videre pga "lidenskapen" sin hver gang han har vært usikker. Jeg kjøper ikke den sårbarheten hans, synes hele fyren virker fake fra øverst til nederst.

Anette var flink på sportsdans som er hennes stil, men synes hun skortet mye på alle andre stiler.

Nei, skulle meldt meg på jeg som den tidligere danseren jeg er, så skulle de fått sett!!

:ler: Nuvel, har ikke danset fast på nesten 10år, så jeg hadde kanskje ikke vært like flink i dag...

Mine favoritter er Mona og Alexandra av jentene. Synes Alexandra er knallbra på hiphop og hiphop relaterte stiler, mens Mona er rådyktig på de fleste stilene hun har prøvd seg på. Derfor er de mine favoritter. Av guttene synes jeg Vegard har vært veldig god de siste to gangene. Ellers synes jeg guttene er vanskeligere å velge blant enn jentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de dårligste gikk ut, selv om alle er bra på hver sin måte :)

Men det var så utrolig trist da Navid plutselig sa etter å ha takka alle:

"også vil jeg si at jeg dedikerte all dansinga i dag til kompisen min som døde for 4 dager siden. elsker deg of håper du har det bra i himmelen".

Må si jeg heier mest på Hanna og Alexandra nå. De er jo så flinke!

Den electric boogien til Alexandra forrige uke var skikkelig bra, og Hanna er flink i alt hun gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns egentlig ikke at Anette var dårlig jeg. Hun mangler bare en god dose selvtillit!

Jeg har dansa i 20 år jeg og blir en dårlig danser når nervøsiteten tar overhånd....Det er nesten som alt bare faller sammen. Så håper hun ikke mister motet nå (uansett å bli av de 20 beste er jo helt utrolig) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...